לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the doomwolf blog


לא יודע מה לומר תדמינו שאמרתי משו

Avatarכינוי: 

בן: 29

ICQ: 359643774 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008


היי כולם לא תאמינו אבל אני מחדש

אוקיי קודם כל למי ששואל(אל תשאלו) הכל סבבה פה באמריקה עוד יומיים אני בארץ

ועכשיו כמה דברים:

1.סיגלית ראיתי שיש לך בלוג וראיתי מה קרא עם שכן שלך נכון קטטות זה לא הפתרון אבל ככה זה עם

הערסים הבני זונות האלה(אגב הם דקרו אותי פעמיים!!!!!1 אבל לא ממש עמוק כי זזתי) אני משתתף

בצערך. בשביל כבוד אני משיר כמה שורות(ככה עושים)

 

 

 

 

 

 

2.ועכשיו למשהו קצת יותר לכיוון אחר

עם אתם שואלים למה אני לא כותב בבלוג אז התשובה היא ששאין לי מה לכתוב אז מה שאני כותב עכשיו ועכשיו הוא רק חרבוש

(חוץ מ1)

אז עם יש רעיונות כתבו לי מה לכתוב או נושאים לפחות ואני אכתוב עליהם

3.עוד מעטновый год לקח לי 2 דקות לכתוב את זה

4.תגיבו והמשך חנוכה שמח

 

 

 

 

 

 

 

 

אזהרה(נא לקרוא מהר):

הבלוג בחסות chipmunk version songs industrie

תודה......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נב. שכחתי להגיד כנסו לyoutube

תכתבו שם של שיר שאתם אוהבים ואז сhipmunk version

for example:kiss kiss chipmunk version(שיר יפה דווקא)

 

 

 

נ.ב שהוסף יום אחרי קודם כל יש לי דיליי(זה אומר שלא היה מקום) ואני נשאר באמריקה לעוד יום אז אני חוזר ביום הראשון ללימודים

ושנית לא סיימתי גאומטריההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 27/12/2008 06:04  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,333
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxdoomwolfx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xdoomwolfx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)