לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קשת - כל העזרים בכל הצבעים.



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

חזרתי, ובגדול (:


הודעות:

 

קודם כל לכל הקוראים שהיו כאן ושאלו לאיפה נעלמתי.

אז השביתה הסתיימה והתחילו לימודים ולא היה לי זמן לבלוג.

והשארתי אותו פתוח בשביל שתהנו מהדברים שהכנתי עד עכשיו.

ובגלל שפסח אז אני חזרתי כי יש לי קצת זמן להיות כאן.

המפעל פתוח.

אבל יכול להיות שזה יקח קצת זמן לא כמו פעם.

עד שבוע הזמנה תהיה מוכנה.

יכול להיות שאני שוב לא יעדכן הרבה זמן אך אני אחזור.

בקשר למועדון - נרשמו כמה אנשים ולא שלחתי להם שום עיצוב או הפתעה לאיימיל.

ס ל י ח ה .

שוב - לא היה לי זמן.

עכשיו אני יעדכן את הרשימות בצד של "הממתינים" ושל "הנרשמים" במועדון.

כל מי שרוצה להצטרף - מוזמן שירשום לי בתגובות אך לפני זה שיקרא איך נרשמים !

גם התחרות עיוותים שוב פועלת והמבצעים.

וגם, אני יחזור עם עיצוב חדש ומרענן לקראת הקיץ (:

יש למה לחכות.

כל מי שרוצה עיצוב שיכתוב לי בתגובות של הפוסט הזה !

אני לא מחשיבה את הפוסט הקודם כי יש שם הזמנות של עיצובים ממזמן.

 

- עידכון עם מבצעים ועוד המון המון דברים בערב! -

 

נכתב על ידי , 14/4/2008 12:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנהלת "קשת". אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנהלת "קשת". ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)