לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הסיפור שלי D:



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

פרק 1


פרק 1

 

אבא : דיי נמאס לי כבר מכל זה

נטע : אבל ..

אבא : אל תגידי לי שאת תשתני ..

כבר אמרת את זה מספיק פעמים ..

ובכל זאת לא השתנה כלום .

כבר אמרת את זה שבוע שעבר ולפני חודש ולפני שנה

אבלל כלום לא עזר ..

נשארת אותו דבר לא שינית כלום

אז תפסיקי להבטיח ..

 

קוראים לי נטע ואני בת 17

יש לי אח תאום שקוראים לו תומר , אני גרה בתל אביב ..

ותמיד היו לי בעיות בבצפר ..

ואח שלי בואו נגיד תמיד היה המושלם הזה

שאף פעם לא עושה בעיות או מפריע

בכיתה ג ' העבירו אותי בצפר ..

כי המורים לא סבלו אתת ההפרעות שלי ושל חברה שלי

אז הם לא רצו שנהייה יחד באותו בצפר ..

הייתי בשני בתי ספר יסודיים ובשניהם נשארתי אותו הדבר ..

בחטיבה הייתי בכל השלושה שיש בעיר ..

ואז עברנו לתל אביב לנסות אחד אחר ..

אבל גםם פפה נשארתי אותו הדבר ..

 

אבא : נמאס לי כבר לשמוע על כל ההפרעות האלה

נטע : אז תסתום ת'אוזניים

אבא : אל תתחצפי !

נטע : טוב , טוב

אבא : היום המנהלת צלצלה ..

נטע : מה היא רצתה ?

אבא : את יודעת מה היא רצתה ..

נטע : לא אני לא .

אבא : אז בואי אני אספר לך :

שוב מוציאים אותך מבית הספר ..

נטע : יופי ... גם ככה בצפר חראא

אבא : המורים לא מסוגלים לסבול את זה יותר ..

ובטח לא אחרי היום .

נטע : נו מה אני יעשה ..

שובב הם החליטו לשים תרמקולים ולהשמיע שירים של שנות ה – 50

אבא : אז את יכולה לא להקשיב ..

לא היית חייבת לחבר את הגיטרה החשמלית שלך ,

להגביר את הרמקולים עד הסוף ולנגן את השירים המזעזעים שלך

נטע : טוקיו הוטל לא מזעזעים !

אבא : בסדר זה לא העיקרון עכשיו ..

אני צריך לחשוב עכשיו מה לעשות איתך ..

כי בבית הספר הזה את כבר לא יכולה להישאר

נטע : יופיי יותר טוב

עליתי לחדר שלי וטרקתי את הדלת ..

הפעלתי מוזיקה עלל פוול ווליום ..

עד שאמא צעקה עלי :

תנמיכי את המוזיקה שלך מיד !

כל השכונה שומעת

נטע : לא אכפתת ליי

אמא : אני אומרת לך להנמיך אז תנמיכי או שאני אבוא לסגור

התעלמתי ממנה והמשכתי לשמוע חזק ..

 

 

בלילה לפני שהלכתי לישון שמעתי את אמא ואבא מדברים :

אמא : מה נעשה איתה ?

אי אפשר שזה ימשיך ככה ..

אבא : נכון , אנחנו נצטרך לחשוב על משהו

כי בבית הספר הזה לא יקבלו אותה יותר .

וזה בית הספר עם המשמעת הכי טובה שיש בארץ

אולי ..

אמא : לא ,

אני יודעת מה אתה הולך להגיד

אנחנו לא נשלח אותה לארץ אחרת .

היא תישאר כאן ! ( היא צעקה על אבא )

אבא : זה בנתיים הפיתרון היחיד שיש לי .

נמאס לי לשמוע אותם מתווכחים על זה

אז נכנסתי למיטה וניסיתי להירדם ..

לא הצלחתי .

כל הזמן חשבתי על זה שאולי אבא ישלח אותי מכאן

ידעתי שאמא לא תסכים לזה .

אבל ידעתי גם שאבא לא יוותר כל כך בקלות לאמא שלי .

לא הצלחתי להירדם כל הלילה .

עד שנרדמתי כבר היה 5 בבוקר וראיתי כבר קצת אור

אבל ת'אמת לא היה לי אכפת ..

כל מקרה אין לי בצפר מחר ..

ב - 3 בצהריים הפלאפון שלי צלצל והעיר אותי ..

נטע : הלו ?

הילה : נטעע ?

נטע : מהה ?

הילה : מה הערתי אותך ?

נטע : אממ .. כן

הילה : מה לא היית בבצפר ?

נטע : אין בצפר .. הוציאו אותי משם

הילה : חח .. שוב ?

נטע : ככן .

הילה : אז לאן עכשיו ?

נטע : לא יודעת .

אבל שמעתי אתמול בלילה את אבא ואמא מדברים על זה .

הילה : מה הם אמרו ?

נטע : אבא אמר שהוא לא יודע מה לעשות .

הוא כנראה רוצה לשלוח אותי לחו"ל .

אבל אמא לא מסכימה לזה .

הילה : מה לחו"ל ?!

גגם אני לא מסכימה .

מספיק הפרידו אותנו בבצפר .

נטע : כן ..

תגידי בא לך לבוא ?

הילה : טוב . עוד שעה ?

נטע : טוב .. ביי

הילה : ביי  .

קמתי מהמיטה ונכנסתי למקלחת .

חשבתי :

זה לא הגיוני ..

אבא לא ישלח אותי לחו"ל

ואמא בטוח לא תיתן לו לשלוח אותי .

אם הוא ישלח אותי היא לא תסלח לו בחיים .

אולי ..

בדיוק שסיימתי להתלבש ולהסתרק צלצלו בדלת

ירדתי לפתוח .. זאת הייתה הילה .

 

הילה : היי ..

נטע : היי .

הילה : אז מה יהיה ?

נטע : לא יודעת .

אבל אני לא רוצה לנסוע מפה .

כל מה שיש לי נמצא פה .

הילה : נכון . אני פה :D

וגם עמית פה .

נטע : כן . אם אני אסע אני ישתגע בלעדיו .

 

^עמית .. חצי שנה אנחנו כבר חברים ..^

 

הילה : אבל זה עדיין לא בטוח נכון ?

נטע : אני לא יודעת .

שאבא אומר הוא גם בדרך כלל מקיים .

הילה : אבל אמרת שאמא שלך לא מסכימה .

נטע : נראה לך שאבא יוותר רק בגלל שאמא אמרה שלא ?

את מכירה את אבא שלי כבר .

הילה : נכון ..

אם את נוסעת אני באה איתך

נטע : ט'חח בטח ..

ההורים שלך גם יתנו לך לבוא .

הילה : אוףף נכון ..

ההורים כאלה מעצבנים לפעמים

נטע : אצלי זה קבוע .. לא רק לפעמים .

הילה : כן , כל הזמן הוראות תנמיכי , תזוזי , תסדרי , תלכי , תבואי

יואאוו אני משתגעת כברר .

פתאום הדלת נפתחה .

זאת הייתה אמא ..

אמא : נטע ?

את בבית ?

נטע : כן ..

למה איפה עוד יש לי להיות ?

אמא : לא יודעת .

היא נכנסה לסלון וראתה את הילה .

היא חייכה אליה ואמרה לה :

שלום הילה , מה שלומך ?

הילה : לא טוב כי ..

דרכתי עלייה והסתכלתי עלייה שתשתוק ..

הילה : סתם כואב לי קצת הראש .

אמא : את רוצה לשתות ?

הילה : טוב ..

אמא : מה את רוצה ?

הילה : קולה , בבקשה

אמא : הילה איך השתנת ..

נטע : לא , היא סתם מתאמנת על נימוסים .

אמא : דיי נטע ..

נטע : טוב .

אמא הלכה למטבח ..

הילה : למה לא נתת לי להגיד משהו על זה שאת אולי נוסעת ?

נטע : כי זה עדיין לא בטוח

וגם כי היא לא יודעת שהקשבתי להם אתמול בלילה .

הילה : אהה טוב .

אמא חזרה לסלון עם בקבוק קולה ושתי כוסות .

אמא : אז מה חדש אצלכם ?

הילה : האמת כלום .

אמא : מה שלום אבא ואמא ?

הילה : כולם בסדר .

אמא : ואחותך ?

הילה : היא בדיוק מתגייסת שבוע הבא .

אמא : באמת ?! וואי הזמן עובר כל כך מהר שלא שמים לב .

תמסרי מזל טוב ובהצלחה בגיוס .

הילה : תודה .

ישבנו ודיברנו קצת .

אמא לא הזכירה אפילו פעם אחת את הבצפר  .

ואז הפלאפון של הילה צלצל .

הילה : הלו ..?

אוקי ,

טוב ביי ..

היא סגרה .

הילה : זאת הייתה אמא שלי ..

אני צריכה ללכת .

היא פה בחוץ .

נטע : טוב .

ביי ..

הילה : ביי .

אמא : הילה , חכי רגע אני רוצה לראות את אמא שלך

אמא יצאה עם הילה ודיברה עם אמא שלה איזה רבע שעה .

בנתיים עליתי לחדר שלי .

ישבתי על המיטה .

היה לי משעמם כל כך ..

לקחתי את הגיטרה שלי והתחלתי לנגן עליה סתם .

ואז התחלתי לשיר ..

בסוף יצא מזה שיר  ..

רשמתי אותו והקלטתי  .

מאז שאני בכיתה ז' אני עושה את זה  .

ברגעים שמשעמם לי .

אני יושבת ומנגנת ואז יוצא איזה לחן

שאני מקליטה ואז כותבת לו מילים

ובסוף מקליטה הכל .

עם כל מה שיש יש לי אפשר לעשות דיסק ..

חח .. משעמם הרבה .

המשכתי לנגן ולשיר את מה שהמצאתי ואז אבא נכנס לחדר

אבא :בואי למטה אנחנו צריכים לדבר .

נטע : טוב , שניה אני רק ישים ת'גיטרה ואני ירד.

אבא ירד למטה .

שמתי את הגיטרה חזרה במקום ואת ההקלטה שמתי עם שאר ההקלטות שלי .

ירדתי למטה .

אבא ואמא ישבו בסלון וחיכו לי .

התיישבתי בכורסא שממולם .

נטע : אז .. מה רציתם ?

אבא : זה בקשר ללימודים .

נטע : כן ..?

קיוויתי שהוא לא יגיד מה שחשבתי שהוא יגיד ..

ואז תומר נכנס הביתה .

תומר : היי

נטע : היי

אבא : תומר אנחנו מדברים עכשיו .

אז עד שנסיים תהיה בחדר שלך .

תומר : טוב , שיהיה ..

תומר על למעלה .

אבא : אז ..

מה שחשבנו זה

נטע : נו אבא ?

אתה מדבר כל כך לאט קצר וסיים כבר .

אבא : בסדר .

אז החלטנו שפה את לא יכולה ללמוד .

נטע : טוב זה ברור ..

אבא : לא , אני מתכוון בארץ ..

נטע : מה ? למה ?

אבא : כי כל בתי הספר כאן אותו דבר .

אז חשבנו לנסות משהו חדש .

כי עברנו עיר וזה לא עזר

אז ..

נטע : רגע אתה שולח אותי לחו"ל ?!

אבא : כן .

נטע : מהה ?!

לאן ?

אבא : לדוד שלך נועם .

נטע : לגרמניה ?

אבא : כן .

נטע : אבל אבא ..

איך אני אוכל לחיות שם ?

התאום שלי כאן בארץ

החברות שלי פה בארץ

והחבר שלי גם פה ..

אבא : אין ברירה .

כבר הזמנו כרטיסים ודיברנו עם נועם .

נטע : לא אבא ..

בלי החברות שלי ובלי עומר אני אסתדר ..

אבל איך אני יכולה בלי תומר ?

אבא אתה יודע כמה קשה זה להיות בלי התאום שלך ..

הרי גם אתה חי כבר 4 שנים בלי נועם ..

 

^ נועם הוא האח התאום של אבא שלי ..

יש לו ילדה שקוראים לה תמר בגיל שלי ושל תומר ..

בגלל שאני מאוד דומה לאבא שלי ותמר מאוד דומה לאבא שלה

אנחנו דיי דומות .

שהם עוד גרו בארץ כולם חשבו שאנחנו תאומות . ^

 

אבא : אני יודע ..

אבל אין לנו ברירה אחרת .

אני מעדיף לשלוח אותך לגרמניה שלפחות תהי עם משפחה

מאשר לשלוח אותך למקום אחר ולשים אותך בפנימייה .

נטע : מה ? אני לא מאמינה שחשבת על לשים אותי בפנימייה .

אבא : בהתחלה . אבל אמא לא הסכימה ..

ואז דיברנו עם נועם ..

והוא אמר שתבואי אליו .

נטע : אבא אני לא רוצה לעזוב ..

אני אשתגע שם .

אבא : את תתרגלי .

נטע : אבל ...

אבא : בלי אבל , כבר החלטנו וזהו נגמר אי אפשר להתחרט עכשיו ..

עליתי למעלה ונכנסתי לחדר של תומר ..

תומר : מה קרה ?

התחלתי לבכות והוא חיבק אותי ..

תומר : נטע ? מה קרה ?

נטע : אני עוזבת ..

תומר : מה ? לאן ..?

נטע : לגרמניה ..

אני אגור אצל תמר ..

תומר : מה ?!

רגע זה אומר שאני .?

נטע : לא .. אתה נשאר פה ..

תומר : מה ?

ההורים השתגעו לגמרי ?

נטע : תומר , אני לא נוסעת לשום מקום בלעדייך

תומר : ניסית להגיד להם ?

נטע : כן , אפילו הזכרתי לו כמה היה לו קשה שנועם עזב .

תומר : מה אז עכשיו תגורי אצל נועם ?

נטע : כן ..

תומר : כמה זמן ?

נטע : אני לא יודעת ..

תומר : בואי נלך לדבר איתם ..

נטע : תומר . אין מה לעשות הם כבר הכינו הכל

כרטיסים , כסף לימודים , קבעו עם נועם ..

הכל ..

חוץ מזה שאני לא רוצה לדבר איתם עכשיו ..

תומר : אני יורד למטה ...

נטע : תעשה מה שאתה רוצה .

הלכתי לחדר שלי ותומר ירד למטה .

סגרתי ת'דלת ונשכבתי על המיטה .

שמעתי את תומר צועק על אבא ..

תומר : אם היא נוסעת אז גם אני נוסע .

אבא : לא ! היא תסתדר לבד

תומר : אולי היא תסדר לבד אבל אני לא !

אבא אתה יודע כמה קשה יהיה לי כאן בלעדיה ?!

אתה יודע שאתה עכשיו הורס לה כל מה שהיה לה בארץ ?

תחשוב על זה כל מה שיש לה נמצא כאן

איך היא תסתדר בלי החבר שלה ?

אבא : אל תדאג לה יותר מדי היא תסדר בלי עמית

איך שאנחנו מכירים אותה תוך שבועיים מקסימום היא מוצאת מישהו חדש

תומר : אבא זה לא אותו דבר ..

אבא : אנחנו כבר סידרנו הכל קבענו והיא נוסעת

אתה לא יכול לשנות את זה .

תומר : אתה יודע מה אבא ..

אני לא אסלח לך על זה שאתה מרחיק אותנו אף פעם

תומר עלה למעלה

אבא : תומר ?!

תומר : עזוב אותי , אני לא רוצה לדבר איתך עכשיו .

לקחתי ת'פלאפון וצלצלתי לעמית 

 

עמית : כן יפשלי ?

נטע : עמית .. אנחנו צריכים לדבר ..

עמית : עכשיו ?

נטע : כן ..

עמית : טוב , אני בא

נטע : ביי

עמית : ביי

 

 

 

 

 

ישבתי בחדר ולא ידעתי מה לעשות ..

ואז תומר דפק בדלת ושאל אם הוא יכול להיכנס .

אמרתי לו שכן והוא נכנס ..

נטע : נו מה הוא אמר ?

תומר : הוא לא ישנה את דעתו ..

נטע : אמרתי לך ..

תומר : אני בא איתך .

לא אכפת לי שהוא לא מסכים .

את לא תשאירי אותי כאן לבד .

נטע : אוף תומר ..

מה אני יעשה שם בלעדייך ?

תומר : אני בא איתך .

מצידי תיקחי אותי בתוך מזוודה .

נטע : חח תומר ..

אין מה לעשות , נדבר כל יום בטלפון ובאייסי .

ואז עמית נכנס לחדר

עמית : היי ..

תומר : היי .

טוב אני אתן לכם לדבר .

עמית התיישב לידי ונישק אותי

עמית : מה קרה ?

נטע : אני עוזבת ..

עמית : מה ? לאן ?

נטע : לגרמניה ..

אני אגור בבית של דוד שלי

עמית : איזה ? זה שהבת שלו נורא דומה לך ?

נטע : כן .

עמית : אבל למה ?

נטע : בגלל כל העניין עם הבצפר .

גירשו אותי שוב ..

וההורים החליטו שנמאס להם אז הם שולחים אותי לגרמניה

עמית : ומה עם תומר ?

נטע : הוא נשאר כאן .

עמית : מה ? אני לא מאמין איך אבא שלך עושה את זה

הוא הרי יודע כמה קשה זה לחיות בלי אח תאום .

נטע : כן .. ניסיתי להגיד לו . זה לא עזר

עמית מה אני יעשה שם בלעדייך ?

יום אחד אני לא יעבור בטוב ..

עמית : גם אני לא יסתדר כאן בלעדייך ..

מה נעשה ?

נטע : אני לא יודעת ..

לא נראה לי שיש משהו לעשות נגד זה ..

פתאום הפלאפון שלו צלצל

עמית : הלו ?

מה ?!

אני בא ..

הוא סגר ת'פלאפון .

עמית : אני חייב לזוז ..

נטע : מה קרה ?

עמית : אח שלי . בבית חולים .

נטע : מה ? למה ?

עמית : כמה ילדים הרביצו לו וזרקו עליו אבנים .

אז הוא נפגע מזה .

נטע : טוב . תצלצל להגיד לי אם הכל בסדר .

עמית : טוב ביי יפפשלי .

נטע : ביי

הוא נישק אותי והלך .

התפוצץ לי הראש ..

קראתי לתומר :

תגיד אתה יודע איפה הכדורים נגד כאב ראש ?

תומר : אממ .. כן הם אצלי בחדר

נטע : שיואו אתה יכול להביא לי ?

תומר : כן שניה אני כבר חוזר .

הוא חזר נתן לי כדור ולקח אחד לעצמו

נטע : אני מתה מעייפות ..

לילה טוב .

תומר : לילה טוב .

כיביתי את האור והלכתי לישון

בבוקר ....

נכתב על ידי , 8/12/2007 12:39  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המושי מושלמתתת! ב-7/5/2008 16:48
 





881
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסיפור שלי ~~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסיפור שלי ~~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)