לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כשאני עצובה, אני כותבת


כוסיטD:, חברה טובה באמת, ילדה ממש יפה, רגישה, (: מאוהבת3\>, יש לה יציאות, ^^, עתליתית, כותבת מהלהב, בעיקר שאני אוהבת אותה הכי בעולם3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


דברים קטנים שכתבתי:P

גם אם תיפול,

אני ירים אותך

וגם אם תישבר,

אני ירכיב אותך,

וגם אם תהיה שלי

אני יאהב אותך=[

 

יש כאלה,

שאומרים שהעולם בצורת עיגול\:

ויש כאלה,

שאומרים שהעולם בצורת ריבוע

יש האומרים..

שאהבה זה רגש חולף

ויש האומרים..

שהאהבה זה הרבה זמן

הלוואי..

שהעולם היה בצורת לב

ואהבה הייתה לנצח=[

 

אתה הוא זה שפגע בי\:

אבל עליך אני כבר התגברתי=]

אולי כבר התאהבתי מחדש

ואולי כבר שנאתי מהתחלה

אבל אתה?!?

יצאת מליבי

כמו הרוח

שחולפת על פני, במהירות

 

אוליי..

אני לא באמת אוהבת אותך..

ואוליי..

אני לא באמת שונאת אותך...

אולי..

אני רק מחבבת אותך..

 

אני אהבתי אותך כמו משוגעת

בשנייה נכנסת לליבי

ואחרי שנה יצאת

נישארת בראש

עכשיו בא אחר,

שאחרי חודש ניכנס ללב

וזה דיי מהר

אותו אני אוהבת מכל הלב

והלוואי שאתה,

תצא מהראש

ואולי מהקצת שנישאר בלב

 

 

 

אולי אני פשוט..

מחפשת חבר

ולא אותך אוהבת באמת

אולי אני פשוט

מאוהבת בך כלכך

ולא מסתפקת בזה שאתה אח

 

 

יש סיבה לזה שאני חייה

ויש סיבה לזה שיש לי לב

יש עובדה

בשבילך אני חייה

ויש הרגשה

אותך אני אוהבת

 

 

את ניכנס לחיי

בבום

כאילו שהיה פיצוץ

ומי שנישאר מכל האפר

זה רק אני ואת

אולי זה סימן?!

שאני ואת?!?!?!

זה לעעד

כבר נישבעתי

כבר התחלתי

לאהוב אותתךך

 

את זוכרת שפעם חשבת שאני אחרת?!

ואיך שאותי פגשת,

ידעת שאני זאת את1?

אני זאת חצי ממך

אני מרגישה כלכך קרובה

אני מרגישה כלכך שייכת

אני מרגישה שכיף להיות מאוהבת

באחת כמוך:-*

 

 

הדרך,

שנכנסת ללב שלי

הייתה קצרה

הדרך בה תיצאי

חסומה

וזה לעד

 

יש הרבה שבילים

חלקן מובילות לאנשהו

אבל..

יש כאלה..

שמובילות,

למבויי סתום

בו אתם נתקעים..

ולא יודעים איך להמשיך

בו אתם מבולבלים

וחייבים לדבר עם אנשים

בו אין לכם אנשים

ואין לכם עם מי לדבר

ואז אתם מתים

מתים מכאב

שנשמר עמוק בלב

נכתב על ידי , 3/12/2007 15:31  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28




105
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshir_XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shir_XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)