לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my freak story


(:

כינוי:  Amy 13

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

ברוכים הבאים!


ברוכים הבאים לאתר החדש שלי!

האתר בנוי על פחות או יותר מה שהיה פעם אתר בטיפו.

החלטתי שאני רוצה לפרוש מטיפו, אני רוצה אתר פחות ילדותי והכל.

הבלוג הוא בלוג סיפורים, בעיקר אימה אבל תלוי מה יצא לי...

היה סיפור ראשון בטיפו, לונלי הארט, סיפור אימה ודרמה.

אני אפרסם אותו פה בתור הסיפור הראשון, גם.

האתר בטיפו עדיין יהיה בפעילות אבל ישמש בתור סיפור הרשמה ולא סיפורים, אתם יכולים לבוא להרשם. הכתובת: freakstory.tipo.co.il תיכנסו עם בא לכם, אבל כאן יהיה יותר כיף!! :)

עיצובים, מבית הילה המדהימה! מעצבת מדהימה, ובעלת כישרון.

 

תציעו רעיונות לסיפורים, לשמות, רעיונות לעיצובים או כל מה שעולה לכם בראש... ^^

 

תודה וסליחה לכל מי שקרא\ה את זה!!! ><"

 

שלכם, איימי.

 

 

נכתב על ידי Amy 13 , 24/11/2007 15:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmy 13 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amy 13 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)