לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Living The Life



כינוי: 

בת: 34

ICQ: 292111623 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


יום דווקה היה לי יום בסדר ראיתי את האחיין שלי לדעתי הוא היחיד שמשמח לי את החיים וזה גם עוד סיבה ליחיות וליראות אותו גודל הוא רק בן כמה חודשים וכבר לומד ללכת בעזרת הליכון שקנו לו  חח נוסע בו כמו מכונית:)

חוץ מיזה עוד לא מצאי פיטרון לחלומות המוזרים שלי אמא של חברה שלי לא סובלת אותי כי היא חושבת שאני השפעה גרועה לבת שלה וזה לא נכון אפשר להגיד שהיא יוא גרועה מימני והתחילה עם כל השטויות בגיל יותר קטן והיא השפעה גורעה אליי אמא שלה ואני היינו חברות טובות ממש הייתי עוזרת לה כשהיא הייתה בצרות והכל ואז חברה שלי ברחה מהבית כי אמא שלה גילתה אלייה הרבה דברים ואני הייתי הבנאדם הראשון שבאה אליי והתחילה לקלל אותי ולהרביץ לי מיצד שני אני מבינה אותה כי היא הבת שלה והיא ברחה וניכנעה לייאוש

והייתה גם עצבנית לחברה שלי היו לה מלא חברות חוץ מימני אבל היא אהבה אותי יותר מיכולם אני הייתי חברה טובה שלה ואז כל זה קרה בבום וכשאמא שלה באה לקלל אותי ולהרביץ לי לא עשיתי כלום אולי מתוך כבוד או לא יודעת....

לא קיללתי אותה לא הרמתי לה יד לא דיברתי איתה שתקתי והחלומות האלו מופיעים לי אותה שאני מדברת עם אמא של חברה שלי ואני איתה ומעוצבנת אלייה והכל ולא יודעת מה לעשות ואני מתעצבנת מיכולם אז החלטתי לקחת לעצמי פסק זמן לא להתראות עם אף אחד כדיי לדעת מה יש לי זה היה שינוי ממש גדול בשבילי ולא ציפיתי שזה יבוא אליי נקווה לטוב O_0

נכתב על ידי , 27/11/2007 19:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



my life


ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי. שמי לא כל כך חשוב כרגע, פתחתי בלוג כי אולי פה אוכל למצוא תשובות לחיים שלי ועצות לחיים יותר טובים. יש לי כל כך הרבה שאני לא יודעת מאיפה להתחיל. אז ככה אני אוהבת מוזיקה בעיקר קלאסי ורוק וכשאני שומעת מוזיקה אני שוכחת מהבעיות שלי ומהחיים שלי זה כאילו אני מנותקת מהעולם זה נשמע דיי טיפשי חח......

אני אוהבת גם סרטים חח אני חיה בסרטים ומעודכנת על כל סרט חדש בעיקר שזה מדובר על אימה וקומדיה

יש לי חבר שאני אוהבת אותו והוא היחידי שמעניין אותי כרגע לא שום דבר אחר אפילו לא מהמשפחה שלי.

 

נכתב על ידי , 25/11/2007 21:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לliebe engel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על liebe engel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)