לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-אבריל לבין-


אתר למעריצי אבריל לבין..הכול כולל הכול עליה -עידכון כול יום- :D

Avatarכינוי: 

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

עידכוון חדש=]


היי היי:P

מה קורה??

איזה יוםם מעצבןן!!!

פוול שיעורים בית באנגלית, ובהנדסה... במיוחד מדעים !

 

img180/725/127239651vl4.png

שרוניי ? למה לא היית בבית ספר ?

היה משעמם בלעדייך !!

ויואו איך מרינה העליבה את מריה ?

את מתה ! :D

 

ליאת ומריה עשו ביחד את העבודה באנגלית במחברת :P

המורה תענה שהם לא עשו את כול העבודה אלא חצי.. !

וליאת אמרה שזה לא נכון ! :-)

ואז מרינה אמרה:

 "מריה כבר לא רואה את החצי השני של הדף"

_(כאילו בגלל שהיא משקפופרית חחיחי :P)_

ומריה נעלבה רצח 1!

פחיחח חבל שלא היית !!

אני נשפכתי מצחווק ...

img180/725/127239651vl4.png

חיחי=]

 

יש לי וידוי : (חחיח):

 

הארי פוטר שולט !!

אני בספר השני- הארי פוטר וחדר הסודות !!

(לא שזה מעניין אתכם)

><

 

img180/725/127239651vl4.png

בקרוב תמונות שלי=]

רק כי משעמם לי ><

 

ועד אזז... תהנוו !!?

 

 

ואם בא לכם:

 

קבלו כמה קישורים לקליפים של אבריל, ואוונסנס:

 

http://youtube.com/watch?v=_TILCIRspO0

 

http://youtube.com/watch?v=GRRdepFpQD0

 

תהנוו =]

 

..♥..ChRiStMaS dAnCe..♥..
..♥..ChRiStMaS dAnCe..♥..חג  מולד שמח לכול מי שחוגג !!

 

 

 

 

נכתב על ידי , 23/12/2007 20:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



698
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD: Avril :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D: Avril :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)