לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


פול גז בניוטרל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

אני באה לכתוב פה


רק שאני במצברוח רע..

אז זה די מדכא לקרוא.

 

אני אמורה לכתוב עבודה עכשיו

אבל במקום זה אני פה

כי אני במצברוח רע בימים האחרונים.

אני מרגישה מאוד מרוחקת מכולם

לא רוצה להיות עם אנשים

נראה לי שכולם שופטים אותי.

חוץ מבחור אחד שמנסה לעזור אבל אני רק מעציבה אותו כל הזמן עם המצבי רוח שלי.

 

אתמול לא הצלחתי להרדם

וזה הזכיר לי שפעם לא הייתי מצליחה להרדם

כל הזמן

ונזכרתי כמה הייתי שוכבת במיטה

שלוש או ארבע שעות כל לילה

וזה מצחיק כי זה קצת כמו עינוי

וזה פשוט די העציב אותי לחשוב על זה.

נכתב על ידי cookie dough. , 8/11/2011 17:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  cookie dough.

בת: 19




10,404
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcookie dough. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cookie dough. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)