לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רעבה לרזון-יומן אכילה


...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

ספינינג


ואיי חזרתי לפני שעה מספינינג... היה לנו היום מרתון... שעתיים ברצף. היה הרבה יותר קל משחשבתי שיהיה... במיוחד להתחשב בזה שאני חולה וגם לא אכלתי היום הרבה....

בבוקר שתיתי תה עם איזה 6 ביסקוויטים (לא יודעת מה עבר עליי...)

לקראת הצהוריים אכלתי שוקולד..(קינדר בוואנו)...

בסביבות שלוש אכלתי יוגורט... ומאז לא אכלתי עד לספינינג.

עשיתי את כל התרגילים חוץ מאחד, ואני מרוצה מעצמי! =]

אחרי הספינינג אכלתי דייסה כזאת עם איטריות וזהו... אני חושבת שמחר אני אוכל רק בארוחת צהריים... ואני חייבת להזכיר לאמא שלי לקנות טרמוס כדי שאני אוכל לקחת תה לבצפר... הקודם שלנו נהרס..=\

ואייי איזה מצחיק אח שלי... הוא הביא לי היום ת'מתנת יומולדת שלי... חח.. הוא הביא לי מין תיק פאוצ' כזה... משו נחמד כזה שאני אוכל לקחת כל פעם שאני נוסעת לסרט או וואטבר... זה ממש טוב כי הייתי צריכה משו כזה..

ואייי וגם לא הלכתי לבצפר היום אז המורה החפרנית שלי התקשרה והתחילה לחפור לי בשאלת על סבא שלי ואני כזה חושבת 'מי מכיר אותך בכלל!'

ואיי היא מצזה הצחיקה אותי! אם לא היה כואב לי הגרון הייתי מתפקעת מצחוק בפרצוף שלה! היא כזה שואלת אותי: למה לא באת היום?"

ואני אומרת: "אני חולה"

והיא עושה כזה: "אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי" ממש ממש ארוך! אני כזה שומעת אותה וחושבת לעצמי: "או.......קי.........!!"

 

טוב תאחלו לי הצלחה מחר... אוהבתתתת 

נכתב על ידי lenana15 , 13/12/2007 20:05  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומולדתתתתתתתת


טוב אז אתמול הייתה לי יומולדת 15! הבאתי עוגה.. אכלתי ממנה חתיכה.... אבל אני לא מרגישה רע.. זה היה היומולדת שלי אז הרשתי לעצמי אתמול. גם בערב נסעתי לסרט.. עם הנעורים.. וכולם היו שם.. אכלתי שם הכי מעט! ואכלתי דיי הרבה! וכולם אוכלים עוד ועוד! איך אפשר! קניתי פופקורן ביינוני ונשאר חצי.. להתחשב בזה שכולם לקחו לי חופן! אני מתה עוד שניה! כמה הם אוכלים! מזל שאח"כ הסתובבנו מלאאאאא ככה שהיה קצת ספורט!..חיחח... לא הספקתי ללכת לחדר כושר אתמול, גם הייתי מתה מעייפות וגם כי ב5 נסענו לסרט, ולפני זה חרשתי קצת על המתנה האדירה שההורים שלי הביאו!

הם הביאו לי כזה מסך דק שמתחבר למחשב ויש לו עט כזה שאפשר לצייר! ואני בתור אחת שאוהבת לצייר מאוד נהנתי.. =]] וזה גם מסיח ת'דעת מהאוכל. חוצמזה מאז אתמול אני לא מרגישה כל כך טוב.. ניראה לי אני חולה או משו..=\ וממש קר עכשיו....

היום אכלתי קונפלקס ושתיתי תה, עם איזה 3-4 ביקוויטים. אבל זה לא נורא... כי היום יש לי ספינינג.

אה והחליטו שישנו את הספינינג לפעם בשבוע אבל זה יהיה שעתיים! זה ממש לא טוב! עדיף שיפרסו ת'זה! זה ממש קשה שעתיים ברצץ של ספינינג! חח.. אבל זה טוב...

קיצר, אני הולכת לחרוש עוד קצת על המתנות,

חג שמייח!

נכתב על ידי lenana15 , 6/12/2007 15:05  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



...


אני הצלחתי לצום 12 שעות..! (איזה עלובה אני בטח נשמעת..=]])

אכלתי אח"כ קצת, אבל בטח הורדתי הכל בחדר כושר.. רצתי 3 ק"מ בחצי שעה... ועשיתי כל מיני מכשירים אחרים.=]] בעיקר ליידים...

ניסיתי גם מדרגות.. לא משו ... כואב בבירכיים...אבל חוצמזה עשיתי את כל המכשירים...

אני לא הולכת מחר לחדר כושר.. יש לי ספינינג שעה.. וזה קשה.. תאמינו לי. וביום שלישי אני אנסה ללכת .. אבל לא בטוח למה אנמי נוסעת עם אמא שלי לקניות (סופסוף).

קיצרר.. אני אשקל מחר ואשים עוד פוסט... .ואולי עיצוב חדש.. אין לדעת..=]]

 

 

נכתב על ידי lenana15 , 2/12/2007 20:40  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  lenana15

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlenana15 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lenana15 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)