לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

במילים אחרות



כינוי:  גבי.

בת: 16

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2012


לי????? לי לא אכפת ממך?!?!


לי אין טיפת כבוד? אני לא מסתכלת קצת מעבר? לא שמה לב אליך????


אני?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????


 


אז איך במשך 6 שנים את מצליחה להיות עיוורת למפלצת הזאת שקיימת בתוכי!????????????????????????


 


לי לפחות יש תירוץ, אני בגיל ההתבגרות או משהו, מתאפיין באגואיזם, לא?


את אמא שלי, נטולת משחקי כבוד.


אמורה לפחות

נכתב על ידי גבי. , 28/4/2012 01:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,252
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגבי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גבי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)