לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  American_Bitch

בת: 29

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

מלא תמונות 28.12..שיר :] מחזירה תגובות D:



למטה :]

נכתב על ידי American_Bitch , 17/1/2009 17:25  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלא תמונות 28.12..שיר :] מחזירה תגובות D:



"Maybe if my heart stops beating
It won't hurt this much

Where can I turn? 'Cause I need something more


Surrounded by uncertainty, I'm so unsure
Tell me why I feel so alone

''Cause I need to know to whom do I owe



באלי כאלה ^^

 

 

טוב אינלי תאמת הרבה לכתוב או שפשוט לא באלי לכתוב..

שלא נדבר שזה הפוסט הראשון שלי ל2009 D:

חחח עם כבר שאלתם הסילבסטר היה חרא =\ שום דבר לא הלך כמו שרציתי חחחחחחח

היה קר וסתם יבש ..

אבל לא נורא ב28.12 הייתי בתל אביבבבבבב היה ממש ממש כייף :)

היינו רק אני ועוד שתי ילדים והיה הכי מאגניב בעולם D:

אינלי חוויות לספר אפילו חחחחחח הייתי בתל אביב מאה פעם..

סתם הלכנו לדיזינגוף..הסתובבנו לפני זה בעזריאלי ואחר כך היינו בשוק אלנבי ושנקין שם והכי חשוב קיניתי ניטים ב15 שקל D:

יש המוןןןןןןןןןןןן תמונות אבל אני אשים מהמוזרות ביותר :)


התנחלנו על ספסל ואכלנו פופקורן גבי יצלמת לא מוכשרת שכמותך ;)

אני :]


גיא אני וגבי :)

זה קצת מוקטן אבל לא נורא :D

 

 

והנה שיר שממש התמכרתי אליו ממזמן :]

http://www.youtube.com/watch?v=S38-mjy5NtA

thriving ivory- angels on the moon

 

נכתב על ידי American_Bitch , 14/1/2009 18:07  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,871
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmerican_Bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על American_Bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)