לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

don’t give up-בלוג סיפור



כינוי:  שחר-שחר

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


פרק 5

 

 

- - -

 

 

" מ..מה?" צעק יניב אל תוך הטלפון שלו.

" כן.. אני.. אחי.. נדבר אחר כך"

" נו. חכה שנייה.." התחיל יניב לומר אבל תומר כבר ניתק.

 

הדמעות לא הפסיקו לרדת, ותומר ואיה פשוט נשארו מחובקים באמצע החדר,

כשאיה מלטפת את גבו ותומכת בו. הוא לא רצה שהרגע הזה ייגמר.

 

" תומר.. תקשיב.. אני.. אני יודעת שקשה.. לכולם יהיה קשה..  ורק רציתי שתדע שאני תמיד כאן,

אתה יודע.. לדבר.. או כול דבר שאתה צריך בונבון."

אמרה איה והתכוונה לכול מילה.

" אני יודע.. תודה.. תודה איו'ש.. אני מת עלייך, מת עלייך."

" אתה רוצה לדבר על זה?"

 איה לא ממש ידעה מה אומרים לידיד הכי טוב שלך כשהחבר הכי טוב שלו נהרג הרגע.

" לא." אמר תומר ישירות.

" בסדר. מה שבא לך. אתה יודע שזה בסדר. רק תגיד כשתרצה. אם תרצה."

איה הרגישה כול כך לא בנוח.

 

" איה.. תקשיבי.. אני ממש מודה לך.. על הכל.. באמת.. ובאתי  כי הייתי צריך חיבוק..

אבל קשה לי לדבר על זה, קשה לי לחשוב על זה, אבל אני חייב. אז ניראה לי שאני אלך."

" טוב בסדר אבל אתה יודע שאתה יכול להתקשר כול רגע . אני אוהבת אותך. ויהיה בסדר, באמת.

אולי תישן אצלי היום? אני לא רוצה שתהייה לבד הלילה" הציעה איה.

" כן, רעיון טוב, תודה מותק, אני יגיע בערב, תודה. תודה איו'ש." אמר תומר ויצא מביתה,

כשלבו דופק חזק מהרגיל.

 

כול הדרך הביתה תומר חשב על רון, על כול הזמנים שהיו להם ביחד. על כול הריבים,

ואז על כול פעם שהם השלימו. הוא היה החבר הכי טוב שאפשר לבקש.

תומר סיפר לו הכול. תומר סמך עליו. ועכשיו הוא הלך, תומר נישאר לבד.

 

הוא התהלך לו ברחוב מסתכל על שרוכי הנעלי אדידס שלו  ועלה במדרגות הבניין בלי חשק,

מסתכל על הרצפה ודופק בדלת שלוש דפיקות. אחרי כמה דקות שאף אחד לא ענה הוא היה חייב להוציא

את המפתח שלו ולהכנס לבית ריק וחשוך. הוא סגר את הדלת הראשית וראה את יניב יושב על מיטתו.

" מה אתה עושה פה?" תומר היה מופתע לראות את יניב .

 יניב לא ענה ורק חיבק אותו, חיבוק שקט, לא אמר מילה, אבל החיבוק אמר את כול מה שצריך.

שיהיה טוב. שהוא איתו, ושיעברו את זה יחד.

 

-          -

 

" אני מצטער יפה שלי.. בבקשה תני לי צ'אנס אחרון"

"תצא מיפה. עכשיו."

" יובלי.. את יודעת שאת לא רוצה שאני אצא." אמר יונתן בקול מתגרה.

' יואו, שחכתי כמה היא יפה. ' חשב יונתן בליבו.

" יונתן אתה זה שהרסת את זה .. כשנישקת את גילי.." אמרה יובל בעודה ניזכרת בתמונות הנוראיות האלה,

שהיא ראתה את יונתן וגילי מתנשקים.

" יפה שלי.. זו הייתה טעות.. אני אוהב אותך. ורק אותך" אמר יונתן, ובפעם הראשונה התכוון לזה.

" גם אני אוהבת אותך יונתן" אמרה יובל .

' מה אני אומרת לו את זה?!' חשבה לעצמה.

יונתן חייך.

" אבל.." המשיכה." זה לא אומר שלא פגעת בי,אני לא רוצה לחזור  להיות ביחד".

אמרה יובל את מילים אלו ונקרעה מבפנים. אבל היא הייתה גאה בעצמה על היותה כול כך חזקה.

היופי שלו הפנט אותה. הגוף שלו. העיניים האלה. הקסם שלו. השפתיים שהיא כול כך רצתה לנשק.

היא הרגישה את שני חצאי הלב שלה. כואבים כול כך.

' דיי תפסיק להיות כול כך חמוד!!!!!!!!' רצתה יובל לצרוח.

" טוב . אני ילך. אם זה מה שאת רוצה. להתראות יובלי. אני אוהב אותך, נדבר." אמר יונתן ושלח לה נשיקה באוויר.

הוא יצא מהדלת ויובל נשמה לרווחה, שהוא הלך לפני שהדמעות הגיעו. תיאום מושלם.

 

 

-          - -

 

 

הטלפון של מארק צלצל.

" מארקקקקקקקקקקקקק" צעקה ג'ולי.

" מה?!?! מה קרה נסיכה שלי?" אמר מארק מודאג.

" כלום, אני פשוט אוהבת אותך .

חיוך גדול התפשט על פניו של מארק.

" ואני אוהב אותך, נסיכה." אמר מארק.

" טוב מותק.. תקשיב.. יש כול כך הרבה דברים לתכנן לחתונה שלנו..

מה.. איך נעשה הכל?" אמרה ג'ולי בלחץ

" אל תדאגי נסיכה. נדבר על זה כשאני הבייתה. בינתיים פשוט תצאי עם החברות שלך או  משהו,

תרגעי. ואני יראה אותך בערב יפה שלי. אני אוהב אותך תזכרי את זה"

" גם אני, מושלם אחד" אמרה ג'ולי וסיימה את השיחה.

 

מיד לאחר שג'ולי ניתקה היא התקשרה לחברתה ניקי ושאלה אותה אם מתאים לה ביקור.

" בטח.. בואי.. אולי נקפוץ לאיזשהו בר מאוחר יותר?" שאלה ניקי.

" רעיון מצויין " התלהבה ג'ולי והלכה לחדר שלה להתלבש.

היא לבשה שמלה שחורה דיי קצרה עם כתפיות קצרות, חמודה ולא מאוד זנותית,

שמלה שמראה שהיא עדיין צעירה אבל היי, היא מאורסת!

היא שמה נעלי עקב חדשות שהיא קנתה לא מזמן, לקחה תיק עם פאייטים מנצנץ  כזה,

ויצאה מהבית.

 

-          - -

 

 

הדס הייתה בחדרה, חושבת על הכול, על הסרטן, שהיא לא ממש יודעת מה הוא. מה קורה לה, מה יקרה לה? האם היא תמות?או שמא תעבור את זה?

היא חשבה על יניב. כול כך יפה. כול כך נחמד, כול כך . האם יאהב אותה תמיד? האם היא אוהבת אותו?

והאם באמת יישאר לצידה בזמן המחלה הנוראית הזו? האם לא ייגעל ממנה קרחת?

האם כדאי לה להרים ידיים, כבר עכשיו?

הדס התחילה לבכות. היא קיבלה הרגשה שלא יאהבו אותה בכלל. שהיא תשאר לבד,

בלי חברות , בלי ידידים, ובלי יניב, שעכשיו התחילה להתאהב בו.

 

" אמא.." החלה לומר הדס." אני לא רוצה את התרופות והטיפולים.אני רוצה לוותר. לא רוצה לעבור את זה בכלל. אני  רוצה שקט".

 

אמרה הדס לאמה ויצאה מהחדר.

 

- - -

 

אהבתם? אל תשכחו להגיב!! תודה רבה

 

3> שחר.

 

 

 

תודה על הסבלנות, הנה, כתבתי פרק!! אחרי הרבה זמן שלא כתבתי .

יש הרבה לחץ, חזרנו לבית ספר, וגם בחיים האישיים שלי. תודה לכולם. לילה טוב =]

 

נכתב על ידי שחר-שחר , 17/12/2007 20:35  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פרק 4

 

מה את עושה? צעקה יובל.

" אני מצטערת, פשוט... אוי.. אוף.. יונתן בכלל לא אוהב אותך! תתגברי!" ניסתה טל להצטדק.

" יואו... לא ידעתי שאת כזאת מגעילה.." אמרה יובל בלחישה, דמעות כבר חנקו אותה..

"אני לא מגעילה, יובלי, אני.."

" אל! תקראי לי יובלי!" צעקה יובל בכל הבית. מזל שאף אחד לא היה שם.

" יובל אני לא רוצה שלא נהיה חברות יותר.זאת הייתה טעות ואני מצטערת נורא" אמרה טל.

" ורק שתדעי.." המשיכה, " שאני לא לסבית."

" אני רואה!!" אמרה יובל בציניות מוחלטת.

" לא.. אני..אני.. אני .. לא יודעת." אמרה טל. היא הרגישה חסרת אונים. מאז ומתמיד שנאה בנים,

ונמשכה לבנות. אפילו היו לה שני חברות. היא ידעה שאם תספר לכולם שהיא לסבית, אם " תצא מהארון"

משפחתה וחברייה לא ידברו איתה. יש לה הורים מאוד קשוחים לגבי הנושא הזה, והיא ילדה יחידה.

" טל.. כדאי שתלכי.. עכשיו.." אמרה יובל לאחר כמה שניות של שקט.

" מה? כן.. טוב.. לא.. יובל.. אני מצטערת. אנחנו לא נהיה חברות יותר? אני לא רוצה שזה מה שיקרה."

גמגמה טל. היא הייתה כל כך עצובה. ' איזה מטומטמת אני ' חשבה לעצמה. ' למה הייתי צריכה לנשק אותה?

סתמי, מטומטמת אחת. אסור לתת לך לנשום' מוחה של טל אומר לה. והיא משתגעת.

" אני... אני מצטערת. אולי יום אחד הכל יחזור להיות כמו פעם.." תירצה יובל.

" יום אחד.." אמרה טל, ויצאה מהדלת.

 

-          -    -

 

" בוקר טוב יפהפיה.." אמר מארק כשראה את ג'ולי פוקחת עיניים.

"בוקר טוב מושלם אחד"

מארק כבר היה ער כמה דקות לפנייה לכן לא היה עייף כול כך.

" אני  לא מאמין שאנחנו מאורסים.. איזה כיף לי!!" צעק מארק עם חיוך פרוש על פניו.

" חח.. לי כיף יותר!! אני אוהבת אותך"אמרה ג'ולי ונישקה את מארק.

' איזה יפה היא.. והיא שלי ' חשב מארק בעודו מפשיט את ג'ולי, ומנשק אותה בכול גופה.

אט אט גם הבוקסר שלו ירד, החזייה שלה, והוא מנשק את החזה שלה, ואת הבטן,

היא כול כך נהנתה מהליטופים שלו, היא כול כך אהבה אותו.

 

-          - -

 

" דיי אחי אני לא מאמין שעשיתי את זה.." התלונן יונתן בפני יואב.

" נו מה אתה בוכה?! כולה עוד בחורה... יש יותר כוסיות ממנה אחי... בוא הערב נצא לאיזה פאב,

תרגיש יותר טוב.." אמר יואב.

יואב היה ממש , עובר על כול הבנות בעיר, מזיין אותן, בלי לדעת מה השם שלהן,

אף פעם לא הייתה לו חברה, אף פעם לא היה מאוהב.

" לא, נו, אולי.. אבל אתה לא מבין. אני אוהב אותה. "

" אני באמת לא מבין, מה זה אוהב מה זה הבולשיט אתה לא הסוג שמתאהב, פעם זה היינו אני ואתה כול ערב הולכים למסיבות , חוזרים עם 2 בחורות." אמר יואב , נזכר בימים האלו, פעם, לפני שיונתן פגש את יובל,

והיא הפכה אותו לגמרי.

" שמע.. יואב.. עזוב.. כאילו, אתה לא תבין. וזה סבבה אני לא שופט אותך, אבל אני כבר לא הסוג הזה, אני אוהב שיש לי חברה, אני אוהב את יובל. ואני לא יכול להיות עם מישהי אחרת. ואם יוצא לך מהפה שאני וגילי שכבנו ולא רק התנשקנו, אתה מת!" איים יונתן.

" כן.. כן.. משתגיד"

 

-          - -

 

" מיכלי.. יהיה בסדר" אמר תומר , והוא כבר לא יכול להפסיק את הדמעות. את שטף הדמעות.

" תומר.. תודה.. על הכל.. מאמי.. אבל אני רוצה קצת להיות לבד.. אתה מבין?"

" בטח שאני מבין חמודה, אבל אנחנו .. אנחנו נעבור את זה ביחד.. אני...  אז נדבר בערב?"

" כן, מעולה, תודה." לא הפסיקה להודות לו.הוא כול כך עזר לה. היה שם בשבילה.

אבל היא רק רצתה להשאר לבד. היא רק רצתה לחשוב על רון. היא כול כך רצתה למות. ללכת מכאן.

להיות עם אמא, ורון. היא ידעה שזה דפוק. ילדותי, וטיפשי, והיא ידעה, שאסור לעזוב את אבא.

 

תומר יצא מהבית של משפחת יעקב. או מה שנשאר ממנה.

 

הוא הוציא את הפלאפון מהכיס וחייג את מספרה של איה.

"הלו? ענתה לאחר צלצולים רבים.

" איו'ש.. אני.. אני יכול לבוא?" שאל תומר, מקווה שאיה לא עסוקה מדי.

" כן.. בטח.. למה אתה בוכה? מה קרה מאמי שלי?" דאגה איה. תומר היה הידיד הכי טוב שלה.

ולמרות שלא הייתה במצב רוח לראות אף אחד, תמיד היה לה זמן לתומר, במיוחד אם הוא צריך אותה,

במיוחד אם הוא בוכה.

 

תומר כבר ניתק. הוא לא יכל להגיד לה מה קרה. הדמעות חנקו אותו. הוא רץ לביתה של איה. רק רצה שהיא תחבק אותו. הוא רצה מאיה יותר מחיבוק, אבל הוא ידע שהיא לא מרגישה ככה.

 

הוא דפק בדלת ואיה פתחה אותה וחיבקה אותו חזק.

" מה קרה, תומי? למה אתה בוכה?"

" רן.. הוא .. הוא.. רן..  הוא נהרג." אמר לבסוף.

" מה?!"

" כן.. הוא.. פיגוע.." התקשה תומר להוציא את המילים מהפה. 'רן נהרג'. המילים הללו הדהדו במוחו.

" אוי.. בונבון שלי.." אמרה איה וחיבקה אותו. ולא עזבה. הם נשארו ככה דקות ספורות עד שהטלפון של תומר צלצל.

" הלו?" הוא ענה באי חשק

" תומר!! זה יניב! אתה לא מבין! הלכתי להדס וסיפרתי לה הכל, והתנשקנו, ואנחנו חברים אפילו!" התרגש יניב.

" אה.. מזל טוב אחי.. אני ידבר איתך אחרי זה." ייבש אותו תומר.

" זה הכל? מזל טוב? מה קורה איתך גבר? למה אתה כזה בדאון?"

" רן נהרג" אמר תומר.

 

- - -

 

 

מיצטערת שיצא קצר... כי לפני כמה ימים התחלתי לכתוב וכתבתי דיי הרבה ואז הכל נמחק,

דיי התבאסתי. סליחה על ההזנחה, אבל אין לי זמן תמיד.

 

אוהבת333> שחר.

נכתב על ידי שחר-שחר , 6/12/2007 18:11  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פרק 3


 


- - -


 


"אני .. לא מאמינה... כן!! ברור.." דמעות של אושר זלגו על לחייה של ג'ולי

בעוד מארק עונד טבעת יהלום ענקית על אצבעה.

הלב של מארק פעם בחוזקה,

הוא היה כול כך מאושר, הרגע לו הוא חיכה, הוא מאורס, לג'ולי, אהובת ליבו,

הוא לא יכל לחכות, ונישק אותה, נשיקה עדינה, אט אט הלשונות הצטרפו

והפכו את הנשיקה לסוערת ומדהימה ביותר, אולי הכי מדהימה אי פעם.


הבטן של ג'ולי התהפכה. היא הרגישה מוזר,

היא הייתה כול כך שמחה, היא לא יכלה לתאר את זה,היא פשוט חיבקה את מארק ולא עזבה.

וככה הם ישבו במסעדה הקטנה מחובקים ומאושרים.

 

" אני אוהב אותך.. כול כך , יפה שלי" אמר מארק, והתכוון לכול מילה שיצאה מפיו.

" אני יותר"

" לא אפשרי!!"



- - -


 


" מ.. מה?? " הדס לא ממש האמינה למה שיניב אמר לה הרגע. אולי לא שמעה טוב?

" אני.. כן. אני אוהב אותך. מאוד. חשבתי שאת צריכה לדעת.. ואני יודע שאת לא רוצה

לעשות עם זה כלו..הדס סתמה לו את הפה בנשיקה.

" אתה חמוד, אבל אתה צריך ללמוד לשתוק " צחקה הדס.

יניב פשוט נישק אותה, בפראיות, הפיל אותם על המיטה ולא הפסיק לנשק אותה,

הוא לא האמין כמה מזל יש לו, הוא לא מאמין שהוא באמת, מנשק את הדס.

הדס , לעומתו, לא הבינה. היא? ויניב? מתנשקים? היא לא אוהבת אותו.

הוא יפה. מאוד. ויש לו את האופי הכי טוב שאפשר לקבל, אבל, הם הידידים הכי טובים,

הם זוג עכשיו? היא לא רוצה לפגוע בו או שמא, אולי היא מתחילה לאהוב אותו?


לאחר כמה דקות הם התנתקו.

-" רגע, מה זה אומר, לגבינו? " שאל יניב. " אני לא רוצה שנעשה טעות ".

-" אני. " החלה לומר הדס " אני רוצה לנסות את זה בינינו."

חיוך גדול התפשט על פניו של יניב.

אבל הדס המשיכה לדבר.

-" רק תבטיח לי, שאתה לא איתי בגלל הסרטן, ושאתה לא תגעל ממני,קרחת.

ושתהיה לצדי. אני לא רוצה להפגע. ואני לא רוצה רחמים."


-" שום דבר אצלך לא מגעיל אותי, ואני תמיד אהיה פה. לא אעזוב" אמר יניב וחיבק אותה,

חיבק אותה חזק.


 


- - -


 


" פיגוע היום באוטובוס בתחנה מרכזית בתל אביב.. 7 הרוגים וכמה פצועים קשה.."

אמר שדרן החדשות.


מיכל המשיכה לצפות וכשאמרו את שמות ההרוגים , נפלה על הרצפה,דמעות בעינייה.

" לאא... לא.. זה לא.. הוא.. לא .. לא ..!!!!!! זה לא נכון זה לא קרה דיי "


מיכל המשיכה לצעוק ולדפוק ברצפה צועקת בקולי קולות שזה לא קרה, ואביה התעורר.

" מיכלי.? מה קרה?? למה את בוכה..?"

" חדשות.. הם... פיגוע... רן.."


יואל, אביה של מיכל, הדליק חדשות וראה תמונה של בנו ברשימת ההרוגים בפיגוע.

הוא הרגיש הוא נקרע, לשניים, שהוא לא יכול, הנה , הדמעות כבר בחוץ,

והוא צועק לשמיים " למה?! כבר לקחתם לי את בקי... לא עוד אחד.. דיי.."


רבקה " בקי" הייתה אמה של מיכל ומתה בלידתה של מיכל,

כך שמיכל ואחיה הגדול, רן, חיו עם אביה ברוגע ושקט תמידי. לא הזכירו את אמה,

לא שאלו , לא דיברו עליה. ועכשיו נלקח עוד אחד.


נישארו רק שניהם, במשפחה, והם חייבים להשאר ביחד.

מיכל חיבקה את אביה ושתקה. היא בכתה. הוא בכה. " רק אל תעזבי אותי גם את, ילדה יפה"

אמר לה יואל.

" בואי, תשארי בין ידיי. אנחנו נעבור את זה, נסיכה, נעבור הכל. יהיה בסדר. אני מאמין שיהיה"

" איך, איך יהיה בסדר?! אבא?! איך?! רן.. הוא... איך אני יכולה לחיות בלעדיו? כבר 16 שנים שהוא פה לצדי,

כבר 16 שנים שהוא האח הכי טוב שאפשר לקבל." מיכל לא יכלה לצעוק יותר.

כאב ראש עז תקף אותה. לא עברו דקות ומיכל רצה לשירותים.

יואל שמע קולות הקאה של בתו, בתו היחידה .


 

הוא התקשר לתומר , ידיד של מיכל. ידיד קרוב. והיה גם חבר של רן. חבר טוב.

" תומר.. שלום.. מדבר יואל יעקב. אבא של מיכל ו.. ר.. רן.."

" היי, יואל. מה נישמע? " שאל תומר. לא יודע מה גרם ליואל להתקשר אליו , דווקא עכשיו.

" אתה יכול להגיע לכאן? זה דחוף. אני צריך את עזרתך. אם אתה יכול."

" בטח" ענה תומר וכבר היה בדרך.


 


- - -

 


" הלו?" ענתה טל לטלפון

" טל.. מתחשק לך להפגש? משעמם לי נורא."

"סבבה אני אצלך תוך חצי שעה. ביי יובלי."

" ביי מתוקה."


 


יובל פיזרה את השיער והתאפרה, עדין.

היא רק רצתה להרגיר טוב עם עצמה, היא רק רצתה להראות טוב.

כבר עברו כמה ימים מאז שהיא ויונתן נפרדו, והיא עדיין פגועה ממנו,

היא רק רצתה לדבר עם מישהו.

 


בינתיים היא התחברה לאיסיקיו, וראתה הודעה.

היא פתחה את החלון וראתה הודעה מיונתן.


" יובלי.. את לא מחוברת עכשיו.. אבל אני רק רוצה להגיד לך, שאני מצטער נורא.

על הכל. אני יודע כמה פגעתי בך. הייתי מפגר. אני אוהב אותך,

את חשובה לי כמו החיים שלי. מה אני צריך לעשות כדי שתסלחי לי?"


 

יובל התחילה לבכות. מילים יפות היו נקודת תורפה אצלה. היא הייתה חייבת לסלוח לכל אחד.

היא כמעט כתבה לו שהיא סולחת, ושהכל יחזור לקדמתו, אבל התחרטה.

אבל היא ידעה, שהוא היה מגעיל, שהוא התייחס אלייה כמו אל סמרטוט,

ושהיא צריכה להיות חזקה. שיש לה כבוד, ושהיא לא תסלח לו ברגע שהוא יגיד לה שהוא מצטער.


" אני לא יודעת מה להגיד.. אני פגועה ממך.. זה קשה.. אני לא יכולה לשכוח..

כשראיתי אותך.. איתה.. אתה התנשקת איתה!! אני מצטערת.." אמרה יובל וסגרה את החלון.


אבל יונתן המשיך להציק.


" עזבי את גלי.. זו הייתה נשיקה אחת. קטנה. וזה הכל אני נשבע. אני בכלל לא חשבתי,

די, מתוקה, אני אוהב אותך את יודעת את זה."

 

יונתן לא העז לספר ליובל שהוא הזמין את גלי אליו, שהוא נישק אותה, שהוא שכב איתה.

היה לה גוף כול כך.. יפה.. כמובן שליובל היה גוף יפה מאוד אבל יובל לא רצתה להגיע לשלב כזה עדיין,

והוא לא יכל לחכות.


הוא ידע, שאם יספר לה את זה, היא לא תסלח לו בחיים, והוא שמח על מזלו שגלי והוא כבר התלבשו וזו הייתה רק נשיקה,

מה שיובל ראתה.


 


- - -



 

תומר הגיע לביתם של מיכל ויואל. יואל פתח את הדלת וחיבק את תומר.

" מה קרה, יואל?" שאל תומר.

" תשב."

תומר ישב על הספה ויואל הביא לו כוס מים.

" היה היום פיגוע בתל אביב.." החל לומר יואל. " רן נהרג".

יואל אמר את המילים האחרונות כמילה אחת, מהר, אולי כך, חשב, אולי כך זה יכאב פחות.

 


הכוס של תומר התנפצה על הרצפה וכול המים נשפכו על השטיח.

" מה?!?!" אפילו תומר כבר התחיל לבכות.

" אני הייתי צריך לספר לך ראשון. אני יודע שזה קשה. גם לי זה קשה.

אני יודע שהייתם חברים מאוד טובים. אתה יכול השאר פה אם אתה רוצה.

אני מבקש שתהיה עם מיכל, היא לוקחת את זה מאוד קשה.

אני חושב שאנחנו צריכים להיות ביחד. "


 

תומר חיבק את יואל. לא היה לו אכפת שזה מוזר,

כי אחרי הכול יואל היה כמו אב בשבילו. ותומר כבן.


הוא נכנס אל חדרה של מיכל ומצא אותה בוכה על המיטה שלה כותבת משהו ביומן.

הוא לא אמר מילה, רק עלה על מיטתה וחיבק אותה.


- - -


 

ג'ולי התקשרה לכל חברותייה והזמינה אותן אל ביתה , בדחיפות.

כשכל חברותייה הטובות, 4 במספר, היו שם,

היא ומארק פשוט צעקו לעברן :" אנחנו מאורסים!!"

כול חברותייה של ג'ולי צעקו מאושר וחיבקו את הזוג המאושר.


ג'ולי הראתה להן את הטבעת והן פערו את פיהן, הטבעת הייתה כול כך יפה. יהלום כל כך גדול!

לאחר כמה זמן כולן הלכו וג'ולי ומארק נשארו לבד בדירה של מארק, שעכשיו הייתה, הדירה של שניהם.

לא היו צריכים להגיד משהו, פשוט נישקו אחד את השני,

בעדינות מרובה, כמו הנשיקה הראשונה שלהם, נשיקה קטנה.נשיקה של אהבה.

 


- - -


יובל פתחה את הדלת לטל,והיא ראתה אותה בוכה , כול האיפור מרוח על פנייה, היא נראתה נורא.

טל חיבקה אותה ,היא ידעה מה קורה איתה ועם יונתן, היא ידעה על הבגידה שלו,

גם היא חשבה, שזו הייתה רק נשיקה.


" יהיה בסדר, יובלי, יהיה בסדר מתוקה שלי.."

" תודה.. " אמרה יובל. " טוב עזבי! לא בא לי לבכות בגלל המזדיין הזה! בואי נעשה משהו כיף!

בא לך גלידה?"


טל צחקה והנהנה.

יובל הוציאה קרטון שלם של "האגן דאס" ושני כפיות.

הם אכלו את הגלידה וצפו בטלווזייה, הם ראו סתם טלנובלה מטומטמת.

הם היו לבד בבית, והיה שקט.

טל ניסתה ככל שיכלה לשמח את יובל.


כל הלילה הן צחקו , עשו מלחמת כריות, דיברו על בנים, מרחו לק על הציפורניים,

התאפרו מגוחך כמו ילדות בנות 8,ונהנו ממש.


" אז את מבינה.. הוא אמר לי שהוא מצטער ושהגלי הזונה הזאתי באה עליו והוא לא חשב,

והוא אוהב אותי...וכול הבולשיט הזה.." אמרה יובל. נקרעת לשניים בפנים.

" עזבי אותו, הוא בגד בך. נקודה. מגיע לך משו טוב יותר." ניסתה לשכנע אותה טל.

" אבל.. אוףףף.. כמה שבא לי אותוו!! ומי עוד ירצה אותי?"

טל זרקה עלייה כרית. " כל אחד, יא כוסית!"

יובל צחקה. טל באמת עודדה אותה.

יובל זרקה על טל דובי שאומר כל שנייה I LOVE YOU

בקול מעצבן מאוד.


שניהם צחקו וטל התקרבה ליובל והתחילה "להרביץ " לה.

"אייה.. וואי איזה דגדוגים תקבלי" אמרה יובל, אבל טל הקדימה אותה

ודיגדגה אותה בכול מקום אפשרי.

" דיי.. חחח דיי.. אני נכנעת!" צעקה יובל

" אין להיכנע.. תקבלי עוד דגדודים " אמרה טל.

הם היו כל כך קרובות, שניהם צוחקות, מסתכלות אחת לשנייה בעיניים,

וטל התקרבה עוד יותר. הפנים שלהן היו צמודים, ויובל הרגישה את שפתייה של טל על השפתיים שלה.


טל נישקה אותה.


" מה את עושה?!" צעקה יובל והשתחררה מאחיזתה של טל.


 


- - -


המשך יבוא...

 

אהבתם? תגיבו!

 

 

שחר 3>

נכתב על ידי שחר-שחר , 1/12/2007 15:22  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





767
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשחר-שחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שחר-שחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)