לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם אני . D : + @

האאאמ , אני ? .. שני מזרחי 14 גבעתים [ חור ליד ת"א ] חחח ממ , אוהבת את עצמי . חה חה , זזזזזזזהו . xD


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


הההההי ... ,

חוווווווווווווווווורף ~ איזה כיף D :

 

משעעמם נשמה ..

פרוש לדוקים . P=

 

אוהבת 3 >

את עצמי ,

נושי שלי ...

ירדן ונועם!

להגיד פתאט .. P:

לאכול ..

להתאהב .

חורף . ........ D :

קפוצ'ינו שוקו .

את המשפט " זה לא אתה זאת אני " 

 

שונאתתת 3 | >

שקרנים .

ספיר ....... חה חי תמותי .

גלידת וניל

בצפר ... איכ

ואת המילה " מחר ... " רוצה ההההיום .

נכתב על ידי , 23/11/2007 16:59  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30

ICQ: 273419476 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשניייקי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שניייקי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)