לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

WRIGLEY'S Orbit Professional® MINTS


some guys just can't hold their arsenic


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2014

honey im back


הרבה מאוד זמן לא כתבתי כאן. מנסה את מזלי, מי יודע איזו הרפתקה תצא מזה.

חזרתי לישראבלוג במטרה למצוא את הזהות שאיבדתי במהלך השנים שלא הייתי כאן,

נכון זה מוזר כי כלום ממה שיש כאן לא מייצג אותי כבן אדם, אבל יש כאן כמה קטעים שמאוד התחברתי אליהם שוב, גם כעבור 4 שנים.

אני לא יודע כלכך מה אני מחפש כרגע בחיים, הייתה לי שיחה על זה עם אלה אתמול בדרך חזרה ממסיבה

אמרתי לה משהו בסגנון "אני רוצה לטרוף את כל הקלפים" "לשנות את חוקי המשחק". יכול להיות שזה קצת חי בסרט להגיד את זה

אבל זה בערך מה שאני מרגיש, ובכל זאת תקוע במקום, חזרתי למירוץ אחר הזוגיות המושלמת לאחר שהושלחתי חזק מהרכבת ההיא.

מקווה לחזור להיות אופטימי

לילה טוב

נכתב על ידי M.avant-garde , 28/9/2014 01:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  M.avant-garde

בן: 31

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

6,301
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לM.avant-garde אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על M.avant-garde ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)