לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I don’t want to be anything other than me



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אוהב או לא אוהב ?


במבי XD‏ (‏AM‎ ‏02:15)‏ :
יובל כזה התקשר :
יובל- היי
אני- היי
יובל- מה קורה?
אני-הכל טוב מאיתך?
יובל-בסדר, מעושה?
אני-רואה טלויזיה
יובל-אהה.. למה לא ענית לי קודם?
אני-אתה לא מחובר ! חכה שניה. אהה נכון, חח תשכח מזה, אני תמיד הולכת עם אור ולורה S:
יובל-אה טוב לא נורא
ייובל- יעל,
אני-מה?
יובל-אני אוהב אותך
יעל-גמאני אותך
יובל-אני הידיד הכי טוב שלך?
אני-אממ.. כן
יובל-את ממש חשובה לי, את הידידה הכי טובה בעולם
אני-מאיפה זה בא לך?
יובל- לא יודע
אני-אה
יובל- עם מי את מתכתבת?
אני- נעה וענת..
יובל-אה טוב אמא שלי אמרה לי שאני צריך ללכת לישון היום מוקדם
אני-אה טוב.
יובל-ביי אני אוהב אותך
אני-ביי

וישר מנתקת.
ועכשיו סיננתי אותו שלוש פעמים . ::'( אני לא יודעת למה אני בכלל עושה את זהה !! אני כ"כ לא רוצה להיות מגעילה !!
אבל איזה 'יצר' [זה מוזר, אני יודעת] רע שבתוכי כל הזמן עושה את הדברים האלה, אני יודעת שיש לזה משמעות, אבל, זאת לא אני באמת . =\
נעה לוי. (:‏ (‏AM‎ ‏02:22)‏ :
את ממש מטומטמת
במבי XD‏ (‏AM‎ ‏02:22)‏ :
זה מה שיש לך להגיד לי  ? |: [לא מאשימה אותךך]
במבי XD‏ (‏AM‎ ‏02:24)‏ :
תנסי להגיב אחרת :-(
נעה לוי. (:‏ (‏AM‎ ‏02:24)‏ :
אבל את באמת מטומטמת
נעה לוי. (:‏ (‏AM‎ ‏02:24)‏ :
את לא אוהבת אותו
נעה לוי. (:‏ (‏AM‎ ‏02:24)‏ :
אז למה סתם
במבי XD‏ (‏AM‎ ‏02:24)‏ :
אבל אני יודעת שגם הוא לא אוהב אותי .
נעה לוי. (:‏ (‏AM‎ ‏02:24)‏ :
יופי אבל מה עם כן
נעה לוי. (:‏ (‏AM‎ ‏02:24)‏ :
עובדה שהוא אמר לך וגם את אמרת לו
במבי XD‏ (‏AM‎ ‏02:26)‏ :
הוא בעצמו יודע שאני אומרת לו את זה בצחוק.
נעה לוי. (:‏ (‏AM‎ ‏02:26)‏ :
מאיפה לך?
במבי XD‏ (‏AM‎ ‏02:28)‏ :
אני כל הזמן אומרת לו את זה.. והוא אומר לי.. הייתה פעם אחרת שהתחרפנתי עם ענת טלפון ובאותו זמן
הוא כתב לי "אני אוהב אותך" ואז אמרתי לו "גממאנייי יאא מושלםם" וכל מיני S: נוו הוא לא אוהב אותיי !! אני בטוחה .
נעה לוי. (:‏ (‏AM‎ ‏02:29)‏ :
הוא כן
במבי XD‏ (‏AM‎ ‏02:30)‏ :
הוא התקשר ועניתי לו.. ואז הוא שאל אותי אם אני רוצה לצאת איתו מחר אם לא נצא לאנשהו אז אמרתי
לו שאמא שלי ממש תכעס עליי והיא לא מרשה לי לצאת בימים הקרובים.
במבי XD‏ (‏AM‎ ‏02:30)‏ :
מהזה הוא כןן !? מאיפה לךך!?
נעה לוי. (:‏ (‏AM‎ ‏02:30)‏ :
כי תראי את ההתנהגות שלו
במבי XD‏ (‏AM‎ ‏02:31)‏ :
התנהגות של ידיד !.
נעה לוי. (:‏ (‏AM‎ ‏02:31)‏ :
ממש לא
במבי XD
מהזה ממש לא !!?
נעה לוי. (:‏ (‏AM‎ ‏02:33)‏ :
אין לי מה להגיד
במבי XD‏ (‏AM‎ ‏02:33)‏ :
שזה אומרר ?
במבי XD‏ (‏AM‎ ‏02:33)‏ :
שהוא אוהב אותי !?
במבי XD‏ (‏AM‎ ‏02:34)‏ :
אבל אינמצצבב =\
נעה לוי. (:‏ (‏AM‎ ‏02:34)‏ :
יואו תחשבי מה שבא לך זו דעתי!

במבי XD
ענתת
במבי XD
הוא לא אוהב אותי.
במבי XD
נכון ???!!!!
ענננ (:
לא שידוע לי |:
במבי XD
צדקתי כשאמרתי שהוא לא, נכון? #$
ענננ (:
אני מאוד מקווה שכן
במבי XD
גמאני .
במבי XD
אינמצצבב
במבי XD
יובל לא יכול לאהוב אותיי !!
במבי XD
אנחנו ידידיםם !
במבי XD
זה בחיים לא יקרה !
במבי XD
תודי שאני צודקת !!
במבי XD
תווודייייייי
ענננ (:
מודהההה

 

יובל הוא ידיד שלי.. אני לא יכולה לחשוב בכלל מה היה קורה אם הוא היה אוהב אותי.. הכל ממש מסובך אצלי עכשיו ואינלי מושג מה לעשות. כולם אומרים לי שהוא אוהב אותי וממציאים עליי שאני אוהבת אותו אבל זה ממש לא נכון.. אני לא מרגישה כלום כלפיו ואני מקווה שגם הוא לא S: הבעיה היא, שאני התחלתי לסנן אותו ולהפחית בקשר שלנו כי אינלי כבר כוח אלייו יותר =\ הקשר שלנו בשבועות האחרונים היה ממש מטורף. הוא התקשר אליי כל יום בלילה ודיברנו איזה 3 שעות בטלפון והוא התחרפן ואני צחקתי ובאמצע גם היה לנו ריב ממש גדול.. ורציתי הפסקה מזה.. אבל עכשיו אני מרגישה שאני רוצה את ההפסקה הזאת-לתמיד. כשהיה לנו את הריב הזה ולא דיברנו בכלל, הרגשתי חופשיה, שאני כזאתי 'קשה להשגה' והרבה יותר בוגרת ועוד כל מיני דברים שלא הרגשתי כשהייתי איתו. זאת הייתה הרגשה ממש טובה אבל הכל פתאום מרגיש לי כ"כ מגעיל.. כי הוא ידיד שלי! הידיד הכי טוב שלי! איך אני יכולה ככה פתאום לנתק את הקשר או לאו דווקא לנתק אלא לא להמשיך כמו תמיד ? אני אראה כמו המישהי המגעילה הזאתי שמנתקת קשרים עם החברים הכי טובים שלה בלי בכלל לחשוב ונוטשת אותם -כמו שקרה לי עם החברה הכי טובה שלי לפני שנה בערך.. אני אחכה ואראה פשוט מה יקרה.. ואז כבר נדבר =]

נכתב על ידי , 29/11/2007 18:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון (:


פתחתי את הבלוג הזה בגלל שרציתי שיהיה לי בלוג פרטי כי לכל החברים שלי יש את הבלוג השני שלי וכבר לא יכולתי לפרוק דברים ואני מצטערת שנתתי אותו לכל מי שביקש =\

אבל.. עכשיו כשלאף אחד מהחברים שלי אין את הבלוג הזה, אני יכולה להגיד מה שאני רוצה, על מי שאני רוצה ואיך שאני רוצה. כי זה ישראבלוג - נותן לך לפרוק דברים איך שאתה רוצה =]

אני יודעת שעכשיו יהיו פחות תגובות בגלל שהם לא יודעים את הכתובת ובעצם הם אלה שרוב הפעמים הגיבו לי אבל אני כותבת לא בשביל התגובות ולא בשביל שיעמום וכאלה - אלא רק בשביל עצמי 3>

 

זהו לבינתיים D:

נכתב על ידי , 29/11/2007 04:04  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעלוש 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעלוש 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)