לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פוז..:]


חבל שאלוהים אוהב טונה..:S

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 439464695 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

עיצוב חדש..:)


יאי..יש לי עיצוב חדש סיימתי את הרשימה והצלחתי לעשות גלגלון בלי ידיים והתחלתי לעבוד על סלטה..:)



מפריד נחמד אה?

אבל גדול מידי..:)

 

 

תמונות שעיצבתי בפוטו אז לא לקחת!!!רק עם קרדיט..:







 

 

טוב אז בה ביי תגיבו עם אתם רוצים שאני יעצב לכם יספר לכם ישיר לכם כל מה שאתם רוצים אצלי בתגובות וגם בחלון מסרים חח..
     

 

 

                   

נכתב על ידי , 26/5/2008 21:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לגננז..


גננזית..

נכון נסעתי לעין גדי ואמרתי שאני יביא לך תיק..

אז הילדה הגדולה..(שחר)

לקחה אותו איתה לאילת והיא חזרה שאנחנו כבר היינו בדרך הביתה..

הם מגיעים לחיפה עוד שבועיים אני ממש מצטערת שלא יכולתי להביא לך את התיק נאי יביא לך אותו בהזדמנות הקרובה ביותר חח..

יש לך תיק אחר ממני בנתיים תסתפקי בו חח..ובגד ים..:P

 

 

לוווביו

נכתב על ידי , 25/5/2008 12:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקדשה למושלמת ביותר....


היי חברה ממצב..?

 

אני לא מעדכנת בזמן האחרון כל כך הרבה אין לי זמן..=S



היום יש בת מצווה למאי סיטניק...סתם ילדה מו'2..כאילו לא סתם..ילדה..=] חח..יש לי שמלה ממש יפה חח..טוניקה כזאת או איך שלא כותבים את זה..



ועכשיו להקדשה..:

 

המצאתי שיר חח..משעמם לי ..:

יש לי חברה מאוד מתוקה..אני מתה עליה היא ילדה לא שמנה..(לא היה לי חרוז אחר..)

היא מתעמלת מצויינת רקדנית מעולה..

היא חגגה בלונה את הבת מצווה..(חח..:])

התקבלה לרעות בלי שום בעיה וכל הבנים אוהבים אותה..היא ילדה כל כך מושלמת מצחיקה ומיוחדת..

אותה כולנו אוהבים כי היא כבר בת 190..(סתם..חח..)

 

גננז אני מתה עליך את החברה הכי מושלמת שיש בעולם ואני מתה עליךךך!!!

 











 

 

 

 

 

 

 

תמונות..:














 


                     

 

נכתב על ידי , 25/5/2008 12:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי אני בעין גדי..:P


הי ממצב ..?

חח

אין לי ממש מלכתוב בזמן האחרון חוץ מזה של"ג בעומר היה משעמם הצלחתי ערבית פליק פלאק ואני בעין גדי..

אז עם אתם רוצים שאני ימשיך לעדכן תשלחו לפחות 10 תגובות..

תגובה ראשונה=חתימה לבלוג..

נכתב על ידי , 23/5/2008 16:17  
1084 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בבצפר..


היי אנחנו בבצפר..

חח אין לי הרבה מלכתוב אני עם סיפ ספית...=)

היא מרצה לי על החיידקים חח

טוב אין לי הרבה זמן אז עפנו ביושש.=]

 

 

נכתב על ידי , 19/5/2008 10:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

789
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•°Mi§s pOzA°•=-O‎ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •°Mi§s pOzA°•=-O‎ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)