לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Space


Good Friends Dont Let You Do Stupid Thing.......Alone

Avatarכינוי:  •Miss.Geva•

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

תמונות מטיול משפחתי


המון זמן לא עדכנתי, אין לי חשק וזמן למען האמת.
אבל בגלל שחזרתי לא מזמן מטיול עם המשפחה בצפון ויצאו תמונות חביבות, 
הייתי חיבת לשתף בבלוג 
אז בלי הרבה מילים, פשוט קבלו את התמונות.
שתיים מהתמונות אמא שלי בכלל צילמה, אלו שאני נמצאת בהן חח


אבא שלי ואחי הקטן


אני ואחי הגדול


סבא כפרה עליו 


אני וסבתא כפרה עלייייה חח 


שמתי גם בצבע, לא החלטתי מה יותר יפה





אז שיהיה לכולנו פסח שמח! 
וואי איך בא לי עכשיו מצה עם שוקולד, בחיי שהתגעגעתי לזה חח
תאכלו כמה שמתחשק לכם, ואל תקשיבו לאלה שאומרים לשמור! זה פסח, ומותר לפעמים.
להית' אמיגוס 
נכתב על ידי •Miss.Geva• , 29/3/2010 13:27  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-12/11/2012 00:00
 



יום הולדת 16 באיחור, עם תמונות :)


טוב אז רק עכשיו יצא לי לעדכן על היום הולדת שהייתה לי,
מרוב עבודות ומבחנים שחכתי שאני צריכה לעדכן !

אז ככה,
היה ממשש כייף!! 
תאמת, אני חשבתי שיהיה לי יומולדת 16 לא משו,
בגלל שאני חדשה וזה ואני עדיין לא הכי חשובה כ''כ כמו השאר,
אבל שמעו, הבנתי שבכל זאת אוהבים אותי 
עשו לי מסיבת הפתעה בבית שלי, עם פונדו וכל מיני דברים מתוקים אחרים,
ואז עוד הלכנו לקיסריה שם לאכול והיה ממש מצחיק.
וגם עוד לפני זה בבית ספר הביאו לי בלוני הליום ושרו לי, קיצר.. באמת עשו לי מצב רוח מעולה.
עדיין למרות כל השמחה וזה, היה חסר שם משהו, משהו גדול מאוד!
וזה החברות מהצפון 
באמת שכולן היו חסרות לי ביום הולדת, פעם ראשונה בלעדיהן, וזאת הייתה פעם ראשונה מעצבנת במיוחד.
אני מקווה שיצא לי לראות אותן בזמן הקרוב, שאני עוד בת 16 טרייה.

אז אחרי קצת (ממש קצת) הסברים, הגיע זמן לטיפונת תמונות 


פשוט מצאנו עגלה באמצע בית ספר, והחלטתי לעלות עליה (:


אחרי שהביאו לי את הבלונים 






התמונה ממש לא משו, אבל סתם כדי להמחיש טיפה את הנוף המדהים של הים מהמסעדה.


עם בטן מלאה, הולכות להצטלם במקומות מוזרים חח


ותמונה אחרונה של כל הבנות במסעדה (חוץ ממני, אני צילמתי)


וסתם כי התלהבתי מהבלון שליד השם שלי חח.

יש עוד הרבה תמונות, אבל אני אשמור אותן לעצמי, תאמינו לי זה לטובתכם
אהה וגם קיבלתי טלפון חדש סוף סוף!
w595
אחד הטובים! אני ממש אוהבת את הטלפון הזה.

אז יאללה, אני זזתי להכין עוד עבודות, אני פשוט מפוצצת בעבודות שזה נוראי!
שיהיה לכולם סופ"ש מעולה.
נכתב על ידי •Miss.Geva• , 13/3/2010 13:14  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של •Miss.Geva• ב-14/3/2010 16:08
 



יומיים לפני יומולדת (!)


אשכרה זה הסופ"ש האחרון שלי שאני בת 15 !
לא להאמין פשוט איך שהשנה הזאת עברה לי מהר,
כ''כ הרבה דברים קרו, כ''כ הרבה דברים השתנו,
השתנו בי אישית בעיקר.
בתאכלס אני מרגישה שהתבגרתי מלא, השתנתה לי הראיה על הרבה מאוד דברים,
את האמת אני פשוט מרגישה מישהי שונה ממי שהייתי בתחילת השנה הזאת.
הייתי ילדה סגורה וביישנית לאנשים כאלה שאני לא מכירה,
לקח לי המון זמן להתחבר לאנשים חדשים, 
אני יודעת ובטוחה שהמעבר דירה קשור לכל זה, אבל זה גם בגלל שהתבגרתי.
אח.. איזה כייף לגדול בשנה 
טוב נו, זה עוד יומיים, מה אני מדברת עכשיו.
בסוף עוד תדרוס אותי משאית לפני שאני אהיה בת (פאקינג) 16 !!
חח לא סתם, טפו טפו..
אבל עדיין זה עושה מזל רע לדבר ככה על יומולדת לפני שהיא באמת כאן, לפחות ככה אני מאמינה 

אז סתם היה נחמד להוציא ככה את ההתרגשות שיש לי עד ליום ראשון,
אני מקווה שיהיה טוב.. 
בכל זאת, פעם ראשונה מזה 3 שנים שיש לי יומולדת וזה בלי החברות שלי מהצפון :(
אני תמיד מתגעגעת אלייהן, אבל פתאום זה בא לי בבום עד כמה שהן חסרות לי.
טוב נו, אני ממש מקווה שיצא לי לראות אותן בקרוב ושהן גם יגידו לי מזל טוב בצורה נורמאלית
שאני יוכל לראות אותן ולחבק אותן ! 
אז יאללה, נתראה בפוסט ביום ראשון,
עד אז, להית' לכם
מאיה, שזה היומיים האחרונים שלה בתור ילדה בת 15 

נכתב על ידי •Miss.Geva• , 5/3/2010 18:11  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של •Miss.Geva• ב-14/3/2010 21:06
 





26,147

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•Miss.Geva• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •Miss.Geva• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)