לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

In Rainbows


How come I end up where I started How come I end up where I went wrong


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

תיבה סגורה. שיר שכתבתי


מחפשת את עצמי בין כל האנשים, מסביב,

הקבוצה עומדת ובוהה, לא מבינה

איך אני שוב לא רצויה.

 

הם יוצאים ונכנסים מכל הכיוונים

האורות דולקים ונכבים מצד כל השבילים השוליים

המעידים על דרכי.

 

בתיבה סגורה ללא דרך מוצא,

ללא דרכי יציאה. לא תצליח לפתוח,

לא תצליח לפתוח אותה.

שומרת בפנים, שומרת לעצמי אמונים.

 

אני הלכתי אתה נשאר,

ונשארתי ללא הכרות עם אף אדם

אני שופטת את עצמי, שופטת את כולם.

 

נלכדת אל תוך מבוך סתום ומפותל

של עולם לא מוכר וגם קצת מנוכר.

אני אמשיך לסרב להיות אותו אדם זר.

 

בתיבה סגורה ללא דרך מוצא,

ללא דרכי יציאה. לא תצליח לפתוח,

לא תצליח לפתוח אותה.

שומרת בפנים, שומרת לעצמי אמונים.

 

הם יוצאים ונכנסים מכל הכיוונים

האורות דולקים ונכבים מצד כל השבילים השוליים

המעידים על דרכי.

נכתב על ידי , 10/5/2008 20:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני מ. ב-25/6/2012 14:22
 





Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה




574
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.RedHead אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .RedHead ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)