לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

who wants to live forever?



כינוי:  katherine!

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

זה מדהים


זה מדהים כמה שנים אפשר להכיר בן אדם אבל לא באמת להכיר אותו.
כמה שנים אני "מכירה" אותה? מאז כיתה ז' בערך? אני עדיין מפחדת, אני עדיין מתביישת, קשה לי.
היא מיוחדת, מאוד.
מה אני אגיד לה? מה היא תגיד לי? מה היא תחשוב עליי בכלל? האם אני אשתתק ולא אומר מילה? פשוט אשב ואשתוק. ואז- שאשוב הביתה, אחשוב על כל הדברים שרציתי לומר אבל לא יכולתי.
אותו דבר שקרה עם א'. כל- כך רציתי לראות אותה! אני אוהבת אותה מאוד. אבל לאאא עם השטויות שלי והמצבי רוח המטופשים שלי, היא הלכה, ולא אמרתי לה כלום. סתומה, פשוט סתומה.

היום הרהרתי על העבר, על כל מושאי ההערצה שלי, כמה הם חשובים ומשמעותיים לחיים שלי, כמה אני אוהבת אותם. בזכותם התבגרתי, ונהייתי מי שאני היום.
בחיים, אבל בחיים אל תצחקו על מעריצים, לעולם לא.
היא מדהימה, וגם היא מדהימה, וגם היא מדהימה, וגם היא מדהימה!!!!

והוא... הוא רחוק. הוא לא מסתכל לכיוון שלי אפילו, ועדיף שלא יעשה את זה, כי הוא ייראה רק אסון. אסון מהלך שלא יכול לעשות כלום או להראות כמו שצריך.
נו, לפצוח במיני מול הפנים שלו לא בדיוק יעשה משהו.

אני התגעגעתי לשעות הקטנות האלו של הלילה, אבל אני צריכה להבין שהם מזיקים לי.


נכתב על ידי katherine! , 10/11/2009 04:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,741
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkatherine! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על katherine! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)