הגוף מחנך את עצמו
באיזה תנאים נוח לגוף ללמד עצמו?
מודעות לאיכות התנועה
הזנת האיכות בחוויות ממשיות
נשימה
הגזמה בתנועה מפריעה
המנעות מבקורת
המנעות מהשקעת כוח מירבי
לקיחת הנעם כקנה מידה מרכזי
התיחסות מקורית לפעולה שגרתית
תהליך במקום מטרה סופית
זו איננה למידה במשרוקית
רשות לנאמנות אישית
אין צורך לקרב לאידיאל
לתמוך בחיים - לעזור באיזון ע"י אוויר צח (חוויה טובה לכולם)
שימוש במתכונת לא שגרתית
שימוש בתנועות לא טבעיות מקוריות
שילוב 4 מרכיבים בכל פעולה מחשבה רגש פעולה הקשבה.
אין חיקוי של מודל
היכולת להגיע למטרה בדרך עקיפה גורמת למערכת העצבים להתנסות בהצלחה לשכנע את הגוף באלטרנטיבה תנועתית
לשכנע את האורגניזם לשנות את מדיניותו ע"י חוויה תומכת
תנועה ספיראלית מייצרת יותר הפרדות בעמוד השדרה
התנועה מחזקת את המבנה , הפעילות מעגנת את התנוחה.
יש להביא את הגוף לנינוחות מירבית.
מערכת העצבים הפרסימפטית היא הפעילה ברגיעה
איך לעזוב תבניות והרגלים מבלי לייצר התנגדות?
זיהוי ההרגל פירוק ולימוד לפרטים
הורדת הביקורת
הפעלה ממקום אחר בגוף
שינוי ההקשר והרקע לפעולה למשל ע"י עשייתה בשכיבה
הקלות - הורדת מהירות, כוח משיכה, הקטנת טווח
ביצוע התנועה באופן לא סימטרי
ביצוע שגיאות מכוונות
חזרה על התנועה תוך השוואות מאפשר בנית מערכת שיפוט