לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008


גאד, עברו כ-7 חודשים מאז הפעם האחרונה שהעזתי לגעת בבלוג...

 

תודה תודה, יש הרבה אנשים שאני רוצה להודות להם, אבל אני אודה רק לאחד - אילוחה. משום מה, לאחר חיטוט נרחב בבלוג שלך, הבנתי שכשממש משעמם לי, אני איכשהו צריך לפלוט את זה על פיסת הנייר הוירטואלית שנמצאת מולי. מן הבזקים כלשהם של גאונות, חוכמה, או התבכיינות בלתי פוסקת על תחומי חיי המרהיבים, על כל הכוסיות שאני משיג וכו'...

 

לכן אילוחה, לך, אני מודה.

 

חוץ מהשפרצות של המיטב שהמוח שלי יכול להעלות על דעתו, זה כנראה יהיה הבלוג הרשמי של "מעקב אחר המשקל הפחות תופח שלי". אז מהתאריך 23/6/08 עד היום, הספקתי להרזות 6 קילו, ולכן אני יכול להכריז על עצמי שאני היא מכונת הכוסיות של פסגת זאב והסביבה... מי שרוצה, יודעת...

 

טוב, עד הפעם הבאה שיהיה לי משעמם...

נכתב על ידי , 1/8/2008 08:18  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 30

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFat Fuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fat Fuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)