לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!OMG - Aliens


Creating your world gives you the ability to destroy it.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

אני רוצה שק כסף מהשמיים.


אני עצלנית שזה משהו נורא.
אני פשוט הולכת לעבודה כל פעם בדיכאון, אני יחידה במינה!
רק אני מסוגלת לחסוך לשיעורי נהיגה עוד מיוני ולגלות שעכשיו אוקטובר וישלי יתרה של 20 שקל בחשבון בנק.
דווקא היה נחמד בעבודה, אבל מיציתי, אני מבטלת לה משמרות דקה 90 ומבריזה על ימין ועל שמאל, זה כל כך דורש שיפטרו אותי, אבל כנראה שקארמה, אני צריכה לעבור טסט לפני צבא, אז עוד לא מפטרים אותי :(

אני רוצה לגדל עץ כסף.

נכתב על ידי , 13/10/2010 21:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מנהרת הזמן - איפשהו בנבכי 2006


איפשהו בין מלחמת לבנון השנייה לסוף כיתה ז', כתבתי לי בתומי בבלוגי המשותף עם חברתי הכי טובה דאז, וגם היום :)
נתקלתי באיזשהו פוסט טיפיקלי לתקופה, וזה העלה בי חיוך קטן.
איך הזמן טס, איך גדלתי, פיזית ובעיקר נפשית.
תמיד הקסים אותי לראות אנשים גדלים, במיוחד יחד איתי, להיזכר בשטויות של הילדות ולהבין כמה בוגרת אני נחשבת היום, לעומת כל השנים שלפני.

הפוסט המדובר כאן.

איפה ימי התמימות, איפה?!

בוקר מקסים :)

רינת.
נכתב על ידי , 7/10/2010 09:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOrdinaryNut אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על OrdinaryNut ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)