לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ההססייפוור


כינוי:  שושה55

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

סיפור שכתבתי!


סיפור

               

שלום קוראים לי ליאת.אני בת 12 מת"א אני ניראת ככה;שיער שחור,גבוה.

לפני היום הראשון של הבית ספר שלי הלכתי לקניות וקניתי; ג'ינס סקיני לבן חולצה של הבית ספר לבנה(תלבושת אחידה)ונעלי בובה לבנות עם נקודות שחורות.באתי לבית ואמא שלי אמרה לי שיש לה הפתעה בשבילי שאלתי אותה מה ההפתעה והיא אמרה מחר יש לך

תור למספרה לפני שהוא פותח אמרתי איך?אמא שלי הסבירה לי שהוא יפתח רק בשבילי אמרתי לאמא שלי יש!!! רצתי לחדר ראיתי מי  מחובר באיסקיו ובמסנגר והתחלתי לדבר עם חברות שלי על התור למספרה ועל הבגדים.

החברה הכי טובה שלי שיר הייתה מחוברת התחלתי לדבר איתה תיראו זה השיחה.

ליאת;שיר את לא מאמינה מה יש לי לספר לך!!

שיר;מה ליאת?

ליאת;את עסוקה?אני מפריעה?

שיר;חס וחלילה פשוט אני איתך ועם מתן..

*מתן היה חבר של שיר..

ליאת;אהה טוב נו לא משנה..

שיר;נו תספרי..

ליאת;טוב קניתי בגדים למחר אני יספר לך מה  ג'ינס סקיני לבן חולצה של הבית ספר לבנה(תלבושת אחידה)ונעלי בובה לבנות עם נקודות שחורות.

שיר;אמאלה איזה יפה עלייך זה היה

ליאת;אני יודעת..

שיר;מה רצית לספר לי דחוף??

ליאת;אה כן אמא שלי הצליחה שספר לפני שהוא פותח את המספרה הוא עושה לי פן יפה ואני יכולה להביא חברה אחת!!שלי ולה הוא יעשה ועכשיו את רוצה לבוא איתי?

שיר; כיאלו את יודעת מה התשובה אני יבוא ואני יגיד למתן שגם ..?

ליאת;אני לא יודעת טוב שירוש אמא שלי קוראת לי אני חייבת לעוף ביוש..

שיר;ביוש אהובתי...

יצאתי מהחדר ופתאום אני רואה את אמא שלי עם מחכה היא ואבא שלי לספר לי והם אמרו

לי ככה.;

ליאת?אני  ואבא טסים לפריז ..לחודש שלם..!!

ליאת;מה ואני ישאר לבד..?

אבא;כן נו את בת 12..!!

אמא;אבא צודק..

ליאת;אז שיר יכולה לישון אצלי כל יום בחודש הזה נכון?

אבא+אמא;כן!!!בכיף...

ליאת;יש!!!

עליתי לחדר לאיסקיו התחלתי לדבר עם שיר..

פתחתי את החלון השיחות שלי ושל שיר היה כתוב בסטאטוס "ליאת אני אוהבת אותך אני צריכה אותך דחוף בקשר למשפחה שלי"

כתבתי לשיר בחלון שירוש אני צריכה אותך דחוף..!!

שיר;גמאני אותך..!

כתבתי ההורים שלי טסים לחודש לפריז ואני ישאר לבד רוצה לבוא לישון אצלי יום יום?

 שיר;אמאלה אני לא מאמינה גם ההורים שלך טסים גם שלי..

כתבתי לא נכון אז הם מסכימים..!!

שיר;ברור..!!!!!!!!!!!

יש התקשרתי אל שיר כי באיסקיו לא מספק ודיברתי איתה על זה והיא אמרה בואי אלי עכשיו אני צריכה אותך דחוף אני ומתן נפרדנו שיר אמרה לי ואמרתי למה?את מכירה את שירן?היא אמרה לו שאני לא רוצה אותו יותר וזה לא נכון ואמרתי לו והוא אמר שירן אמרה לי אני מאמין לה!!אז אמרתי לה אני יודעת שהוא חבר שלה כבר!היא רצתה חבר זה הכול.

ליאת;מאמי?אני לא מאמינה עליו.תתני לי את האיסקיו שלו אני ירצח אותו...

שיר שלחה לי המספר היה..;33335454 מספר מוזר לילד מוזר..חחח הוספתי אותו..

והתחלתי לדבר איתו..

ליאת;מתן ?

מתן;מה ליאת?

ליאת; מה אתה מאמין לשירן הזאת אתה לא מבין שאני הייתי חברה של נועם היא גם סיכסכה ..!!

מתן;שקט את גם כן מה את מקללת את החברה שלי?

ליאת;סליחה מקללת לא מפגר כיאלו תגיד אתה לא מבין שיר אמרה לי שהיא מעצבנת!

מתן;יאללה ליאת אני יודע ששיר שלחה אותך..!

ליאת;מתן מאמי?תירגע ומהר אני לא בגיל שלך ואין לי כוח לריב איתך לפני 6 שעות הייתה חבר של שיר ולפני 10 דקות כבר של שירן תחכה מתן אני הולכת לנקום בך!!

מתן;שתקי יכונפה בי!
ליאת;ביי!

נגמרה השיחה הלכתי לישון היה בסביבות  11:00   ניתקת את האיסקיו והלכתי להתקלח בשעה 11:30 יצאתי ונרדמתי..!.

קמתי בשעה 7:00 והלכתי למספרה בשעה 7:30 התקשרתי לשיר שאלתי אותה עם היא באה היא אמרה ניראה לך ?זה המספרה של אבא של שירן איכס.!!אמרתי ממה?אני אומרת לאמא שלי שאני לא רוצה..!התחלתי ללכת לכיון בית ספר בשעה 8:00 הגעתי חיכיתי חצי שעה שיצלצל התקשרתי לאמא שלי ואמרתי לה היא אמרה את לא רוצה לא צריך..!אמא שלי כבר טסה..!וגם ההורים של שיר.

שיר באה עם תיק של בית ספר ותיק עם בגדים אני שאלתי אותה מה זה היא אמרה לי שכחת?אמרתי לה מה ששכחתי?אני ישנה אצלך חודש שלם צעקתי יש!איזה כיף..

אני ושיר חזרנו הביתה אכלנו עשינו שיעורים התחברתי למסנגר ואני מקבלת הודעה ממתן שאומר לי תגידי לשיר

שאני והיא חזרנו ואני אוהב אותה..קראתי לשיר לבוא לחדר היפה שלי והיא קראה את ההודעה והתקשרה אליו

מתן לא ענה אז היא רצה לבית שלו דפקה על הדלת ודפקה ואיש לא פתח הלכה לגינה החלון היה פתוח ראתה את מתן

אבל לא לבד עם שירן שיר לא הבינה כיאלו הוא לא ניפרד ממנה?סתם הוא שלח את זה במסנגר?למה הוא כזה רע..?

שיר רצה לבית שלה(החודש)והתחילה לספר לי ואני התקשרתי אליו לבית והתחלתי לצעוק עליו..השיחה;

ליאת;תגיד מתן מה במסנגר כתבתה?

מתן;מה כתבתי?

ליאת;שאתה אוהב אותה ואתה והיא חזרתם..!

מתן;אני ומי?שיר?

ליאת;כנראה..

מתן;לא לא מאמי זו שירן כתבה צדקת..!

ליאת;תקשיב מתן אתה לא תשחק עם שירוש שלי..!

מתן;מי בכלל אהב אותה סתם הייתי איתה שאני יגיד שאני תפווסס

ליאת;יכלב..עכשיו היא בוכה על אהבה שלא הייתה?

מתן;כמו שאמרת כנראה..

ליאת;תחכה מתן אני עוד ירביץ לך..!!

מתן;פחחדד..

ליאת;בעייי מאמי

מתן;ביי

נגמרה השיחה!!!...~~~!!

התקשרתי לאוריה(חברה שלי)היא ניראת ככה שיער שטני בת 16 וחצי גבוה בכיתה י' היא בשביתה.(כיף לה)..

ליאת;אורי?

אוריה;ליאתווש\?

ליאת;אורי!!!

אוריה;ליאתווש!!

ליאת;מה נישמע חיי?

אוריה; הכל טוב ואצלך?

ליאת;גם טוב אני לא התקשרתי בשביל זה אני יכולה לשאול אותך משהו?

אוריה;ברור..~

ליאת;את מכירה את מתן דאגו לא?

אוריה;ברור..!!

ליאת;הוא שכן שלך לא?

אוריה;כן נדמה לי..חח

ליאת;חחח

אוריה;תגידי למה את שואלת?

ליאת;כי אני צריכה שאת תדברי איתו..

אוריה;מה הוא עשה נפרד מחברה שלך?שיר?.

ליאת;כאילו מאיפה את יודעת?

אוריה;הוא אמר לי..!!

ליאת;נבלה..!!

אוריה;חחח גם אמא שלי קוראת לו ככה..

ליאת:באמת?

אוריה:כן..!

ליאת:טוב חיימשלי אני צריכה לעוף..ביוש

אוריה:טוב ביוש..אני ידבר איתו כבר..

ליאת:לא צריך חיי...ביי..

אוריה:טוב בי..

נגמרה השיחה הלכתי  לשיר וסיפרתי לה את כל השיחה הזאת..

סיפרתי לשיר היא הייתה המומה חשבה שזה לא נכון שאוריה סתם אומרת אבל אמרתי לה אני מאמינה לאוריה ולמתן גם..!

היא אמרה לי גם למתן אמרתי גם..כי יכול להיות ששירן כתבה את זזה ולא הוא אבל שיר לא האמינה היא ידעה שזו הוא כתב כי זה הסגנון שלו..!שיר חייגה לאמא של שירן ושאלה אותה עם היא יודעת ששירן ומתן חברים אמא של שירן אמרה לה לא אבל שהיא תבוא לבית היא כבר תדבר איתה!!אני תפסתי את שיר עושה את זה ממש חוצפנית היא נהייתה ועוד מהטלפון של הבית שלי אחר כך אני צריכה לשמוע שאמא של שירן סיפרה לאמא שלי שאני התקשרתי אבל זה לא נכון ואז אני חוטפת צעקות טוב לא משנה כרגע אני צריכה לדבר עם שיר שלא תעשה את זה שוב!!!!  אבל אני לא מאמינה אני צריכה לצעוק על חברה שלי בגלל שירן אני חייבת להתקשר לאוריה אבל שנייה מה היא תעזור לי אני חייבת לדבר עם מישהי שלא מכירה את שיר מתן שירן ואוריה יש לי רעיון אני יתקשר לגברת מילי היא תעזור לי היא החברה הכי טובה שלי מתחת לשיר כמובן את שיר אני מכירה כ-10 שניים.. ואת מילי 9 חח טוב זה לא הנושא כרגע אני מחייגת ..!!

מילי:הלו..

ליאת:מילי?

מילי:מדברת..עם מי יש לי הכבוד.?

ליאת:ליאת ויצמן..

מילי:הבת של שוש ויצמן?

ליאת:כן..

מילי:אה ליאת מה קורה?
ליאת:הכל טוב יש לי שאלה אליך את מכירה את שיר מתן שירן ואוריה?

מילי:שמות יפים מי אלה\?

ליאת:אני רוצה לספר לך יש לי ילדה שהתאהבה בילד אחר והוא מאוהב בילדה אחרת אבל ילדה אחרת חברה של הילדה שהוא מאוהב בה...

מילי:אמאלה איזה סיפור תני שמות יותר ברור..!

ליאת:טוב נו...

מילי:אני מקשיבה..

ליאת:אוקי...שירן אוהבת את מתן אבל מתן אוהב את שירן ואוריה חברה של מתן ומתן בוגד באוריה שהוא נישק את שירן..

מילי:אמאלה את רק כיתה ז' כבר הגענו למצב שכזה?

ליאת:חחחחחחחח

מילי:חחח

ליאת: אבל מילי שום מילה לאף אחד ברור?
מילי:ברור ברור אני חייבת לעוף השכנה קוראת לי ביוש אוהבת אותך..(נשיקה)..

ליאת:ביווש..(נשיקה)

סגרתי תטלפון והלכתי לשיר התחלתי לספר לה על כל מה שאמרתי וזה היה שקר על מתן אוריה שירן ושיר וכמובן מילי המאמינה היא כזאתי טוב אני חייבת לעוף לישון מחר בית ספר לצערי זה ניראה כאילו עברו 100 שנה אבל בסך הכול עבר 5 שעות לילה טוב..!!

"בוקר שוק מאמי"

"בוקר שוק מאמי"

"בוקר שוק מאמי"

"בוקר שוק מאמי"

"בוקר שוק מאמי"

"בוקר שוק מאמי"

דיי מי אומר לי את זה כל שנייה אה שכחתי שיר אצלי והיא חולה על המשפט הזה....

"את יפה כל כך יפה" הפלאפון שלי מצלצל מריה כמובן.....!

ליאת:הלו..

מריה:בוקר שוק..!

ליאת:מה מריה משעמם לך?

מריה:חחח לא פשוט אני רוצה לדבר איתך!

ליאת:אז משעמם לך!!

מריה:טוב אני לא יכולה לדבר אני זזה לבית ספר את באה?

ליאת:כן ביי

מריה:ביי

ניתקתי טוב זה היה השיחה הכי מוזרה כל החיים שלי השיחה שאומרים היי הלו ביי ביוש כאילו פעם ראשונה ועוד עם מי מריה...(אני שונאת אותה)....קמתי מהמיטה הלכתי להתקלח בשעה 7  בול  יצאתי בשעה 7:30 לבשתי ג'ינס סקיני לבן חולצה של הבית ספר לבנה(תלבושות אחידה)יצאתי מהבית והתחלתי להגיע לבית ספר נכנסתי לבית ספר פתאום אני רואה את אוריה היא לא שובתת? אני הולכת לשאול אותה היא אמרה לי תגידי לי מה את עושה פה אמרתי לה אני לומדת לא כמוך היא עושה לי סליחה את כנראה את ושיר לא רואות טלוויזיה יש לכם שביתה ממה?אמרתי לא יכול להיות איזה כיף חזרתי לבית ומשם כבר הכל התגלגל..!אני ושיר סמנו את התיק בחדר ויצאנו לבחוץ פתאום אנחנו רואות את מתן וחבר שלו הם קוראים לנו שיר וליאת באו לפה!שאלתי את שיר עם היא רוצה בכלל זאת היא עדיין אוהבת אותו והוא נפרד ממנה(טוב אתם יודעים את הסיפור)שאלתי את מתן איפה שירן הוא אמר שהם נפרדו לפני כ יומיים שיר לקחה אותי לצד שנייה ואמרה לי אני לא מאמינה אני רוצה להיות שוב חברה שלו אמרתי לה תירגעי שיר יש לי שאלה לך איך החבר שלו מ 1עד 10 אמרה 10 אני אמרתי צודקת חזרנו שאלתי את החבר שלו עידו עם יש לו איסקיו הוא אמר לא אבל יש לו מסנגר לא היה לי כוח לקחת מסנגר..כי אני לא יודעת עם יש לי דף או לא איסקיו היה קל לקחת שאלתי את מתן ואת עידו ושיר בא לכם להסתובב קצת בשכונה אמרו בכיף..!עברנו איזה 10 וילות ועידו כל דקה הסתכל אליי שחזרנו שיר ומתן הלכו לפנינו ואני ועידו מאחורה עידו התחיל לדבר ושאל אותי את רוצה להיות חברה שלי ?אני אמרתי לו כמו שכל אחת מחכה לאביר הנסיך שלה כן!!! התחלנו להתקרב לשיר ומתן ופתאום אנחנו רואים אותם מתחבקים הם חזרו?כנראה !!מתן נתן נשיקה על השפתיים לשיר !! ועידו נתן לי על הלחי וחיבוק הם לא הבינו שיר שאלה אותי עם אני והוא חברים אמרתי כן ואני שאלתי אותה עם היא ומתן חברים היא אמרה כן!!חזרנו אני שמחה !!גמאני בשבילך ואת בשבילי?כן ענתה שיר..

פתאום צלצל  הטלפון של הבית זו הייתה אמא שלי שאלה אותי איך הולך...ושמחר היא חוזרת לא האמנתי מה כבר חודש עבר?ושאלתי חודש עבר כבר?לא ענתה אמא פשוט אני יספר לך שאנחנו נגיע אני בהריון אני שמחתי וקפצתי אה וסיפרתי לה על עידו ושאנחנו חברים ואמא שלי אמרה באמת?יופי שככה..אני עדיין לא מאמינה שזה היה ככה אני ועידו הולכים והם מקדים מדברים כל הזוגות חזרו!!..!!!

אני מסיימת את השיחה עם אמא שלי פתאום שוב הטלפון מצלצל זה הייתה שירן(אוף!!)השיחה..

ליאת:מה קורה שירן?

שירן:הכל טוב שמעת?

ליאת:כן נפרדת ממתן!

שירן:חחח זה לא הכול יש לי חבר חדש קוראים לו עידו..

ליאת:סליחה?

שירן:עידו עידו היום הכרתי אותו הוא חבר של מתן איזה מאמי הוא..

ליאת:סורי עידו חבר שלי הוא הוציא לי חברות והתנשקנו..

שירן:שקרנית אני חברה שלו ואני כבר עשינו..|!

ליאת:שירן מאמי תתחילי לשמור מממני מרחק כל מה ששלי את לוקחת?

שירן:כנראה..

ניתקתי את השיחה והלכתי לאיסקיו ודיברתי עם מתן ואמרתי לו שייתן לי את המסנגר של עידו. נתן הוספתי אותו

ושאלתי אותו עם הוא חבר של שירן הוא אמר לא!!!אמרתי לו אז סתם היא אמרה לי שגם עשיתם וזה..עידו אני לא מאמין עליו כאילו יש לי חבר שמתחזה אלי ואומר שקוראים לו עידו וזה...אבל אני עידו ולא הוא!!אני לא מאמינה לך..

אל תאמיני ביי...עידו שנייה אל תלך מה?אני אוהבת אותך ואני ממאמינה לך שירן שוב מנסה לסכסך היא מעצבנת אותי!!!גם  אותי!!!

טוב עידו התנתק שיניתי את הכינוי שלו לאהבת חיי עידו..!!והוא שינה לאהבת חיו ליאת..!אני לא מאמינה פעם ראשונה ששירן לא מצליחה לסכסך מסריחה הילדה הזאת אני ידאג שאף אחד לא ידבר איתה!!!
אבל אני לא רוצה להיות מגעילה לעשות עליה חרם אוף שיט למה בכלל הכרתי  את הילדה הזאת.?אוף למה אנשים לא מספרים עליה בחדשות?אוף למה כולם צריכים לריב איתה היא לא מפחידה היא פשוט מוזרה!!

אני חושבת על האנשים האחרים שהולכים להסתבך איתה טוב לא אכפת לי העיקר שאני לא יצטרך כל הזמן בבית ספר לראות אותה!!

"אני אוהבת אותך כל כך אני אוהבת אותך כל כך" אני עשיתי את זה אהבת חיי מתקשר תיראו מה השיחה:

אהבת חיי-עידו..:חיי?

אהבת חיו-ליאת...:ממה קורה?

עידו:הכל טוב...ואצלך?

ליאת:תגיד חחיימשלי? ואצלי טוב..יש חדש?

עידו:מה יפה שלי?ולא אין חדש ואצלך?

ליאת:לא,אתה בטוח שזה לא אתה עם שירן?

עידו:אני בטוח אבל נכון אל תאמיני לה היא מקנאה כולם אומרים!!..!!

ליאת:טוב חיי?אני יודעת שזו לא הייתה שיחה ארוכה אבל תקשיבי אני צריכה ללכת נדבר במסנגר אוהבת ביוש..!

עידו:ביי

ניתקתי אמאלה מפחיד אותי נכנסתי למסנגר וכתבתי לעידו עידו אני לא יכולה יותר להמשיך איתך ביי

עידו ראה את ההודעה וכבר צלצל אצלי הפלאפון זה היה הוא לא עניתי סיננתי אותו ואני שומעת התקבלה הודעה חדשה בדואר קולי שמעתי ואני רואה זה מעידו שאומר ליאת מאמי?<מה קרה את כועסת אלי?מה את לא יכולה איתי מה ההודעה במסנגר הייתה אמורה להיות כאילו אנחנו כבר לא חברים?תקשירי אלי נשמה כפרה שלי..

אני לא מאמינה כפרה?נשמה?הוא אוהב אותי אני יגיד לו במסנגר מה קרה אני מקווה שהוא יבין

נכנסתי  לחלון הודעות שלו וכתבתי עידו אני אוהבת אותך וכל הקטע הזה היה סתם אני חולה עלייך אני רוצה שנמשיך להיות חברים אין לי חיים בלעדייך אני אוהבת אותך אתה סולח?אני מצטערת!!!

או או..עידו כתב לי מעניין מה אני סולח לך ואני מקווה שאת לא תעשי לי את הפוזה הזאת שוב עם את לא רוצה להיות איתי בגלל שירן את לא חייבת אבל אני רוצה להגיד לך שאני אוהב אותך ואני יודע למה חזרת אללי בגלל הכפרה ונשמה אז את כבר לא את מאמי בייי...!

סליחה שלחתי לו!!

סולח הוא שלח אהובתי אני לא יכול לדבר אני חייב ללכת לשירן(דודתי)ביוש..!

דודה?דודה?ודודה???????. לא אני לא מאמינה וכל הקטע הזה היה לחינם..!הייתי חייבת להתקשר לשיר.!!היא לא ענתה לי השארתי הודעה שיר חחיימשלי אני צריכה אותך דחוף בגלל שירן אני לא יכולה עוד להסביר לך כאן תעני לי שאת שומעת את ההודעה הכי יפה בעולם אני אוהבת אותך כפרה'עליך !!

אני אוהבת אותך אוהבת  אותך  אוהבת  אותך אוהבת  אותך !!!זה השיר ששיר מחייגת אלי..

אני:הלו..!

שירוש:מה קרה?!אני באמצע חתונה מה דחוף?

אני:נפרדתי מעידו אבל חזרנו..

שירוש:זה היה הדחוף ואני יודעת הוא דוד של שירן אל תספרי לי אפילו אני אולי חברה של מתן אולי הוא החבר הכי טוב שלו הוא בטוח יודע?????

אני:טוב טוב אולי תהרגי אותי כי את מתנהגת כמו שאף פעם לא ראיתי אותך כזאתי ושמחה ועליזה..!

שירוש:תגידי ליאת מה עובר עלייך מאז שאת עם עידו את כמעט ולא מתייחסת אלי יפה ובכלל שכחת אותי החודש שהינו ביחד עבר מהר ונגמר שאת לא מדברת איתי יותר!!

אני:יאללה שיר מה את תופסת פוזות את לא רוצה להיות חברה שלי לא צריך בכיתה לכי לשבת ליד מתן מסריחה שכמוך ואני ישב ליד עידו בי

ניתקתי את השיחה למה מה קרה שתקלל אותי מאז שהיא חברה של מתן היא כמעט ולא מתייחסת אלי יפה

הלכתי לישון..!!

לילה טוב!!!.!!

בוקר טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

החלטתי שאני לא ילך לבד אני ילך עם עידו רק דקה אני לא יודעת לבד יותר כיף כן לבד..!!

הלכתי להתלבש לבשתי..?לא לפרט..!יצאתי מהבית בשעה 8 הצלצול היה בשעה 8:15 אני גרה דקה מבית הספר.!הלכתי והגעתי לפני הצלצול 5 דקות לפני..ראיתי את עידו קפצתי עליו ובדרך ראיתי את שיר עם מתן איזה סנובית היא נהייתה לא מתייחסת ככה הרוע?איזה גועל..!נכנסתי לכיתה וישבתי ליד עידו אהבת חיי פתאום אני רואה את שיר מעבירה לי פתק בפתק כתוב..!

ליאת?

אני יודעת שאת אוהבת את השיעור הזה אבל אני רוצה לספר לך שאני מצטערת על...

המורה הזאת לקחה תפתק אוף! על מה היא מצטערת שלחתי לשיר פתק חדש שכתוב בו..!

בפתק היה כתוב:

שיר?המורה לקחה תפתק על מה את מצטערת תודה ליאת..!(לא אוהבת אותך כבר)או שתיפרדי ממתן או שאת עדיין חברה שלי אפילו שאת איתו..ליאתוש..!

שיר קיבלה תפתק היא פתחה ושלחה לי הודעה sms  בהודעה היה כתוב.יכלבה אל תדברי איתי יותר תחכי אני יפוצץ אותך מכות..!

שלחתי sms  חדש שכתוב מי מפחד ממך ימסריחה אומרת לעידו להיפרד ממני עופי עופי למתן שלך

היה צלצול שלחתי דיברתי איתה כל ההפסקה והשיחה הזאת נגמרה בסטירה שאני נתתי לשיר החברה שלי!

השיחה:

אני:תגידי מה אמור להיות ההודעה הזאת?

שיר:סתמי יקופה בי..

אני:יכלבה..ביי

זאת הייתה השיחה הכי קצרה בחיים שלי לא הבנתי כאילו מה הקטע שאני ושיר שישנה אצלי חודש שלם נריב?לא ידעתי מה לומר מה שאמרתי היה כמובן רע...!!!שלחתי sms לאהבת חיי עידו ואמרתי לו את השיחה הוא אמר לי בגללי אל תריבו תהיו חברות לנצח זה מה שחברות לא עושות אמרתי לו נכון אבל היא קיללה אותי ..!הוא אמר את יודעת כמה בנים מקללים אותי וזה לא אכפת לי חחיימשלי.?

תדפדפי לא יקרה כלום עם לא היה לך חברה..לא יודעת שיר אבל היא החברה הכי טובה שלי ואני לא יודעת מה עושים חברות עם רבים כי אף פעם לא רבתי.נגמרה השיחה הוא הלך לאימון ואני הלכתי לשיר כמובן..!

השיחה הכי יפה בעולם?כנראה..!

אני:שיר.?????????????

שיר:מה את רוצה?!

אני:אני יכולה לדבר איתך?

שיר:בסדר נו אבל שירן אצלי.

אני:אה טוב אבל אני צריכה אותך לבד.

שיר:טוב טוב תחברי לאיסקיו ביי

אני:מה יעזור איסקיו היא תיראה

שיר:מה תיראה היא כבר הולכת עוד 5 דקות ביי

אני:תגידי זה דקה אני מבקשת סליחה גם את?

שיר:חחחח שאני יבקש סליחה מליאת הילדה הכי יפה בעולם?

אני:כנראה..!

שיר:טוב בתנאי מאמי שגמאת תבקשי אני לא לבד פה..!

אני:סבבה סליחה תורך:

שיר:סליחה

אני:אני שמחה שהשלמנו!

שיר:גמאני =]

והלכתי מהבית שלה כאלו מה עוד יכול לקרות השלמתי עם שיר ועכשיו שירן רוצה להשלים איתי.?

מה קרה פה????זה יום הסליחות ולא אמרו לי...!!

כמובן כנערה ולא תינוקות סבבה הסליחה שלה התקבלה!!

טוב מה הולך עוד לקרות?אני ועידו ניפרד?יש לך הודעה פתח אותה עכשיו ותיראה....

עידו אהבת חיי כתב לי sms  ובsms היה כתוב:

ליאתוש חחיימשלי?

אני אוהב אותך מהכול אבל אני צריך להגיד לך משהו אני לא יכול לשמור את זה יותר שנה הבאה כן כן עוד 7 ימים אני עובר לחולון ואנחנו לא נשמור על קשר כי היה קשה לי לבוא לטבריה כל יום ואני מצטער להגיד לך את זה אבל אני חייב לעזוב אותך!אני מבטיח לך איזה מבטיח נשבע שאני לא יהיה חבר של אף אחד בחיים שלי את אהבת חיי ותבואי לבקר כי ממחר אני כבר לא יראה אותך עידו אהבת חיי לעד!

מה זה?עם אני יגיד שאני ועידו חוזרים הוא לא יעזוב אני חייבת ללכת להגיד לו שלום  אבל הוא נסע כבר אוף למה הכול קורה לי?למה אני לא יכולה להיות שהיה לי יום של שקט היום יום חמישי 06 דצמבר 2007 נפרדתי מעידו אהבת חיי ואני נשבעת שאני לא היה לי יותר חבר אפילו עם זה היה מתן שאני חולה עליו!!מה זה עוד sms הפעם ממי?ממתן??????!טוב חייבים לקרוא..=]

ליאת?

יש לי שאלה עכשיו שעידו עזב אני ואת יכולים להיות חברים חברים ולהתחתן ולהיות בעל ואישה נונה ונוני אני חייב אני אוהב אותך ועזבתי את שיר כי אני לא יכול להיות יותר חבר שלה כל היום זה על שירן כמה היא ככה וכמה היא ככה אני לא יכול אז תהיה בבקשה בבקשה חברה שלי?כי אני אוהב אותך ואני מצטער על עידו ואני יודע למה הוא עזב רק עם תהיה חבר שלי אני יגיד לך עם לא תהיה סורי..!ואפילו עידו אמר לי להגיד לך שהוא מת עלייך והוא רוצה ככה וככה אבל ליאת בבקשה בבקשה תגידי לי את אוהבת את עידו ?כי עם כן אני יכול להגיד לך משהו שאת חייבת לדעת אז חיי?תעני לי!!

טוב בסדר אוקי מה זה צריך להיות היום להתקשר לעידו...מטלפן

עידו:הלו

אני:עידו!!

עידו:ליאתוש!!

אני:למה?

עידו:אה קיבלת?

אני:כן אני מתגעגעת תבוא לחנוכה אני אוהבת אותך

עידו:גמאני מה שמעתי כבר יש פה שמועות שאת ומתן חברים?

אני:לא מי אמר לך את זה..?

עידו:הוא חחיימשלי!!

אני:אני לא אוהבת אותו רק אותך וזהו!!

עידו:אני נשבע לך שאני לא היה חבר של אף אחד

אני:גמאני נשבעת

עידו:טוב טוב לפני שאני נשבע בעוד משהו אני יכול לשאול אותך משהו..?

אני:ברור

עידו:טוב אז ככה:

אני:נו

עידו:טוב יש לי שאלה יש איזה אחת בשם שרון שהיא אוהבת אותי ואני אוהב אותה כי אנחנו מתאים ועכשיו את עם מתן וזה לא אומר שאסור לי לחיות את החיים נכון?

אני:מה כאלו אתה אומר לי שיש עוד מישהי ממני ואני לא אהבת חייך?

עידו:כנראה?

אני:מה כנראה אתה נשבעתה ואני לא אוהבת את מתן אני לא יודעת מה לומר כאלו זה החיים שלך תעשה מה שאתה רוצה אבל תזכור אותי נכון?

עידו:בטח...!

אני:פסדר...!?

עידו:אבל תקשיבי שנייה השרון הזאת רוצה שאני לא ידבר איתך יותר

אני: ממה??

 עידו:אמ..כן?

אני:אתה תקשיב לה?אין לך מה לדבר איתי ותחכה אני הולכת כזה לרצוח אותה ואותך כי אתה נשבעתה ואתה לא מקיים את מה שאתה אומר ותחכה זה יחזור ועם אתה רוצה להיות עם שרון במקום איתי שעברנו איזה 5 שנים כבני זוג תעשה מה שאתה רוצה כי אני ואתה גמרנו סופית

עידו:נו אל תיקחי את זה קשה אוף אני רוצה להמשיך להיות חבר שלך

אני:תגיד דקה מה עובר עלייך?

עידו:עובר עליי שאני דופק לך בדלת רבע שעה ואת לא פותחת

אני:אתה לא בחולון?

עידו:טוב רציתי להיפרד ממך אז אמרתי שאני עובר לחולון אבל לא ידעתי שתיקחי את זה כל כך קשה

אני:תחכה עד מחר כי אני לא פותחת לך

עידו:טוב סבבה אני בבית הדלת שלך פתוחה

אני:טוב ביי!

עידו:היי

נגמרה....!

ומכן הוא שיקר לי מה נדמה לכם שסלחתי לו ברור הוא אהבת חיי לעד עכשיו רק צריך להתקשר למתן ולהגיד לו מה התוצאה..

מתן:ליאת חיכיתי הרבה זמן נו מה התשובה

אני:תקשיב התשובה היא לא פשוט עידו אהבת חיי חזר הוא לא עבר ואתה והוא שיקרתם עליי ועכשיו אתה רוצה שאני היה חברה שלך תמות ביי

מתן:בי

אני לא מאמין את נפרדת ממתן כרגע בשבילי?

בשבילך אני יוריד את השמיים

חח חחיימשלי אני אוהב אותך עם אין לי אותך אין לי חיים אז חיי יש לי שאלה...

עם לא היית יודעת את הסיפור כיסוי הזה היית חברה של מתן? חח צחקתי לא חחיימשלי יש רק אחד וזה אתה אין אף רק אתה..בליבי בכול כוחי..!

עידו היה צריך ללכת אז לוויתי אותו חצי דרך והלכנו אחר כך לבד פתאום יש לך הודעה פתח אותה עכשיו ותיראה:ממתן מה יכול להיות עכשיו? הוא ושיר חזרו?הלוואי!!!

ליאת מאמי?

אני יודע שאת רוצה שאני ושיר נחזור אז תביני אני בחיים שלי לא היה חבר של הסתומה הזאת גם עם ישלמו לי 10000 ש"ח וזהו מתן שלך..!מתן שלי?לא עידו שלי לא מתן מה אני הולכת לעשות לו הוא לא מבין אני לא רוצה אותו יותר אני אוהבת את עידו טוב נחייג תגידי מספר מגניב הטלפון הסלולארי החדש המספר הוא:

0504534343 מחייג לה 0504534343!!

מתן:הלו

אני:מתן?

מתן:מה ליאת?

אני:שקט שנייה תקשיב אני צריכה לדבר איתך

מתן:נו...ממה?

אני:טוב ככה!תתחבר לאיסקיו אני לא יודעת איך אומרים את זה פשוט תתחבר ואני יכתוב לך..!

מתן:טוב ביי

אני:ביוש

ניתקתי אמאלה מה קרה לי היה לי אומץ טוב נכנס לאיסקיו ונכתוב לו..!

המשפטים ששלחתי לו באיסקיו:

ליאת_המלכעעע!!(17:40 pm):

מתן תקשיב אני לא יכולה יותר לעבור על זה יותר ביום יום אתה פשוט איך קוראים לזה אתה חושב שאני ואתה נהיה ביחד ואתה טועה אני אוהבת את עידו כאלו הוא אהבת חיי ואני אהבת חיו אז מתן מאמי.?אל תסכסך בבקשה ממך אני לא אוהבת אותך פשוט מצטערת מאמי...טוב שאתה קורא את ההודעה הזאת אני מקווה שתבין את המסר אבל במשפט אחד זה:אל תסכסך בני לבין עידו כי זה לא יגמר מבחינתך טוב אני אפילו שלא היה חברה של עידו גם לא שלך אני לא אוהבת אותך!!

ושלחתי טוב נחכה דקה או שתיים אמאלה רק שלחתי והוא כבר כתב טוב בוא ניראה מה הוא כתב...:

מתן_הההוכחה_שהבנות_מתות!! (17:44pm):

אז תגידי ליאת ולא הייתי עושה את כל זה ולא היית כותבת את כל זה לחינם ותודה רבה לך עכשיו אני צריך חברה ואין לי אני חוזר לשיר מקווה שלא תביני מה הקטע אבל בגללך אני ושיר רבנו ועם לא היינו רבים הכול היה טוב וחלק אז ביי ליאת ואין לך מה לדבר איתי יותר מאמי ביי לעד...!

מה?לעד??????..

לא יכול להיות אני לא מאמינה טוב אני יחייג אל שיר שדחוף תבוא לפה.!!

שיר:מה קורה לולי שלי?

אני:אין זמן תוך דקה פה

שיר:טוב לולי

אני:ביי

שיר:ביי

וניתקתי תוך דקה שיר הייתה פה יפה כמו תמיד אני כמובן לא הייתי מסודרת איך אפשר בדקה?לא הצלחתי טוב נגיד לה שהוא אמר לי להתחבר וזהו..

שיר:מה לולי?מה רצית?

אני:שום לולי ולא רציתי כלום פשוט מתן לך רב איתי בגללך אז תרגיעי אותו...

שיר:מה את רוצה ממנו את רוצה אותו?תגידי אין אפרד ממנו ואני יגיד לעידו

ושיר הלכה עצבנית!!

אני צעקתי מהמרפסת לא שיר לא פשוט תעלי ללמעלה שיר כמובן לא הקשיבה לי וכבר שמעתי אותה צועקת עידו?אתה לא מאמין מה חברה שלך עושה והוא כמובן האמין לשיר ואני ועידו נפרדנו..! זה מה שמשלים שרבים עם הבן זוג?כי גם מתן ושיר רבו אז יש לי רעיון היא הרסה לי את החיים אז סורי שיר פשוט מתן אהבת חיי לעד..!

מתנוש?שאלתי אותו בבית הספר הוא כמובן ישר תקף מה?התחלתי להגיד לו שאני אוהבת אותו וזה והצעתי לו חברות והוא כמובן והסכים..!יש!עכשיו מה שצריך זה להגיד לשיר ולעידו שאני ומתן לא סובלים אותם וזה מה שעשינו חחח אני ומתן חברים בשיעור עברתי ליד מתן ושיר ליד עידו הייתי מתה מקנאה היא יושבת ליד עידו..?לא נכון שאני רוצה הוא לא רוצה ועם היא רוצה סבבה עידו אתה תשלם את זה פתאום רטט בכיס אני רואה הודעה משיר (שלי(טוב כתוב שם..:

ליאת?תקשיבי אני מאוד מצטערת פשוט אני מתה לשבת ליד מתן ואני אוהבת אותו ואת בטח ליד עידו אז תיפרדי ממתן  ובואי שיעור הבאה כל אחת תחזור למקומה רוצה?וכמובן הרשעות שלי אמרה לה לא!!!

המורה תפסה את שיר מעבירה פתק למתן יש היא אמרה לה להשאיר עד 3 גם לי..!כי זה היה לי הפתק הזה איך אני שונאת אותה!!!טוב היינו בספריה ובדרך דיברנו על עידו ועל מתן ואז התחלתי להגיד מרוב שהיא תקנא אמאלה איזה חתיך מתן אני לא מאמינה שאף פעם לא התנשקת איתו?כאילו אני כבר אתמול איזה 10 פעמיים עם עידו התנשקת?ברור היא ענתה ועוד בפה רבע שעה אמאלה איזה כוסון הוא למה לא אמרת תיקחי את מתן שלך אני עם עידו..!מה?התנשקת עם עידו תוך דקה קבעתי עם מתן  פגישה ואמרתי לשיר שתבוא עם עידו וניראה מי יתנשק יותר זמן וכמובן מי ינצח?אני ומתן שלי..!!

הפגישה התקיימה ועשינו תחרות להתנשק כמה שיותר זמן..!אני ומתן התחלנו והם גם פתאום אח שלי עבר ואמר תפסיקו הפסקנו אני ומתן שלי ניצחנו כי כל השפתיים שלו היו מלאות באודם אדום דובדבן ושל עידו?סדוקות הם לא התנשקו אני ומתן אמרו והם כן לא!!

אוף למה תמיד אני צריכה לסבול אז אמרתי טוב ככה אתם סבבה בואו נחליף זוגות אני עם עידו ושיר עם מתן כמובן שמתן לא רצה את שיר רק אותי אז הוא לא נתן לי לקום מעליו והוא אמר לי אני לא אוהב אותה עם אני יתנשק איתה אני לא ירגיש טוב אחר כך לדבר איתך בפנים ובאיסקיו ובכלל טוב טוב ויתרתי ולא עשינו את זה חבל..!חחח אבל זה לא העיקר אני ומתן הלכנו לבית אנחנו גרים וילה ליד וילה  והוא אמר לי אני לבד בבית רוצה לבוא כמובן ואמרתי שאני לא יכולה לוויתי אותו עד הדלת של הבית שלו ונפרדנו טוב פעם שעברה הוא אותי אז אני אותו נכנסתי לווילה היפה שהורים שלי קנו בת"א ועליתי לחדר שלי נכנסתי לאיסקיו ולמסנגר אמאלה כמה הודעות אפשר לשלוח בדקה?! לא האמנתי אז יצאתי למי יש כוח יום שבת 08 דצמבר 2007 שעה 10:24 לדבר באיסקיו כמובן שלא לי טוב נו נוותר נגיד לאמא שאני עושה עבודה לבית הספר ובדרך אדבר במסנגר או באיסקיו עם שיר אבל שנייה מה קורה עם שירן?לא שמעתי ממנה המון זמן  היא בת"א? כי שמעתי שהיא עברה דירה.

אני לא מבינה מה שירן החברה שלי שאלתי את שיר השיחה שלנו קבלו:

אני:שירושש

שיר:מה ליאת?!

אני:תגידי את בקשר עם שירן?

שיר:כן היא אצלי כרגע..!

אני:אה טוב אפשר לבוא גמאני?

שיר:אין לי מה להגיד לך אני לא רוצה שתעלבי אז בואי נו אני והיא נחכה לך בבית שלי ביושש..!

אני:טוב דקה שיר אני צריכה אותך!

שיר:מה ליאת נו?!

אני:עכשיו לבוא?כמו סתומה שאלתי.!

שיר:אז לא מחר סבבה?!

אני:טוב טוב אני יוצאת 4 דקות ואני אצלך!!

שיר:ביושש!

אני:צאו צאו..!

נגמרה השיחה שיר גרה 3 דקות אבל לוקח לי דקה להתארגן אז עוד 10 דקות אני יצא אליה.!

הגעתי לשיר אמאלה איזה יפה נהייתה שירן אני לא מבינה איפה הסכסכנית ?!

אמרתי לשיר עם היא יכולה לבוא דקה לפינה והיא אמרה לא אני לא רוצה להשאיר את שירן שם ולרכל עלייה בצד מה את לא מבינה?! היא אמרה..!אמאלה מה יש לה?היא כבר לא אותו שיר שאני מכירה!!

הלכתי לשירן והתחלתי לדבר איתה אז פתאום נפלט לי שאני ומתן חברים!ואז שיר אמרה גמאני ועידו חברים!עידו ושיר?!טוב אמרתי דקה באה והלכתי להתקשר לעידו שאלתי אותו הוא אמר שהיום באיסקיו עוד 10 דקות הוא נפרד ממנה אז שאלתי את שיר מה יקרה עם עידו יעזוב אותך את תמותי?כן היא אמרה!!מה היא כל כך אוהבת אותו?!אז אמרתי לה מה שהוא אומר היא שאלה אותו למה בכלל אני התקשרתי אליו אמרתי לה בשביל לדעת עם אמא שלי באה..!

שיר?!בטח שלא תאמין לי..!היא מאמינה יותר לשירן ממני חוצפנית נהייתה חחח סתם אני חולה עלייה!! מעניין עם היא באה לבר מצווה של שי אני ישאל אותה ואת שירן אני מקווה שאת שירן גם ככה אני ייפרד ממתן והיא תהיה איתו יופי חשבתי על רעיון מוצלח!..!

טוב הנה השיחה ששאלתי אותה.ואת שירן.

אני:שירן,שיר?

שירן,שיר:מממה?

אני:אתן באות לבר מצווה של שי?

שירן,שיר:ברור!!אני כבר יודעת מה ללבוש..!

אני:אהה טוב חשבתי שלא.

שירן:מה את לובשת?

שיר:כן מה את לובשת?

אני:תגידו אני מפריעה לכן?

שיר,שירן:אמ..לא יודעת את מרגישה שאת מפריעה?

אני:כן כי עם לא הייתי שואלת אותכן לא הייתי כאן בכלל אז אני ילך!

שיר:ביי סכסכנית אחת..!

אני:אני ידעתי את כועסת עליי בגלל עידו תביני שיר הוא שונא אותך!!

שיר:בי

שירן:תגידי סבל זה מה שאת אוהבת לעשות סבל?!

אני:ביי

שיר,שירן:ביי ביי בייבי

יצאתי מהבית של שיר מה זה הגועל הזה לא אשמתי בגלל עידו טוב התקשרתי למתן ואמרתי לו שאני נפרדת ממנו הוא אומר לי תודה אני כזה רציתי להיפרד ממך איך נעלבתי אמאלה חוצפן כזה חרם היה עליו אחרי זה בעצם אני לא כזאתי מגעילה שעושה חרם אז חבל עליו למה היא קראה לי סכסכנית?מעצבנת היא נהייתה בגלל שירן הזאת אוף למה תמיד אני צריכה לריב עם בנות שהם החברות הכי טובות שלי?!למה שירן הסתכלה אליי בפרצוף אני יהרוג אותך?כמה שאלות יש לי אבל אין לי את מי לשאול כי שיר החברה הכי טובה שלי ומתן ואני כבר לא חברים ושיר ועידו כבר לא חברים יש לי רעיון חדש אני היה חברה של עידו..!

אז אמרתי לו באיסקיו עם הוא רוצה שנחזור השיחה הכי יפה בעולם..!

אני:עידו?

עידו:מה חחיימשלי?

אני:אני רוצה שנחזור!

עידו:סבבה!!!

אני:יש!

עידו:טוב אז אני צריך להיפרד משיר אהבת חיי ביוש!

אני:סורי?!

עידו:כן  את הופרדת אותי ממנה!

אני:סליחה תמשיך תהיה חבר שלה ביוש!

עידו:טוב תודה בי=]

אני:בבקשה ביוש..!:-)

אוף אני צריכה להיות חברה של מתן?!טוב נו אני לא חייבת חבר כרגע  נו יש בר מצווה אני חייבת לעוף לראות בגדים בדיזל אין לי במה ללבוש!!לבר מצווה שיט זה מחר בערב אוי לא..!

 

 

 

 עוד לא גמוור

נכתב על ידי שושה55 , 14/12/2007 21:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שושה ב-14/12/2007 21:39




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושה55 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושה55 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)