לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I LOVE U WITH ALL MY HEART ANT HEAT


I think of all you are, you are the love of my life. 3>

Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

בבקשה תעודדו אותה.....


אז עם קראתם בבלוג של חברה שלי,  חבר קרוב שלה מת מסרטן.....

היא ממש עצובה אז בבקשה תעודדו אותה!

הנה הבלוג שלה:http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=516305

[לא כמו בפעם הקודמת ששכתי! P:]

אז בבקשה תעודדו אותה כדי שתהיה שמחה!

כן פוסט קצר במיוחד בל זה רק כדי להעביר את הבשרוה....

 

ביי ביי!

נטשה!

 

ומריה אם את קוראת את זה אני רוצה להפגש איתך בקרוב ונלך סתם ככה שתיינו לאיזה סרט או משהוא!

ביי ביי בייב!

*KISS*

 

 

נכתב על ידי , 12/1/2008 12:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כנסו דחוף!+זאת אחותי...


אוקיי אז זה לא עד כדי כך דחוף....

אחותי פשוט רצתה שאני אפרסם את הבלוג שלה כי היא פתחה אותו

היום. אז הנה הלינק וכדאי לכם להיות נחמדים אחרת העוגיות

המרושעות יבואו לאכול אתכם >

אז.... ביי ביי ותגיבו לה בבקשה היא ממש נחמדה!

למרות שהיא אחותי הקטנה!

3> נטשה

 

עריכה: שככתי את הלינק >http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=516305

נ.ב קוריאם לה מריה למי שלא יודע!

נכתב על ידי , 3/1/2008 14:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חיים בחרא+אני רוצה להשקיע כדי להגיע!!!!!!!!!!!


שאאלום אנשנושים!!!

 

אז דבר ראשון אני שמחה בגלל שלא הייתי בבצפר שבוע!!!!!!1

אני שונאת את הבצפר שלי!

סליחה.... מתעבת את הבצפר שלי!!!!!!!!!

ועכשיו למחשבות שמחות!!



[אני הכנתי אז לא לגנובP:]

 

יש בצפר כזה שאני רוצה ללמוד בו כי זאת פנימיה וגם אני רוצה ללמוד

תעופה ולהגיע לצבא כשאני יודעת מה אני אעשה!

אני חושבת שהפנימיה זה טוב בשבילי כי אני וההורים שלי לא מדברים כל כך

והם לא מאוד אוהבים אותי, ואני מאומצת ואין לי מושג מי ההורים האמיתיים שלי

אז אני חושבת שםנימיה זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לי כרגע אז אני ממש

צריכה להשקיע בלימודים אם אני רוצה להתקבל לשם כי זה יעשה לי רק טוב!

ההורין שלי רק מתיחסים אליי כשאני חולה או משהוא וזה למה אני עשיתי את

עצמי חולה לשבוע וגם בגלל שאני מתעבת את בית הספר ןרוצה לעבור לבצפר אחר

שבוא אני אתקבל בתור מה שאני ולא איך שאנשים רואים אותי

אז תאמרו לי בבקשה בתגובות אם כדאי לי ללכת לשם.

אוהבת את כולכם!

נטשה

 

ולפינת תמונת היום!


בהה בה!!! 3>

נכתב על ידי , 2/1/2008 18:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון שבועי+התחלה של שיר שכתבתי+אני צריכה עזרה!


אופס...

שכחתי לשים כותרת!

אל תהרגו אותי בבקשה!

נכתב על ידי , 1/1/2008 12:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

שאאלום לכולם!!!

 

 

אני מעדכנת עכשיו בגלל שאני חולה!

יש לי שפעת.

תאחלו לי החלמה מהירה!

אז נתחיל עכשיו בפוסטיינו היקר עם השאלון השבועי!!!!!!!!!!!!

 

 

 

מתי בפעם האחרונה יצאת לטיול באחד מהאתרים בארץ?

זה היה כל כך מזמן אני כבר לא זוכרת...XD
איפה התקיים הטיול וכמה זמן הוא ארך?
אמרתי שאני לא זוכרת...
האם ישנת פעם בחוץ (באוהל או בשק שינה מתחת לשמיים)?
לצערי כן!
האם יצאת פעם לסיבוב בשטח הקרוב לבית, בחיפוש אחר קצת טבע?
לא ואני גם מקווה שלא אלך אף פעם
לאן היית מעדיפה לצאת לטיול, במדבר יהודה או בגולן?
גולן
האם קרה פעם, שעלית על הר ממש גבוה? האם הרגשת שאת "על גג העולם"?
לא. אף פעם לא עליתי על הר גבוההאבל אני גרה על הר. זה נחשב?
מה את מעדיפה, לטייל עם חברים או לבדך?
חברים
האם בישלת פעם אוכל בשטח? מה הכנת? היה טעים?
לא. לא. לא.
האם קרה שנשארת ערה עד הבוקר, רק כדי לראות את הזריחה?

כן... מודה באשמה

 



[תנו קרדית אני הכנתיP:נכון יפה תאמרו לי אם זה יפה לפי דעתכם!]

 

 

אז כפי שאתם רואים החלפתי לכתיבה באמצה!

לפי דעתי זה הרבה יותם יפה! 3>

רק רציתי לשאול את כולם קורה ואיך עברה עליכם השנה!

התחלו את 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*תרועות*

אז כן אין לי משהוא מיוחד לומר לכם אז אני פשוט אתן לכם שיר שהתחלתי לכתוב

וזאת רק הטיוטה שלו! תאמרו לי מה אתם חושבים!

הנה השיר [הוא באנגלית כי אני גם דוברת אנגלית]:

 

Wake me when it's Spring time in Heaven
& the tears are all wiped from my face.
Wake me when it's Spring time in Heaven...
And I'm strong enough to walk in the day.
 
אמרתי שזה רק ההתחלה אבל אני גם מנסה לשים לזה אקורדיםאז אם למישהוא יש
הצעות אני ממש אשמח כי אני לא ממש טובה בלחבר לזה אקורדים!
פליז תאמרו לי בתגובות זה ממש חשוב!
 
נטשה3> 
וכדי שלא יהיה פוסט משעמם:

ביי ביי בייביס!
איי לאב יו!
נטשה

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/1/2008 12:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





269
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNat-Nat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nat-Nat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)