לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג שטויות לרשימות (:


אוסף פרטי של שטיות לרשימות/פיקסלים/רקעים לבלוג ועוד מלא שטויות מהתיקיות האישיות שלי במחשב. תהנו :)

Avatarכינוי:  ((=

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

חזרתי אחרי שנה שלמה.. ספיישל חזרה ע-נ-ק. מלא שטויות לרשימות :)


טוב אז שנה שלמה שאני לא עידכנתי. יש פה עדיין את המנויים. אני מקווה שאתם עדיין זוכרים אותי.

למרות שהשם של הבלוג והכל השתנה, אבל בטח אתם זוכרים.

בקיצור מחקתי את כל הפוסטים כי אני רוצה להתחיל הכל מהתחלה. אז כל אלה שמנויים אני מצטערת אם יש פה דברים שכבר שמרתם מפעמים קודמות.

אז חבר'ה תהנו. :)

 

פיקסלים חמודים כאלה..



 

הלו קיטי




שטויות לרשימות



































 

נמשיך כבר בפוסט הבא:)

תהנו :]]]]

תהיו מנויים ממש שווה לכם 

נתראה בפוסט הבא!

נכתב על ידי ((= , 21/7/2009 12:31  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,979
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל((= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ((= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)