לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My World



Avatarכינוי:  My World^^^





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

BAD DAY


HELOOO ...
היום קמתי בבוקר והייתה לי הרגשה שהולך להיות יום לא טוב בבית- הספר.
וכנראה שצדקתי...
בהתחלת היום לבשתי מכנסיים שממש גדולים עלי, עם חולצת בית ספר שאני לא ממש סובלת :S
אחר- כך כשהגעתי לכתה הכתה הייתה מסודרת בחת והיינו צריכים לסדר אותה חזרה למצב הרגיל,
בשיעור היסטוריה לא הצלחתי להתרכז כל השיעור והשיעור בכלל לא עבר.
במתמטיקה היה מש-ע-מ-ם כרגיל וכמובן שלא הבנתי כלום אבל עודד אותי שפזית עוד מעט חוזרת
 השיעורים פשוט לא עברווווווו...
ובשיעור אנגלית היה אמור להיות לנו BOOK REPORTומזזזלל שהצלחנו לשכנע אותה לעשות אותו מחר.
קיבלתי במחבן באנגלית 71 והיא לא נותנת לי לעשות מועד ב' אבל מה שהכי מעצבן הוא שהמורה להיסטוריה
 חילק מבחנים אבל את המבחן שלי ואת של שקד הוא לא מצא. (אבל קיבלתי 97 D:)
והכל התחיל בגלל שביטלו לנו היום את היום ספורט, 
והיינו צריכים ללמוד כרגיל!
* בשיעור מתמטיקה הכנתי ציור ממש יפה של bad day אבל הסורק שלי החליט לא לעבוד...
אז הנה עוד סיבה.
אני רק מקווה ששאר היום יהיה יותר טוב (:
LOVE OMER

 
נכתב על ידי My World^^^ , 25/3/2008 14:29  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גפן. ב-27/3/2008 15:06



926

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy World^^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My World^^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)