לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תזיינו אותי


אני זונה אני הולכת לעבודה בסביבות ה8 בערב חוזרת בשעה 2 כולי פתוחה מכל החורים ביגלל הכיעור שלי אני לוכחת חצי שקל לשעה אני הייתי דלוקה על סקאב ודיאנוש גילתה על זה חבל שהיא לא זיינה אותי מכות כי אני צריכה לשלם על המעשים שלי. מי רוצאה לזיין אותי ???????


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

היום חזרתי מהעבודה שלי בז'אבוטינסקי


ואואו כועב לי כל הכוס דפקו אותי בכל החורים=(

חומוס צ'ינצ'י סהר סקאב אתם עושים לי את זה

 היום עבדתי 10 שעות כיבלתי ב שקל טוב יאללה אבא שלי רוצאה שאני ימצוץ לו בייי

ועוד הפעם חוזרים למציצה

מי שרוצאה לידפוק אותי המיספר שלי הוא:

0546340175 

נכתב על ידי תזיינו אותי , 26/11/2007 10:39  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  תזיינו אותי

בת: 30

ICQ: 287988391 

תמונה




264
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתזיינו אותי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תזיינו אותי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)