לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלה בלה ועוד בלהההה!


דרך להיתפרק .. בלי שאף אחד ידע מי אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

גיליתי דבר איום ונורא:O


יש לי חברה..

חשבתי הכי טובה.. שמספרת לי הכלל..

אבל לא.

הרי מאז שהיא אוהבת את טוקיו הוטל היא כבר לא אותו הדבר..

יש לה חברות חדשות..

אין לה זמן לכלום כי רק עסוקה בהם..

היא לא אותה אחת.

לפני כמה זמן היא פתחה בלוג.

זה היה כשהיינו בריב רציני ולא דיברנו איזה חודש.

מאז היא מעדכנת ת'בלוג כמעט פעם בשבוע והמוןןן אנשים מיגיבים לה.. בינהם אני.

עכשיו גיליתי שלפני שבוע+- היא פתחה בלוג חדש.

כדי להתפרק בלי שאנשים ידעו מיהי.

רק שזה נפלט לה בטעות.

לא רציתי שהיא תתחיל להמציא לי תירוצים אז מהר העברתי נושא.

אבל אני כר לא רואה אותה באור אור כמופעם.

בעייני היא עכשיו שיקרית.

אני מספרת לה בעיקרון הכל (חוץ מהקטע שאני וחבר שלי שוכבים אבל את זה היאלא צריכה לדעת)

והיא.. כנראה שלא סומכת עליי כמו שאני עלייה.

מעליב ביותר:|

 

דרך אגב:

HAPPY NEW YEAR:)))))))))))))

נכתב על ידי שושי:] , 1/1/2008 16:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  שושי:]

בת: 32




31
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושי:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושי:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)