לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג זמני


"Oh wicked kings of frozen lands/ Arise from your icy tombs and strike the saints"

Avatarכינוי:  Eaterofkids

בן: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2009


קצת בדיליי, אני יודע, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם

שנה חדשה מה?

מה היה לי ב2008?

חברה

נשיקה ראשונה

התחלתי להסתובב עם אנשים מראש העין

התחלתי לרקוד טקטוניק

קנו לי חשמלית

התחלתי תיכון

ניגנתי פעם ראשונה בלייב (למרות שלא באמת היה משו ><)

פתחתי פייסבוק P:

ווילג'

קורס מש"צים ב'

מחנה

השתניתי. הרבה. ואני אוהב את זה, אז לכו זדיינו

נראה לי שזהו, תאמת

הייתה דווקא אחלה שנה

 

נכתב על ידי Eaterofkids , 11/1/2009 17:30  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאי ב-20/1/2009 19:29
 





5,309
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEaterofkids אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eaterofkids ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)