לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

help me


הלוג של ילדה מסובכת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

לכולם


תקשיבו העיצוב שלי ניתקע אני לי אפשרות לשנות אותו בגלל זה אני וחברתי הנחמדה טלי   לאביו

פתחנו לי בלוג חדש וזאת הכתובת  http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=507005 

 

סורי   בהיי נועה

 

נכתב על ידי ^_^נונה^_^ , 7/12/2007 17:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חנוכה+הורידו לי את התחבושת + תמונה שלי


 

הורידו  לי את התחבושת אני יכולה לכתוב ,לרקוד ,לצייר ....

אתם לא יודעים איזה הקלה אני כבר שבוע וחצי לא רוקדת זה נורא אני רגילה לרקוד לפחות שלוש ארבע פעמיים בשבוע!!!

 טוף לנושא הבא


 

חנוכה איך שאני לא סובלת את החג הזה  הכול משמין הכול ספוג אבל ממש ספוג בשמן  ביחוד עם אתה חולה על סופגניות כמוני]X  אבל אני לא ממש אוהבת לביביות אז זה מתאזן !

 


 

רוצים לראות תמונה שלי  ?*אזהרה אני מכוערת  רצח*

 

~עריכה~

הצלחתי להעלות את הקובץ :P

 

קבלו:



נכתב על ידי ^_^נונה^_^ , 6/12/2007 10:43  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון


שם מלא: נועה לדיז'נסקי  כרמי

תאריך לידה: 8.10.95
עיר: גדרכפר בילו /M\

מזל:מוזניים.
פירסינג: רק באוזנים
קעקועים: ללללההה
צבע שיער: חום..

אחים/אחיות: אח  ואחות

מספר:אין
שפות: עברית..
תכונה טובה:לא שידוע לי
תכונה רעה: לא כדי  שאני יתחיל לספור

תחביבים: לרקוד.....
עבר פלילי: לא שידוע לי..

ב-24 שעות האחרונות:

היתה לך שיחה רצינית? לא
חיבקת מישהו? כהה
הבכית? להה
צחקת?כה..
גרמת למישהו לצחוק? לא שידוע לי

הרגשת טיפש? כול הזמן><

התקשרת למישהו? אמא שלי
מישהו התקשר אליך? אמא שלי.

התגעגעת למישהו? לסבתא שלי

קנית משהו?לא נכון מוזר?

האם:

את דלוקה על מישהו? לאא.
היית רוצה לגור במקום אחר? תל אביב
את מאמינה באהבה וירטואלית? מה זה?
את מאמינה באהבה ממבט ראשון? כהה

את מאמינה באלוהים? לפעמיים.
את מאמינה בגורל? ככה ככה.

שלום?  לא נראה לי

שטן? לאא

את אוהבת רכבות הרים? כן זה מגניב.^_________^

את רגישה לדיגדוגים?כהה><^
את רוצה עוד פירסינג? כהה ..
את בן אדם של לילה או יום? יום..
בעד/נגד:

מערכת יחסים ממרחקים? לא
מערכת יחסים של לסביות והומואים? כן עם בא להם ( אני לא כזאת)

יחסי מין רק אחרי החתונה? איך שבא לכם
להרוג אנשים? לאאאא
נסיעה במכונית אחרי שתיית אלכוהול? אם אתה יושב בצד אז כהה
עישון אצל בני עשרה? לא

האם אי פעם:

בכית על בת? לא...

בכית על בן? לא...
נזרקת על ידי מישהו? לא...
מישהו בגד בך? לא..
היית מאוהבת? כה.
שיקרת? לפעמיםם..
אמרת "אני אוהבת אותך" והתכוונת? לא אמרתי

התגעגעת למישהו/י? כן!! (מיכל מיכל ...)

נישקת בנים? לא עולם אכזר

נישקת בנות? לאא

רצית להיות המין השני? לא ...

שברת לבבות? לא נראה לי..

נשבר לך הלב?לא..

התחרטת על דברים שעשית? כהה  מלא פעמיים!.
חשבת שאת הולכת למות? כהה

זרקת מישהו והתחרטת? כהה...
אהבת מישהו כ"כ שזה גרם לך לבכות?.לא.
חשבת להתאבד? לא.
עישנת? לא.
שתית אלכוהול? יין  נכשב?

עשית תאונת דרכים? לא.
ביקרת בארץ אחרת? לונדון ארצות הברית  קפריסין.....
עשית אמבטיית קצף? כה..
נשארת ערה כל הלילה?לא...
נישארת בבית בערב שישי סתם כי התחשק לך? כהה מלא פעמיים
פחדת מחושך? תמיד.
השתמשת באוכל לצריכים אחרים מאכילה? לא..
ניסית דיאטה? כהה
ראית את מגדל אייפל? לא ביאוס

ראית את הבית הלבן? כהה

במציאות פגשת סלבריטי? כהה בחתונה של טל מוסרי

השם שלך הופיע בעיתון? לא.
שיחקת מונופול? כהה מלא פעמיים..

רכבת על פיל? לא

הופעת בציבור בפיג'מה? לא..

בכית בסרט? כה..

היית על במה? כה..
נרדמת בשיעור?! לא..

נכשלת במיקצוע? כהה חשבון בכיתה ג'
הורידו אותך כיתה? לא..
הקפיצו אותך כיתה? אני חכמה אבל לא עד כדי כך..

אדם:

הכי חשוב לך? אמא!
שאת הכי אוהבת? לא יודעת...
הכי מצחיק? יהונתןXDD

הכי לא מצחיק? שגיא
הכי פחדן? אני.
הכי חתיך? זאק אפרון

הכי מוזר? הדס

הכי קרוב? אמא
האיש האחרון ש...:

ישן במיטה שלך? אח שלי ^^
רואה אותך בוכה? חברותי
הלכת איתו לסרט? טליה [=

שלח לך אימייל? אתר בדיחות

אמר לך שאת חשובה לו?אני חשובה למישהו?
ראית אותו בטלויזיה?זאק
דברים מועדפים:

מילה בת 4 אותיות: בגדים -סורי זה חמש לאנראה

ממתק:קרטיב

סרט מצויר: סינדרלה

סרט קולנוע: יומני האומנת
קורנפלקס: כריות
מסטיק: מנטה חזק

צבע: ורוד/אפור
יום בשבוע: שישי

היום הכי לא מועדף:ראשון ושני

ג'לי: תות

חורף/קיץ: חורף
בית ספר/חופש: חופש
טעם גלידה: וניל
פרי:מנגו
שיעור: מחול

חג: כול מיני
שם לבת: מאיה

שם לבן: אור
תוכנית בטלויזיה: פספוסים .. החיים על פי סיידי... דרייק וג'וש.. לא מדהימה.. זואי101

תיכון/אוניברסיטה: תיכון...
בשר/חלב: בשר!
ג'ינס/שרוול: ג'ינס
סנדל/נעל: גם זה וגם זה!
טלויזיה/מחשב: מחשבב

חוף/הרים: חוף

סתיו/אביב: סתיו

לישון/לקום: לישון
קרמבו וניל/מוקה: וניל
חיה: כלבים/חתולים

וסתם: =]

מה התאריך היום?.1.12

יום? שבת
מה השעה עכשיו?16:37
רעש אחרון ששמעת? המכוניות בכביש

ריח אחרון שהרחת? מרק עוף.

השיר שאת הכי אוהבת? אין הכי הכי
שיר שמזכיר לך בן אדם שאת אוהבת? מונסון-שרון

שיר שנתקע?עכשיו? כלום..
הדבר הראשון שאת עושה ברגע שאת קמה? מצחצחת שיניים
האחרון שאת עושה לפני שאת הולכת לישון? קוראת ספר

את מי או את מה היית לוקח לאי בודד? החברות שלי
ממה אתה הכי פוחד? מהחושך
מוטו לחיים? כול אדם הוא בן אדם (חוץ מכמה אנשים שנואים במיוחד)

  השאלון נלקח מהבלוג של נריה קישורhttp://israblog.co.il/blogread.asp?blog=477263

בהיי נועה

נכתב על ידי ^_^נונה^_^ , 1/12/2007 16:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

יום הולדת שמחכינוי:  ^_^נונה^_^

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^_^נונה^_^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^_^נונה^_^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)