לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 232100327 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008


טוב אז חח סוף סוף אני רושמת פוסט....

הכול בזמן האחרון די סבבה...

סוף סוף סיימנו את הלימודים האלה....כולם מתבגרים בשנה חח ..קיצור בהצלחה לכולם שנה הבא בבגרויות,מבחנים,בחנים חח שעורי בית ,עבודות וכו וכו וכו חח...



ממ לפני שבועיים היה יום הולדת לנתן...בן 17 חח גדול אה...חגגנו אותו בבאניה היה ממש כיף....מזל טוב...מאוחר אבל סבבה...



וב7 ל7 היה יום הולדת לדיאנה הסקסית וב12 לאניצ'קה ג'ינג'ית..יפות שלי מזל טוב לכן...שיהיה לכן הכול מה שאתן צריכות כדי להיות מאושרות...שתידעו מי הן החברים האמיתיים שלכן...ושתימצאו את הבן זוג הכי מתאים לכול אחת....

קיצור יש לי עוד פול לעגיד אבל נקצר את זה בקטנה...יפות שלי העיקר שתיהיו מאושרות!!!

ביום שישי דיאנה חגגה יום הולדת...אולי לא יצא לי להיות שם הרבה אבל יפה שלי אל תתבאסי יהיו לך עוד פול ימי הולדת בחיים

שנחגוג אותם כמו שצריך....

אהה והיום יש יום הולדת ללורן הקירח חח בן 16 גדול אה?



ממ אתמול היינו ברוסו...היה כיף רצח ממש נהנתי אבל היו גם קטעים שרציתי פשוט לבכות....

אבל סבבה...ממש נהנתי חח לרקוד אם דאשקה שלי חחח שמנוחה....

חבל שעוד כמה אנשים לא באו...אבל אל תדעגו תיהיה הזדמנות אחרת...

 

בליא כבר יומיים ברצף אני חוזרת הביתה ב5 וחצי בבוקר מוכה כמו לא יודעת מה מרומה חח....

ויומייןם ברצף אני מתעוררת ב4 בצהריים חח...קיצור מערכת שינה שלי נהרסה לגמרי....טוב חפיף חחח....

יצאתי עכשיו אחרי מקלחת ויושבת בסבבה שלי במגבת ורשמת פוסט חחחח

 

קיצור סיימתי לפה לבנתיים....

אוהבת את כולם!!!

נכתב על ידי , 13/7/2008 21:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLulka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lulka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)