לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד ילד רגיל

אני לא ילד מיוחד אני פשוט אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

שונא אותי ..


אני שונא אותי
 
פשוט שונא אותי לא סובל אותי אני מגעיל פשוט!@ :(
 
אני חשבתי .. שאני יהיה שונה.. לא יפגע בבנות  לא ישחק בהן..
 
אבל המשפט הזה.. "כל הבנים אותו דבר" אני רוצה לשנות אותו
 
מנסה לשנות אותו.. \:
 
ואני רק.. הורס .. \:
 
אני גורם לבנות להתאהב.. ופוגע בהן :(
 
אומר לכל בת אני אוהב אותך ולא מתייחס לזה
 
אני שונא אותי אני פשוט מגעיל מטומטם בעע
 
טוב זהו .. פרקתי קצת \: פשוט ?! שונא אותי..
 
ביי.
נכתב על ידי , 14/6/2008 22:59  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 29

ICQ: 318528712 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדה-פז [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דה-פז [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)