לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

One World, One Vision


Probably The Best Thing You've Ever Read


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2009

אני רוצה אחת...


אני רוצה אחת עם ידיים נעימות
שתדע לחבק חזק וקצת פחות
אני רוצה אחת עם עיניים מכשפות
שתדע להסתכל מבחוץ ומבפנים
אני רוצה אחת עם משקפיים
אבל שלא רק תראה חכמה מדי
אני רוצה אחת עם חן זוהר
שאוכל לבהות בה שעות ללא סיבה
אני רוצה אחת שתדע להיות בלי בגדים
כי מי צריך את זה כשיש מיטה ומצעים?
אני רוצה אחת שתחזיק אותי
לא בחבל אלא באהבתי
אני רוצה אחת שספר בשבילה לא יהיה זר
אחרת נדבר יותר מדי על מוזיקה ולא על הכותב הזר
שתדע גם מוזיקה לשמוע
כי היא תיהיה מושלמת אם הקשבה תדע לגמוע
מושלמת היא לא תיהיה, יש גבול גבוה
אבל לפחות אחת, מחכה לי שם
שתדע שגם אני מחפש אותה, וגם אני לא מושלם.
נכתב על ידי , 24/7/2009 06:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN:  Marcury





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMarcury אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Marcury ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)