לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

LIDIK


אז ככה. לכל האלה שיש להם בעיות אם כל מה שייכתב פה שלא ייכנסו מצידי. יש מבינים?? יופי ^_^

Avatarכינוי:  XRU XRU ^@^

בת: 30

ICQ: 209148556 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

שאלוןT.T


כשמגיעה ילדה חדשה לכיתה, האם תנסי להכיר אותה?

אמ..כע למה לא?

 

האם אי פעם הביכו אותך בפני כל בית הספר?

לא שזכור לי...

 

האם מורה אי פעם העליב אותך?

לא-.-

 

קרה לך שנרדמת בשיעור?

לאא T_T

 

האם קרה שנקרעו לך פעם הכפכפים באמצע יום לימודים והיית צריכה לסתובב כל היום יחפה?

קרה לי משו כזה כשהיתי בכיתה ה'..זה קרה לי בחוץ..

 

יצא לך להעביר פתק פרטי והמורה תפסה אותך והקריאה את הפתק לכל הכיתה?

לאאא. ומזללל...

 

ראית פעם מורה עם "חנות פתוחה" ולא אמרת לה כלום?

למה ניראה לכם שאני מסתכלת לשמה Y_Y"

_______________________________________________________

 

האם יש לך חברה הכי טובה? מה שמה?

הכי טובה לא..אבל יש כמה טובות D:

 

איך היית מגדירה חברה טובה?

כמו שכל אחד היה מגדיר את החברים שלו..

כאלה שלא בוגדים. כאלה שאפשר לסמוך עליהם.......

 

האם פעם נפגעת מחברה? האם תרצי לשתף אותנו?

כן.. ולא רוצה לשתף -.-

 

מה לדעתך יכול לבנות ולפרק חברות?

לבנות : מ..להכיר אחד את השני טוב יותר..

לפרק : ברוב המיקרים זה שקר או בגידה..

 

האם פעם חברה גילתה משהו שסיפרת לה?

לא יודעת..אבל אני דואגת לא לספר הרבה למיקרה שכן יספרו.

___________________________________________________

 

במידה ותרצי חבר:

האם תעדיפי שהוא יהיה גדול או קטן ממך?

אמ... גדול יותר.

 

במה הוא יעסוק?

סוחר סמים=.= סתםםם חחח..במה שהוא רוצה...

 

איך היית רוצה שהוא יתלבש? באיזה סגנון?
לא איכפת לי! איך שהוא אוהב.

 

כיצד היית בוחרת אותו, לפי האופי או לפי היופי?
שניהם ניראה לי...

__________________________________________________________

 

מה היה:

הדבר האחרון שעשית?

סידרתי את החדר T.T

 

המילה האחרונה ששמעת?

עצלנית =.=

אמא שלי אמרה לי את זה=.=

 

האדם האחרון שידברת איתו?

אמא

 

האדם האחרון שהתקשר אלייך?

יולקעע

__________________________________________________________

 

 

האם יש לך אמונות תפלות? מהן?

האמונה התפלה שאני הכי הכי הרבה מאמינה ..זה שאסור לדבר על דברים רעים מול המראה..

 

האם לדעתך יש גן עדן \ גיהנום?
כן

 

האם לדעתך אחרי המוות את פשוט נשמה שמעופפת לה?

אולי....

 

האם האנושות תחדל להתקיים יום אחד?

כן..אבל לא נראה לי שבקרוב..

 

זהווווו

 

 

 

נכתב על ידי XRU XRU ^@^ , 1/12/2007 12:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





116
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXRU XRU ^@^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XRU XRU ^@^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)