לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Invader adi's blog

I am an Avatard deal with it


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

בנימה אופטימית זאת....חנוכה...yes חנוכה.....נר שני..נירא לי


חנוכה חג האורות....
היום סתם יצא לי להסתובב ברחובות...
ראיתי שברוב החנויות ורוב הבתים יש חנוכיות ושמעתי שיר אופטימי כזה ברדיו...איכ....
ממש הרגשתי דיי טוב הרגשה דיי אופטימית כזאת שהכל ישתפר..

איזה קיטצ'!!

____________________________________________________
היום יצא לי קצט לשמוע רדיו...
היום לכל טמבל וחברים שלו שכתבו שיר מפגר נותנים 3 דקות ברדיו...או יותר... מישהו שם לב לזה חוץ ממני?
למרות ששמעתי שיר ממש יפה אני לא זוכרת אייך קוראים לו...
______________________________________________________



נכתב על ידי InvADer ADI , 5/12/2007 20:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום שני.....


הייי היום יום שני וגם זה הפעם השניה שאני כותבת
בבלוג!

אתמול הייתי בתל אביב קניתי מעיל ממש מדהים! עגילים לי ולמדריכה שלי< של ג'ק

אבל.....

היום היה לי בבית ספר את הפגישה אים המספר סיפורים......
איזה מספר סיפורים הביאו לנו....חחחח.....
הוא בא אים נרגילה והעוגיות הקשות האלה המלוחות שתמיד יש לסבתא >___<
והכי מצחיק
אבל הכי מצחיק
זה שהוא בא אים ג'ינס צמוד(לא לא צעיר הוא זקן..)
ולא שם תחתונים!!!! LOLLOLOLOLOLOLOLO
אני נשפחתי מצחוק!!!! כל  פעם שהוא זז "זה" זז לא מצד לצד........חחחחחחחחחחחחח...LOLOLOLOLLLLLLOOOOLLOLO
זה היה כל כך מצחיק!!!!!

היה לי גם שיעור אומנות ....אייך אני שונעת את המורה הזאת....היא כל הזמן מציקה לי....למרות שקיבלתי 100 באומנות
*אהאםמשביצהאהאם*היא תמיד מציקה לי לעשות קומיקס....אז בסוף עשיתי...-____-
יצא לי דיי מצחיק אבל עוד לא סיימתי אותו...
עשיתי על זה שהלכתי לבקר את טל...יצא ממש חמודד...!

ואחרי סוף היום פספסתי את האוטובוס.....
''-___-  אני והמזל הגרוע שלי...

ו..זהו... זה מה שהיה לי היום בבית ספר....

כשהייתי באוטובוס ממש ליד הקניון.. ראיתי בחולות כלב בולל!!! כמו הכלב שלי!!
זה היה ממש מוזר! כאילו הוא ברח!.
אבל כשהגעתי הביתה הוא היה בבית! אייזה מוזר זה....
יכול להיות שזה אח שלו או בן שלו או משהו כזה.....כנרא שהוא היה עסוק בזמן האחרון lol


עכשיו בערך השעה: 17:40 .....
עוד 20 דקות יש לי שיעור חשבון..אוף..

ואז בשבע אני צריכה ללכת לצופים יש לי ערב גיבוש....
המדריכה שלי נוסעת לטיול אז סתם כדי להיות נחמדה קניתי לה זוג עגילי ג'ק... וברכה לטיול כזאת...
אחרי שאני ימצא את הכבל של המצלמה אני יעלה תמונות... מהערב גיבוש
אני חושבת שיהיה כיף.....ושיביאו סרטים טובים או ופחות שנלך לאכול פיצה אחרי....


<איזה מוזר זה...עכשיו רק 5 ויש חושך כאילו 9....>

רוצים לראות מה כתבתי לה?
הינה:
יהי רצון
שתעשה לנו טיול מגניב
והמסלול יהיה חביב.
שתוליכנו בכיף
ותחזירנו בכיף.
שלא נטעה בדרכים
ושלא נעצבן את המלווים.
שהדרך תהיה קלה
ושמזג האוויר יהיה נפלא.
שהאוכל לא ייגמר
והMP לא יישבר.
שלא יגמרו לנו המים,
שלא ימרחו עלינו משחת שיניים
ושהמורל יהיה גבוה שבעתיים.
והכי חשוב, אלוקים יקר,
שיהיה לנו טיול נהדר,
אמן


חח...יפה נכון?

אני מקווה שהיא לא מכירה את זה....

כשהייתי בתחנה היום..ניסיתי את הביצת הקינדר החדשה הזאת...
לא משהו....רציתי את החפרפרות האלה מהפירסומת.....
יצא לי מכונית...-___-...




טוב זהו להיום ביי

נכתב על ידי InvADer ADI , 3/12/2007 17:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה חדשה -ס-


שלום =^______^= אני עדי
וזה הבלוג החדש שלי כבר הרבא זמן רציתי לפתוח בלוג....
היו לי כמה לפני...אבל לא ממש הלך לי  -__-
גם לא ממש הייתי עצמי...התנהגתי וכתבתי  בצורה שלא ממש "אני"
טוב אז הינה אני

בטוחה בעצמי,
אוהבת אוואטר!,
אוהבת זים הפולש(אפילו המצאתי אייך אני יראה בתור דמות שם..התמונה למלא ^,
מכורה לסרטים של דיסני וכל מה שקשור,
מנגנת בגיטרה<לא ממש טוב >.< אבל אני משתדלת,
מציירת הרבה-אולי אני ישים פה עבודות שלי =*___*=,
אני מאוהבת בדמות מצויירת!תחשבו מה שאתם רוצים עלי, פעם ראשונה שאני אומרת לעולם
או כותבת >____< לכל אחד יש את הסריטות שלו...תתמודדו עם זה!,
אוהבת מחזות זמר וסרטים קיטשים מכל הסוגים,
מכורה ואינטרנט,
אוהבת כובעים,
וגם מוזיקה,

וזהו..
זה קצט עלי ועל דברים שאני אוהבת.......


מה עשיתי היום...:
[יום שבת]
התעוררתי לבשתי את חולצת המיקי מאוס שלי
ראיתי טלביזיה היתי במחשב<הרבה!!
ראיתי מלא מלא סרטוני של אוואטר ביוטוב...
חפרתי על כל ספריית ההקלטות ביס מקס
עשיתי שיעורים...סידרתי את התיק
גלשתי קצט בDA
ועכשיו אני כותבת בבלוג....החדש שלי ^^
אחרי זה.....רוב הסיכויים שאני ישב מול הטלביזיה
עד מחר בבוקר>___<
אין לי שביתה....הבית ספר שלי
לא שובת........
אבל לא נורא אני לומדת מחר רק 4 שעות....בלי מגמה...

<.........>


לפתיחה של הבלוג הבאתי כמה דברים:


פרדוקס הסתירה:
סתם למדתי על זה בבית ספר וחשבתי שזה דיי מעניין...

שמואל אמר לגדי:
"עכשיו אני הולך להגיד לך 2 מילים שהן אמת ואמיתה".
"אמור אותן", השיב גדי בסקרנות,"אני ממתין".
"אני משקר" השיב גדי.

תחשבו על זה קצט....

ו.....
לסיום תמונה:


בתמונה- אאנג ,קטרה וטופ בעונה השלישית של אוואטר כשף האוויר האחרון
מי שצייר/ה את התמונה-charlie140588
אין לי קישור לגלריה על האומנית או האומן שצייר אבל אים אני ימצא אני ישיג קישור

וזה הכל לעכשיו:)
היה נחמד להכיר אתכם!

אני הולכת לעבוד על העיצוב של הבלוג^^
נכתב על ידי InvADer ADI , 1/12/2007 17:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  InvADer ADI

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInvADer ADI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על InvADer ADI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)