לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים, מנקודת מבט שונה


Avatarכינוי:  רותמלוולה !!1

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


 

 

 

בסוף אני לא סוגרת !!
תודה לשירה , נועה , מאיה עמית ודנה ^^
ממש שימחתן אותי

אתמול כל משפחה שלי מצד אמא הגיעה אליי וחגגנו את חנוכה

היה ממש כיף !
לבשתי את הבגדים שקניתי בקניון
כולם אמרו וואו איזה יפה את וכאלה ^^


מחר אני הולכת עם אמא שלי לעבודה שלה !
המנהלת שלה מביאה את הילדה שלה ואנחנו נפגשות ..
במקרה גם לה יש בלוג והכרתי אותה לפני

 סבבי

יש לי חבר !

קוראים לו רון

הלכתי עם חברות לקניון ועם הבנים ..

ואז שיחקנו ודברנו והתידדתי איתו ; )
אחר כך הוא בא אליי ו..

* נשיקה *

אני אוהבת אותו והוא אותי , הוא אמר שהוא בחיים לא יפרד ממני ^.

333333333333333333333333333333333333>

רתם ,

 

 

למה זה עם קישור?

נכתב על ידי רותמלוולה !!1 , 8/12/2007 13:19  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אז כן ..

המניאק הזה שוב הבריז לנוו !

אני לא יודעת עכשיו איך לעלות את התמונות אני ינסה להתקשר אליו !

 

 

אני שונאת אותך ואת יודעת את זה !

 אז למה את ממשיכה להתחנף כאילו לא קרא כלום?!

את יודעת שאין לי כוח אלייך ..

את  לא מבינה רק דבר אחד !

אני לא שפוטה לא פקאצה ולא מרחמת ,

אז לכי חפשי את החברות ה"חמודות" שלך

את כל כך אגואיסטית ,

אני לא מבינה מה חיפשת בו הרי ידעת שאני והוא חברים !!!!!!!!

נכון שעכשיו את שמחה?

תודי כבר את אוהבת להפריד בין אנשים !!!

 

יש אנשים שאיכשהו סופגים אותך

אבל לא , אני לא אחת מהמם אני אל פתטית

 

"הבכי הוא ששובר את האדם לא הסיבה שבגללה הוא בכה" !

הבכי , הבכי הוא אכזר וגם העצב שאוכל את האדם מבפנים

 

 

     

 

        

 

     

 

 

אני הכנתי ^^

נכתב על ידי רותמלוולה !!1 , 7/12/2007 11:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

פרו, הדבר שמשגע את ישרא..
נכון שגמאתם רוצים אחד?
גמאני אני רוצה !
אבל עם אין מי שיביא לכם לא כדאי שתכעסו Q;
בינתיים הפרו הוא ב"חבר מביא חבר"
אבל בעוד כמה זמן הפרו יהיה בשביל כולם !
איזה כיף נכון?! אני כלכך מחכה( אינלי פרו )
בבקשה עם יש למשהו ואינלו למי להביא
בבקשה ,בבקשה תביאו לי


בקרוב עיצוב חדש  זה המפריד שלו@!
נכון מהמם?!
תודה למורן המושלמת שמכינה לי אותו!

 אני מנסה להירשם לאינטר8 או משהו כזה ,
אבל אני לא יודעת איך|":
אשמח עם תסבירו לי..


ביום שבת יצאתי לשופינג עם אמא שלי ,
בקניון רמת אביב זה קניון ממש מושלם,
ראיתי שם מפורסמים והצטלמתי איתם !!!!!!!!!
עדי המלבלוי , חנה לסלואו , רוני דואני ורונה-לי שמעון!
אני ינסה להעלות את התמונות!
וגם קניתי שם בגדים מהממים @
כי סדרו לי תארון ולא הייתה לי אפילו חולצה אחת !
אני יצלם את הבגדים וישים בבלוג

ציטוטים:
בשיעור גאוגרפיה

גיא[רואה האי] : אז.. עם האסטרואיד פגע בכדור הארץ, למה אני פה?
יולי:כי אלוהים לא סבל אותך למעלה
הכיתה:מוחעחעחע
גיא: אהה בגלל זה חלמתי שראיתי אותו


היום הטכנאי של המחשבים בא
( עם הוא לא יבריז שוב הפעם )
ואז אני יעלה את כוול התמונות שהבטחתי לכם!

עריכה:

 

היום נשארתי בבית כי ממש ממש לא הרגשתי טוב
אני גם מצוננת גם צרודה וגם אהה ( זהו חיחי )
אני מקווה שאני יחלים עד חנוכה ^^"

 

עריכה 2:

יש עיצוב זמני עד העיצוב שהבטחתי,

פשוט מורן עוד לא שלחה לי אותו אז סוורי.

 

יייייייייש הורדתי פוטו לתמייד !
אני לומדת לעצב+))
העיצוב הבא בבלוג יהיה שלי !

הכנתי כפתור זוועתי לעיצוב :

 

עם יש משהו שיודע לעצב יפה שקורא פה עכשיו בבקשה תעזור לי !

 

עוד משהו שהכנתי:

http://img84.imageshack.us/img84/7400/19498506et5.gif

בבקשה בבקשה תגיבו !
( תגידו את האמת )

אני מתלבטת עם לפתוח בלוג עיצובים ! כדאי לי?

היצירה ( המכוערת ) האחרונה שלי-

http://img249.imageshack.us/img249/5126/87811237gp1.jpg

 

 

תודה למורן המושלמת על העיצוב הזה ..

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=496840

 

נכתב על ידי רותמלוולה !!1 , 3/12/2007 11:15  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





731
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותמלוולה !!1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותמלוולה !!1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)