לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ההצלחה האמיתית


life is good,but music and books are better XDD

Avatarכינוי:  יאצ'י 3> פיצ'י

בת: 31

ICQ: 199242643 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

פרק 4! D:


סליחה שהתעכבתי,הייתי עסוקה בלקרוא את הארי פוטר האחרון

ואני עדיין קצת בבאסה שהסידרה נגמרה

ולא יהיה המשך

מגיל קטן התרגלתי לקרוא ספר ואז שנה שלמה לחכות בציפיה לספר הבא

ואני לא מצליחה לקלוט שזה עבר

וזה די עצוב לי

בכיתי אתמול על זה כל היום,והלכתי לישון עם כאב ראש וחום

אבל זה עבר,הבאסה לא חח

אז היום התחלתי לכתוב פרק 8 ולא סיימתי חח

ומספיק עם הזיוני שכל,הנה הפרק:

 

פרק 4

 

"רגע,רגע,תרגעי קודם"יעל רעדה היו לה עיניים אדומות נפוחות,

רואים שהיא בכתה המון.ליעל יש בית גדול דו קומתי.

נכנסנו לחדר שלה,חדר צבוע בורוד בייבי ואפור בהיר,יש לה מיטת

נוער מתקפלת עם מצעים בצבע תכלת.בחדר יש לה ארון בגדים גדול

שעליו טלויזיה ודיוידי.ושולחן כתיבה יפה מקושט כולו בפסלוני חרסינה חמודים,של מלאכים

ופרפרים.ומחשב עם מסך פלזמה שטוח.וכל החדר מקושט בתמונות שלה,בעיקר

מהבת מצווה.נכנסו לחדר והתיישבנו על המיטה שלה.

"עכשיו מה קרה?"שאלתי אותה,היא הזילה עוד דימעה ואז סיפרה לי.

"ההרוים שלי,הם ממש רבו אתמול,ובבוקר ראיתי את אבא שלי לוקח איתו מזוודות

ויוצא מהבית,והארונות שלו היו ריקים,לא בגדים,ולא הכלים שלו."

אבא של יעל הוא צייר,והוא עובד תמיד בבית,יש לו חדר עבודה משלו.

לא ידעתי מה להגיד לה,אז ניסיתי לעודד אותה:"אולי הוא פשוט נוסע לאנשהו לצייר,לשנות קצת את הנוף,המוזה,את מבינה?"

"לא!את לא מבינה!שמעתי אותם מדברים על גרושים!ונראה לי שהם מתכוונים

באמת להתגרש!"

"דיברת עם אמא שלך?" שאלתי אותה,אולי היא לא הבינה נכון את מה ששמעה וראתה.

יעל:"לא,אני חושבת שאם יש לה משהו כזה לספר לי,היא תספר.היא לא תסתיר ממני

כזה דבר,יש לי זכות לדעת..."

"תתקשרי אליה,בטח יש הסבר לכל זה,אל תסיקי ישר מסקנות."

יעל:"טוב,בסדר,אבל קודם...שכחתי לשאול מה קרה שהתרגשת כ"כ?"

ישר קפץ לי חיוך לפרצוף,וסיפרתי לה הכל על השיחה ועל הבעיה.

יעל:"וואי,איזה מגניב לך!"

"כן...אבל,את מבינה שיש בעיה...ההורים בחיים לא ירשו לי."

"אז תנסי לשכנע אותם,זה החלום שלך,את מתכוונת לוותר עליו?"

'יעל צודקת,אני לא יכולה להכנע עכשיו,ואני לא מתכוונת לוותר על ההזדמנות.

עד שאמרגןגילה אותי,אני לא מתכוונת לפרוש מהחלום.

יכול להיות שזו ההזדמנות האחת והאחרונה..'

וככה הערבנו את הזמן בשיחה,וקבענו לצאת עוד השבוע

ולקנות בגדים לשנה החדשה.

ואז נזכרתי שאח שלי לבד בבית,וכבר אני 3 שעות אצל יעל!

"טוב מאמי,אני חייבת לעוף,אבי כבר בטח חושב איפה אני,ולא כדאי שהבית ישרף."

אמרתי לה ושנינו צחקנו קצת.עמדתי לצאת מהבית ואז נזכרתי,

"ותתקשרי לאמא שלך,תשאלי אותה,ואז תתקשרי אלי ותגידי לי מה קרה

בסדר?"

"טוב מאמי,לכי,אני הודיע לך" יעל ענתה לי וחייכה,היא לקחה את הפלאפון שלה,ואני יצאתי.

כשבאתי הביתה אבי ישב בסלון על הספה וראה בובספוג,הוא פשוט שרוף עליו.

לטל יש עיניים ירוקות חומות כמו שלי,אבל עם צורה שונה,והוא יותר בהיר ממני,

הוא לא יכול להשתזף,ויש לו שיער ג'ינג'י כהה,ומלא נמשים על איזור האף והלחיים.

הוא יחסית גבוה לגילו,בגיל 9 אני הייתי נמוכה יותר,מסקנה-הוא יהיה גבוה יותר ממני.

"איפה היית?"הוא ישר קפץ עלי,אבל לא עזב את המסך עם העיניים,תמיד מתחקר אותי,

כאילו הוא אמא שלי חח

"אצל יעל,למה?"

"כי אמא התקשרה,ושכחת את הפלאפון,היא חיפשה אותך" עכשיו הוא הסתכל עלי עם פרצוף של

'מגיע לך,עכשיו תחטפי עונש'.הוא פשוט נהנה כשאני נענשת!

"מה הביעה,מקסימום אני מחזירה לה צילצול,אתה יודע יש כזה דבר!"ושוב הוא הסתכל עלי כמו

תמיד עם המבט 'מה-את-חושבת-שאת-יותר-חכמה-ממני',ורק עלי הוא מסתכל ככה.

הלכתי לחדר והתקשרתי לאמא,היא ענתה לי ישר כאילו חיכתה שאני אתקשר,מפחיד...

אמא:"הלו,ליבי מותק,מה נשמע?"

אני:"בסדר,אמא למה התקשרת קודם?"

אמא:"כן,באמת איפה היית? אבי לא ידע שיצאת בכלל,בפעם הבאה תודיעי לו בסדר?" 'מה הוא המזכירה שלי?'

אני:"הייתי אצל יעל,ובסדר בפעם הבאה אני אגיד לו..אז..מה קרה שהתקשרת אלי קודם?"

כבר די דאגתי,היא אף פעם לא מתקשרת באמצע העבודה,לאמא יש עסק משלה,יותר

נכון 2 מזנונים,אחד בת"א ואחד ברמת גן.

אמא:"רון התקשר אלי ואל אבא לפני כמה שעות והחלטנו...."

 

זהו להיום!

אני יודעת שזה הכי מותח,אבל זה כל הקטע

אז תגיבו,ועידכון הבא,או ב-20 תגובות,אפשר הצפות...

או כשיפית תחליט להחזיר לי פרק חמישי... XDD

הוא כבר שבוע אצלה חחחח

כדאי מאד שהיא תחזיר בקרוב חחח

 

נכתב על ידי יאצ'י 3> פיצ'י , 2/1/2008 15:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





482
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאצ'י 3> פיצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאצ'י 3> פיצ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)