לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים צ'לי [[=




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008


היי זאת אני .. חח

מזמן לא הייתי פע..

אז סורי יש מלא מבחנים... ]]=

מממ אני מאוהבת במישהו והוא יודע את זה אבל הוא פאקינג בן 17 וחצי ...

איזה מבאס פאק...

קיצ' אני לא יחפור...

אז ..

צאו'...

בעיי..

הלנוש \סיגלוש היתה פע .. מואאהה 3>

נכתב על ידי , 10/2/2008 14:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 297293774 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאוה2ת 2אהבה 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאוה2ת 2אהבה 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)