לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימית בהכחשה =]


סתם מקום לאחסן בו דברים שאני צריכה. כבר לא בלוג רציני =]

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

סיכום שבוע לקומונה, לא קשור לכלום.


|*||הדגש|השבוע שהיה =]|סדגש||*|

:-Pמשהו להגיד לפני שמתחילים:
:-)היום הכי כיף בשבוע היה... כי...
:-(היום הכי גרוע בשבוע היה... כי...
|מאוהב|הדבר הכי טוב שקרה לי השבוע:
:-]הדבר הכי מרגש השבוע:
;-(בכיתי השבוע מעצב/אושר כי...
:-/הדבר הכי רע שקרה לי השבוע:
:-[התעצבנתי על...
|חיבוק|אבל בסוף סלחתי כי...
|טמבל|הרגשתי כל כך טוב עם עצמי כי...
|מזיע|לא האמנתי שיהיה בי את הכוח ל...
|דושיח|ציטוטים/משפטי השבוע:
|בועה|ציטוט משיר שמאפיין את השבוע:
|דיסק|שיר השבוע לועזי:
|תו|שיר השבוע עברי:
|שף|מאכל השבוע:
|שי|משהו חדש שקניתי השבוע:
|אקשן|סרט השבוע:
|פטיש|אם היו עושים סרט מהשבוע הזה היו קוראים לו...
|X|הייתי מוחק/ת מהשבוע הזה...
|שפם|הייתי משנה השבוע...
|לב|התודה שלי השבוע היא ל...
|שמש|השמש שהאירה לי השבוע הוא/היא...
|כתר|הייתי נותנ/ת הכול שבסופ"ש הזה אני...
|שמאל|תמונת השבוע =]

|*||הדגש|והשבוע שיהיה =]|סדגש||*|

8-)אני מחכה ליום... כי...
|חמסה|משהו שאני מקווה שיקרה השבוע...
|לב|האדם שאני משתוקק לראות השבוע...
:-Pבאופן כללי התוכניות לשבוע הבא:

;-)יש לך משהו להוסיף?


כל הכבוד לכל חברי הקומונה שמשאירים אותה פעילה ומעניינת |4U||כתר|
מעכשיו נכנסים לסדר ;-) בהצלחה |תלתן|
סוף שבוע נעים לכולם |פרח|,
שבת שלום |לב|.

וכשאני עונההה..
רק בשביל שאני לא אצטרך להדגיש כל פעם מחדש P:

|*||הדגש|השבוע שהיה =]|סדגש||*|

|הדגש|:-Pמשהו להגיד לפני שמתחילים:|סדגש|
|הדגש|:-)היום הכי כיף בשבוע היה...|סדגש| |הדגש|כי...|סדגש|
|הדגש|:-(היום הכי גרוע בשבוע היה...|סדגש| |הדגש|כי...|סדגש|
|הדגש||מאוהב|הדבר הכי טוב שקרה לי השבוע:|סדגש|
|הדגש|:-]הדבר הכי מרגש השבוע:|סדגש|
|הדגש|;-(בכיתי השבוע מעצב/אושר כי...|סדגש|
|הדגש|:-/הדבר הכי רע שקרה לי השבוע:|סדגש|
|הדגש|:-[התעצבנתי על...|סדגש|
|הדגש||חיבוק|אבל בסוף סלחתי כי...|סדגש|
|הדגש||טמבל|הרגשתי כל כך טוב עם עצמי כי...|סדגש|
|הדגש||מזיע|לא האמנתי שיהיה בי את הכוח ל...|סדגש|
|הדגש||דושיח|ציטוטים/משפטי השבוע:|סדגש|
|הדגש||בועה|ציטוט משיר שמאפיין את השבוע:|סדגש|
|הדגש||דיסק|שיר השבוע לועזי:|סדגש|
|הדגש||תו|שיר השבוע עברי:|סדגש|
|הדגש||שף|מאכל השבוע:|סדגש|
|הדגש||שי|משהו חדש שקניתי השבוע:|סדגש|
|הדגש||אקשן|סרט השבוע:|סדגש|
|הדגש||פטיש|אם היו עושים סרט מהשבוע הזה היו קוראים לו...|סדגש|
|הדגש||X|הייתי מוחק/ת מהשבוע הזה...|סדגש|
|הדגש||שפם|הייתי משנה השבוע...|סדגש|
|הדגש||לב|התודה שלי השבוע היא ל...|סדגש|
|הדגש||שמש|השמש שהאירה לי השבוע הוא/היא...|סדגש|
|הדגש||כתר|הייתי נותנ/ת הכול שבסופ"ש הזה אני...|סדגש|
|הדגש||שמאל|תמונת השבוע =]|סדגש|

|*||הדגש|והשבוע שיהיה =]|סדגש||*|

|הדגש|8-)אני מחכה ליום...|סדגש| |הדגש|כי...|סדגש|
|הדגש||חמסה|משהו שאני מקווה שיקרה השבוע...|סדגש|
|הדגש||לב|האדם שאני משתוקק לראות השבוע...|סדגש|
|הדגש|:-Pבאופן כללי התוכניות לשבוע הבא:|סדגש|

|הדגש|;-)יש לך משהו להוסיף?|סדגש|


כל הכבוד לכל חברי הקומונה שמשאירים אותה פעילה ומעניינת |4U||כתר|
מעכשיו נכנסים לסדר ;-) בהצלחה |תלתן|
סוף שבוע נעים לכולם |פרח|,
שבת שלום |לב|.

ר"צ


|@||הדגש|היום הכי כיפי שהיה לי השבוע היה יום..|סדגש| |הדגש|כי..|סדגש|
|@||הדגש|הדבר הכי טוב שקרה לי השבוע..|סדגש|
|@||הדגש|הדבר הכי מרגש שקרה לי השבוע..|סדגש|
|@||הדגש|התעצבתי מעט כי..|סדגש|
|@||הדגש|התעצבנתי על..|סדגש|
|@||הדגש|אבל בסוף סלחתי כי ..|סדגש|
|@||הדגש|התאכזבתי מ...|סדגש| |הדגש|כי...|סדגש|
|@||הדגש|בכיתי מעצב/אושר כי..|סדגש|
|@||הדגש|הדבר הכי מצחיק שהיה לי השבוע..|סדגש|
|@||הדגש|מילה או משפט שגרמו לי לחייך כל היום היו..|Xדגש|
|@||הדגש|הרגשתי כל כך טוב עם עצמי כי..|סדגש|
|@||הדגש|לא האמנתי שיהיה בי ת'כוח ל...|סדגש|
|@||הדגש|הסרט הכי טוב שראיתי..|סדגש|
|@||הדגש|המקום הכי טוב שאליו יצאתי..|סדגש|
|@||הדגש|משו שקניתי, וגרם לי להכנס בגללו למינוס בבנק! אבל זה היה שווה את זה..|סדגש|
|@||הדגש|משהו או מישהו שאזכור לטובה מהשבוע..|סדגש|
|@||הדגש|התודה שלי השבוע היא ל..|סדגש|
|@||הדגש|פינקתי את עצמי השבוע עם..|סדגש|
|@||הדגש|מאכל השבוע שהיה הוא..|סדגש|
|@||הדגש|אם היו עושים סרט מהשבוע שלכם איך היו קוראים לו?|סדגש|
|@||הדגש|שיר השבוע (עברית/אנגלית) שהיה..|סדגש|
|@||הדגש|אלבום השבוע שהיה..|סדגש|
|@||הדגש|משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שהיה..|סדגש|
|@||הדגש|הייתי מוחקת מהשבוע הזה..|סדגש|
|@||הדגש|הייתי נותנ/ת הכל כדי שבסופ"ש הזה אני..|סדגש|
|@||הדגש|השמש שהאירה לי את השבוע הוא/היא..|סדגש|

|@||הדגש|השבוע שבפתח (מראשון):|סדגש|
|@||הדגש|- משהו שאתם מחכים לו השבוע..|סדגש|
|@||הדגש|- משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע..|סדגש|
|@||הדגש|-האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע..|סדגש|

|@||הדגש|סתם:|סדגש|
|@||הדגש|- תמונה מגניבה (ואם אין.. עופו לחפש):|סדגש|


|@||הדגש|הודגש באמצעות מדגישומטיק :-)|סדגש|

חברת אמיר (ע"ר)


|שמש||הדגש|משהו להגיד לפני שמתחילים:|סדגש|
|שמש||הדגש|היום הכי כיפי שהיה לך השבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|היום הכי מבאס שהיה לך השבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|הדבר שביאס אותך השבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|משהו שנזכרת בו השבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|היום הכי כיפי שהיה לך השבוע בחווה:|סדגש|
|שמש||הדגש|היית בחווה השבוע?|סדגש|
|שמש||הדגש|איך היה השיעור?|סדגש|
|שמש||הדגש|היה קפיצות או דראסז'?|סדגש|
|שמש||הדגש|על מי רכבת?|סדגש|
|שמש||הדגש|הדבר הכי מצחיק שקרה לך בחווה השבוע:
|שמש||הדגש|ולא בחווה:|סדגש|
|שמש||הדגש|הדבר הכי רע שקרה לך השבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|ציטוט/משפט השבוע [אפשר כמה]:|סדגש|
|שמש||הדגש|מה היית מוחק/ת מהשבוע הזה:|סדגש|
|שמש||הדגש|התחדשות השבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|שיר השבוע [לועזי]:|סדגש|
|שמש||הדגש|שיר השבוע [עברי]:|סדגש|
|שמש||הדגש|האדם שעשה לך את השבוע [מהחווה]:|סדגש|
|שמש||הדגש|האדם שעשה לך את השבוע [לא מהחווה]:|סדגש|
|שמש||הדגש|האדם שהרס לך את השבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|הסוס שעשה לך את השבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|היום הכי גרוע בשבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|היום הכי טוב בשבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|סרט השבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|מאכל השבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|שיחת השבוע עם...:|סדגש|
|שמש||הדגש|התנחלת השבוע אצל:|סדגש|
|שמש||הדגש|התנחל אצלך:|סדגש|
|שמש||הדגש|משהו שהיית מוותר עליו השבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|משהו שהיית מוסיף לשבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|משהו שרצית שיקרה ובסוף לא קרה:|סדגש|
|שמש||הדגש|אייקון השבוע [בתפוז]:|סדגש|
|שמש||הדגש|אייקון השבוע [במסן]:|סדגש|

|שמש||הדגש|תוכניות לשבוע הבא:|סדגש|
|שמש||הדגש|תמונת השבוע:|סדגש|


|שמש||הדגש|משהו להגיד שלא יעניין אף אחד:|סדגש|
|שמש||הדגש|משהו להגיד שכן יעניין מישהו:|סדגש|

|שמש||הדגש|שידוך השבוע:|סדגש|
|שמש||הדגש|סרטון השבוע [ביוטיוב או משהו]:|סדגש|
|שמש||הדגש|בלוג השבוע:|סדגש|

נכתב על ידי , 2/5/2008 12:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=]. תמיד =]. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =]. תמיד =]. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)