לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש אותי שמכירים ,


-כאן יש אותי שאפילו אני עוד מנסה להכיר .

Avatarכינוי:  האני .

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

תקופה חדשה


אז..אחרי המון זמן שלא כתבתי פה,פתאום הרגשתי צורך.. לא ברור למה.

קרו המון דברים מאז הפוסט האחרון, אני בצבא כבר חודשיים, חודשיים קשים מידיי שחישלו וביגרו אבל הייתי מוותרת עליהם בקלות.

ובעניין האוכל, לא אכלתי כל כך ולא מבחירה, פשוט לא היה לי מה. ועכשיו לחזור לאכול נראה מוזר וכולם מדברים על זה שמשמינים בסדיר וזה מלחיץ, ככה שגם המחשבות על אוכל חוזרות.

 

אני מתגעגעת לחברים הישנים, לחיים.. אני מרגישה כאילו החיים שלי נעצרו לחודשיים ועכשיו אני יכולה לחזור לחיות. וזה מוזר לחזור למקום שהשתנה כלכך.. מוזר שאנשים חיו ועשו דברים בזמן שאני הייתי בסוג של עולם אחר.. מוזר ועצוב.

אבל אני יודעת שיהיה בסדר. וחשוב לי לכתוב את זה פה כדיי לזכור.

 

דרך אגב, אבא שלי קורא כאן לדעתי.. אז היי אבא, תודה על "היושר והכנות" .

 

נכתב על ידי האני . , 18/9/2010 15:39  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאני . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האני . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)