לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my home page =]


החיים שלי, האהבות שלי, הסיפורים שלי, ובקיצור כל מה שקורה בחייים שלי

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


שלוווםםםםםםםםםםםםם אני חדשה כאן אזז קצת עליי

אני ? 1 * : ' O ~

אין לי זמן (!!1)

לכתוב שעה, ....

יש פתיחה, אין פתיחה. S=

כמו איזה סתומה X ; >

או לכתוב ~

קילומטר וחצי M=

על אהבה. 3/>.

כאילו שזה מעניינ'תי

שהוא רק דיבר [%]

ולא אהב F;

א'פחד לא מקשיב לכם-!!!!!-

אני..... ? 1 #

קופצנית כזאת (X .....$

ועושה הרבה רעש!!!!! ^ &

ומדברת (?)

בלללללללי סווף, O=

בעיות, ?1-@

קפצו לי בשמיניות. O; *

כזאת אני * Z P ^ @ ,

ואני לא !!! 1..... %

*אששששששששתנה*\

לעולם (Z.

תותי

ראשלצית @ ^#&

17 עוד חודש בערך =]

נכתב על ידי , 23/11/2007 15:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tutiti17 ב-3/1/2008 23:16



68
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=]tuti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =]tuti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)