לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קאי אמרה לי


היה לי בלוג, אנשים קראו.. פתחתי חדש.. די נדוש הא? אבל כן.. זה הסיפור(:

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

בא לי הביתה


אני אצל אבא

לא מרגישה טוב

כל האף שלי מפוצץ! הראש כואב! חם לי

ואני מתגעגעת לאמא.. 

 

 

 

אמא של קאי בבית חולים, הסתבך לה הניתוח "הלא רציני" שהיו צריכים לעשות לה.

הלן עכשיו על "סמים"- מעיין טרופות ממש חזקות שנותנים לה כדי שלא תתפוצץ מכאבים..

אני ממש מרחמת על קאי.. ממש!

בטח שהיא תשאר עם אמא שלה בבית חולים. גם אני הייתי נשארת. אבל קאי יותר מדי קשורה לאמא שלה כדי שהיא תראה אותה ככה. ואמא שלה כמעט ולא שמה עליה! וזה כל כך מעצבן אותי לראות את הלן מתייחסת ככה לקאי! כי לקאי יש פוטנציאל אדיר להיות משו! לא רק דוגמנית בלונדינית! קאי חכמה! ואמא שלה פשוט לא שמה עליה זין!

בכיף אמא שלי ואני היינו מאמצות את קאי. אבל זה לא כזה פשוט.

גם קאי אוהבת את אמא שלה. ואני לא מאשימה אותה! היא אמא שלה!

אבל הלן.. לא יודעת.. אני לא ממש אוהבת אותה.. וזה רק בגלל איך שהיא מתייחסת לקאי.

 

אז אני ממש מקווה שהלן תחלים! ותרגיש יותר טוב!

ולא בגללה. אלא בגלל קאי.

אם הלן תבריא אני מקווה שהיא סופסוף תקלוט איזה בת נהדרת יש לה! ושתשים אליה קצת יותר לב


 

בזמן האחרון אני ממש מתגעגעת לאמא שלי.

אולי הסיבה היא שאני כמעט ולא מבלה איתה בזמן האחרון =\

 

היה לה יומולדת לפני יומיים! D: 48! מזל טוב!

לקחתי אותה להופעת סטנד-אפ ב קומדי בר בתל אביב.

היה בסדר. היא נהנתה רק מההופעות ביניים של המנחים. חחח

לא נורא P:

אבל היה כיף איתה. למרות שלפעמים היו כמה דברים שעיצבנו אותי שהיא עשתה.

ובזמן האחרון אני באמת שמה לב שזה קורה הרבה יותר מדי. אני יותר מדי כועסת עליה ומתעצבנת עליה בגלל שטויות קטנות שהיא עושה. וזה לא צריך להיות ככה! היא אמא שלי ואני צריכה לקבל אותה כמו שהיא! אני אוהב אותה בכל מחיר! זה לא הולך ברגל...


 

ובקשר להוא..

שלומי..

נמאס לי ממנו

הוא לא יודע מה הוא רוצה

אין לי כח לקטעים שלו ושל סיוון.

שניהם מתחילים לעלות לי על העצבים.

הזמנתי אותם לבוא אלי היום לבית של אבא שלי כי יש מצב שאני אצליח להוציא אותו מהבית. אז הבית יהיה ריק ובלה בלה בלה.

אז סיוון אמר שהוא יבוא. אז דיברתי עם שלומי ואמרתי לו שסיוון בא. אז הוא אמר שהוא גם יבוא.

פתאום סיווןן אומר לי שתי דקות אחרי זה שהוא לא בא בסוף כי הוא וחבר שלו שהוא לא ראה מזמן נפגשים. אז אמרתי לשלומי.. שסיוון לא בא. הוא שאל למה. אמרתי לו את הסיבה.

ואז שלחתי לו סמס "אז גם אתה מתכונן להבריז?" הוא אמר לי שיש זמן עד מחר ונראה.

עד עכשיו הוא לא התקשר וכבר ערב.

שילכו לעזעזל.

אין לי עצבים.

 

אני סתם חושבת על זה יותר מדי=\ אני חייבת להפסיק! לחיות קצת בלי דאגות

 

הקונה מטטה

 

 

נכתב על ידי , 30/11/2007 17:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמאאאא


הוא תוקף אותי!

אני אל יודעת מה לעשות!

אני רוצה להמשיך איתו בקשר טוב!

אבל הוא תוקף אותי! אוווף נמאס לו ממני!

נכתב על ידי , 24/11/2007 23:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





55

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשיס(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשיס(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)