לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לחיות את החלום. סיפורים, שירים, ומה שעובר עליי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008


אין כותרת

 

 

טוב מה לכתוב אחרי הרבה זמן

שאין זמן מרוב הלימודים עד שעות קשות מאוד כמו עד 5

מגיעים הביתה הולכים לישוןן ונגמר היום ,

עד יום חמישי שנהנים עם החברים והחברה וגם שיש שבת

כי אין כוח לעשות כלום בשאר השבוע , אז בסוף שבוע אני נפגש עם החברים הטובים יושבים שותים ומבשלים ארוחות ערב חחחחח ולפעמים הולכים לת"א להופעות זה הכיייי כיףף

הייתי בהופעה בקמלוט בהרצליה של אריק ברמן היה אששש ממש כיף חזרנו ב4 והלכנו לים עד הבוקר הכי כיף בים

נותן הרגשה של חופש שהכל מותר ישבנו אני חן איילה ואלעד החברה חחחח ועכשיו מחפשים הופעות ללכת עוד הפעם

טוב אני ילך לארוחת שישי  חחחחחחחח

 

בייי    

       ניפגש....

נכתב על ידי Piccolo. , 11/1/2008 18:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Piccolo.

בן: 32




496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPiccolo. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Piccolo. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)