לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה סה"כ סיפור (טראגי?!) בתמונות אבל גם לזה יש סוף



כינוי: 

בן: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

גם אני פה!!!


כן כן, גם אני פה, גם אני בנאדם עם שם, מראה, משפחה, רגשות.

גם אני נפגע, גם אני נעלב, גם אני בוכה, גם אני מצטער, גם אני טועה

גם אני חי את חיי, גם אני חי את חייהם.

גם אני פוגע, גם אני מעליב, גם אני רע, גם אני אוהב, גם אני שונא,

גם לי חשוב, גם לי יש רצונות, גם לי יש כוונות.

גם לי נמאס להדחיק ולהשתיק!

גם אני רוצה להגיד את האמת בלי אלוהים!

גם לי יש קווים אדומים!

גם לי חוצים אותם!

גם לי נמאס מדברים! אז למה אני לא יכול להגיד אותם?! כי אנשים לא חשובים לי מספיק? כי לי אין גבולות? כי איתי אפשר לשחק?

 

לא רוצה! גם אני לא רוצה!

אז מה?! אכפת למישהו?!

 

אשמתי

 

 

נכתב על ידי , 31/3/2009 00:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רומי כהן המלכה (: ב-6/4/2009 17:30
 



ושוב..


ושוב, אותו הגלגל שחוזר על עצמו, אותו המעגל שנסגר, אותה התחושה המגעילה, אותה ההרגשה המעיקה, אותו הרצון שלעולם לא משתנה.

ושוב, נכנס לזה, מתבאס מזה, בוכה על זה, מצטער על זה, חושב על זה, מסיק מסקנות על זה, מחליט החלטות על זה, ותוך חצי שעה מפסיק ליישם אותן.

 

רוצה חופש! רוצה לעשות מה שאני רוצה עם מי שאני רוצה! רוצה להגיד את האמת בפרצוף, רוצה לבכות, רוצה לחבק, רוצה ח  ו  פ  ש!!

אותם הסכינים שדוקרים בגב, אותה ההרגשה של הבזבוז, אותה התחושה של הכאב. הכל אותו הדבר!

 

*הלכתי לישון - אולי עוד יהיה המשך לפוסט...*

 

כל מי שמגדיר את עצמו כמישהו שאכפת לי ממנו ו/או אכפת לו ממני מתבקש לדבר איתי דחוף!!

 

נכתב על ידי , 21/3/2009 01:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של (: ב-22/3/2009 15:43
 





4,675

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~knis pease! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~knis pease! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)