לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:)No Matter What Life Is Good(:




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2008

!i cant believe


יום מוזר כל כך!בבצפר היה יחסית פסדר כמו כל יום..

באתי הביתה ישנתי ושהתעוררתי קרה משהו שגרם לי להתעורר

מאוד מהר..

אני יודעת שלפעמים אני יכולה לפתוח ת'פה הגדול שלי לפעמים

זה לטובה כדי להשתיק מישהו אבל לפעמים זה בלי כוונה בכלל

בטעות וזה פוגע באנשים..אנשים חשובים לי באמת!

פשוט מחיי למדתי שצריך פה גדול בשביל להשיג משהו או מישהו

אבל לפעמים אני באמת ובתמימות לא שמה לב לדברים בשיט!!

באותו רגע צריך פשוט להגיד לי את זה וזהו..לצעוק אליי ולהשתיק!

בקיצור מעשכיו אני מחושבת לא פעמיים לפני שאני אומרת משהו

כמו תמיד אלא 3-4 פעמים אם צריך 20 פעם!!

אולי באמת פעגתי במישהו אולי לא זה לא משנה בכלל..

אני פשוט מבקשת סליחה מכל אחד שיפעם פגעתי בו..

לא רק אני פוגעת גם לפעמים פוגעים בי אבל אני לא שמה אליכם

אני מתעלמם וממליצה לכולם לעשות את אותו הדבר..

רוסיק3>אני לא חשבתי שאמרתי משהו רע אבל

מסתבר שאולי כן..פשוט אל תשימי לב אליי ולאפאחד שאומר לך משהו

ישר תביאי בוקס בפנים!XDD

בקיצור אני ממש מתה אלייך ילדה!ואני לא רוצה להרוס את החברות

הזאת ועוד בגלל כל הזברים שעברנו ביחד את הסיפור עם הטיפשות האלה

(את יודעת מי)בשוט חבל אלינו!

 

אני מקווה שהכל יסתדר מעצמו איך שהו..אולי..:(

נכתב על ידי _karinoosh_ , 25/3/2008 18:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



!!!freak day


לא ישנתי כל הלילה ואחרי זה גיליתי בבצפר שקיבלתי 58 באנגלית אני כולי בשוק כמעט בוכה בכיתה כמו טיפשה אבל לא נורא אני אראה למורה הזונה הזאתי מהזה!!

אחרי זה בבית שנה חיכיתי למורה שלי עד שהוא בא תמיד מאחר...שיעור כמעט ירדמתי רציתי לישון כל כך..בסוף יצאתי עם רוסיק..

בהתחלה היה די משעמם לא משהו סתם הסתובבבנו ראינו כמה אנשים נחמדים וכמה ממש לא בעע אליהם...

ואחרי זה אני ורוסיק קצת רבנו בגלל מישהו אבל לא משנה עברנו גם את זה..

אחרי זה אני מאשקעע ורוס ישבנו בשקם למעלה בספסלים וצחקנו מלא זמן על לוך והחברה העילגת שלו עם שיניים נופלות שאומרת לכולם "פידאראס!!"..אל תשאלו אפילו..XDDD

 

בתכלס היה יום הזוי אבל בסדר כזה בסוף 3>>

נכתב על ידי _karinoosh_ , 9/3/2008 22:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  _karinoosh_

בת: 32

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_karinoosh_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _karinoosh_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)