לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ע"פ גולע



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

שאלון


סתם שאלון דפוק אבל..

יש לך חבר.

את אוהבת מוזיקה.

יש לך חדר משלך.

יש לך פלאפון.

יש לך אמפי3 / אייפוד.

ההורים שלך עדיין נשואים.

יש לך יותר מחברה טובה אחת.

יש לך בריכת שחיה / ז'קוזי בחצר האחורית.

סך הכל בינתיים - 6

 

את מתלבשת איך שבא לך.

 את נפגשת עם חברים יותר מפעם בשבוע. (לא כולל בית ספר / עבודה / צבא וכד').

יש לך מחשב בחדר. [נייד.]

אף פעם לא הרביצו לך.  

החדר שלך לא קטן מדי לדעתך.

סך הכל בינתיים - 10

 

 את מקבלת דמי כיס / משכורת.

יש לך אוסף של משהו נורמלי.

את לפעמים מצפה ללכת לבית ספר / עבודה.

את לא רוצה להיות אף אחת אחרת.

את עושה משהו אחרי שעות בית ספר.

סך הכל בינתיים - 13

 

יש בבעלותך מכונית.

 את לא רבה עם אמא שלך בדרך כלל.

את שלמה עם איך שאת נראית.

אין לך ציונים גרועים.

יש לך חברים.

סך הכל בינתיים - 14

 

את מודעת לכל מה שקורה בעולם.

אכפת לך מאנשים.

את יודעת יותר משפה אחת.

יש לך חיית מחמד.

את יודעת את המילים ליותר מ- 5 שירים.

אין לך אויבים רציניים.

את בדרך כלל בן אדם נחמד.

סך הכל - 20

 

עכשיו, תכפילי ב3, והסכום הוא האחוזים ששווה לך לחיות את החיים שלך

60%

תכלס לא כזה רע אבל בהחלט יש מקום לשיפור:|

 

נכתב על ידי , 14/12/2007 12:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



:|


זהו.

הכל ניגמר.

רותם שלי הלכה לעולם שכולו טוב.

עולם בלי ייסורים, כאבים, זריקות או טיפולים.

היא נחה עכשיו.

טוב לה.

לא כואב.

לא סורף.

אבל למרות הכל קשה להיתמודד עם העובדה שהיא הייתה כולה בת

13 ! כאילו רבאק ה' אין לך רחמים ?

היא לא חוותה כלום בחיים שלה..

אז למה ?

למה אתה לוקח אותה ממני ?

היא הייתה הילדה הכי מדהימה שהכרתי..

פשוט מלאכית קטנה.

רק את הטובים הוא לוקח מפה הה' הזה...

אוף... אגואיסטטט!

אני לא מצליחה לדמיין תחיים שלי בילעדיה

זה פשוט קשה..

אני יכולה להמשיך עוד.. זה גורם לי לבכות : | 

נכתב על ידי , 13/12/2007 14:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




למה כשהתחלתי לחשוב שהכל ניהיה טוב,

הכל היסתבך ורק ניהיה גרוע יותר...

התחלתי להאמין שאולי באמת יהיה איזה נס חנוכה

אבל אז פוצצו לי תאשליה ...

ולא לא סיפרו לי את זה ישירות,

שמעתי את אמא שלי מדברת על זה עם חברה..

עכשיו אני אשכרה הפנמתי..

המצב לא טוב.

לא טוב ביכלל.

היא לא תיחייה עוד הרבה זמן:|

למרות שזה עוד לא קרה [אני בטוחה שאתם יודעים על מה אני מדברת]

אני מתגעגעת ...

לצחוק

לחיוך

למבט

ללילות המטורפים שלי איתה

ובקיצור להכל...

אני לא מצליחה לדמיין תחיים שלי ביעדיה..

_ _ _

ולמשהו אחר אבל קשור,

לקחתי את זה מבלוג של חברה שלי[http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=465752]

כל מילה שכתובה כ"כ נכונה ..

' סוף העולם '.

אנחנו, בני האדם [חח, הצחקתי את עצמי.], אנחנו תמיד כ"כ...

אין לי מילה לזה.

חושבים רע?

 

אנחנו חושבים על כל דבר קטן, כאילו הוא הכי רע בעולם.

אם אני אוהבת מישהו, והוא לא אוהב אותי,

ישר - סוף העולם.

 

אז היום הייתי באוטו עם אבא שלי,

וסיפרתי לו... על משהו.

ואח שלי התחיל לשאול שאלות,

ואבא שלי ענה,

ופתאום הוא אמר "ואנחנו חושבים שהצרות שלנו גדולות...".

[אני לא זוכרת מילה במילה, אבל אני חושבת שהבנתם בעיקרון.] 

 

ו... פתאום חשבתי על זה.

מאיפה יש לי הזכות לבכות על דברים כ"כ חסרי משמעות ביחס לבעיות של אנשים אחרים? סטנדרטי

 

 

המחשבות עליה. 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 11/12/2007 14:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

143

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgalgula:]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על galgula:]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)