לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

LIDIK


אז ככה. לכל האלה שיש להם בעיות אם כל מה שייכתב פה שלא ייכנסו מצידי. יש מבינים?? יופי ^_^

Avatarכינוי:  XRU XRU ^@^

בת: 30

ICQ: 209148556 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

יום T.T


העיי..

פתחתי שוב בלוג^^ ו....זהו.=.=

____________________________________________________________________________________-

ובכן=.=

אתמול אני ויולקע :P יצאנו ב-8. והפעם אני איחרתי><"

היא הצליחה איכשהו לשכנע אותי,אז ניגררנו לזיו ללא רצוני ><" [יוליה את עוד תשלמי לי על זה T.T]

הלכנו..הלכנו.ובלה בלה..הלכנו..הלכנו..דיברנו על כל מיני.ובלה בלה..אחרי מלא מלא מעברי חצייה ורמזורים הגענו סופסוף =.=

קנינו כל מיני ואז חזרנו...ובדרך חזרה התישבנו על איזה ספסל והתחלנו לדבר על ספסלים=.=

נשפכנו מצחוקXD

קיצר אחרי זה הלכנו לגן-הבנים כי יוליה היתה צריכה לעשות איזה משהו.. [לא נפרט ><].

ולצערו פגשנו את פיפי וסמילי שבגללם יולקע לא הצליחה לעשות את מה שהיא הייתה צריכה.. חח

הם היו על האופניים.וכל הזמן ניסו לדרוס אותנו... T.T

ואז אני ויוליה ניזכרו באיזה קטע אחד שדיברנו על אנשים שניראים כמו DOWN =.=

אחר,כך הלכנו לכיפורים..ובלה בלה...בלה בלה..

אחרי שיוליה שמעה איזה שיר אחד,באו נסטיה וקיוסשה =] אחרי זה ב-10:10 הינו צריכים ללכת הבייתה==.=אז פיפי נסע אחרי וסתם אחרי זה הלכתי =.=

 

זהו=.=

 

 

נכתב על ידי XRU XRU ^@^ , 26/11/2007 16:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



116
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXRU XRU ^@^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XRU XRU ^@^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)