לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hate_That_I_Love_You


החיים לפעמיים חרא ולפעמיים זהב , !

Avatarכינוי:  אלכסיס xD

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

טיול חמורים גיח גיח xD


משעמם לי ..

יצא עיצוב אחלה D:

אין לי מה לכתוב בפוסט הזה ממש ..

משפט נכון :

החיים קצרים,אבל השעמום מאריך אותם .

איזה כיפית השביתה הזאת , ועוד בפנימייה ,

ושחכתי לציין שאני בפנימייה .

אז עושים לנו כל מיני טיולים , כמו קיטנה xD

ביום רביעי , לקחו אותנו לטיול חמורים =)

איזה מצחיק היה גיח גיח גיח , !!1

זה היה בשלישיות ,

כל שלושה על חמור אחד , אז אני ג'ניה ודאשה

הינו על חמור אחד .

כאילו אחד על החמור אחד מוביל אותו ואחד שומר שמי

שעל החמור לא יפול (:

אז ג'ניה עלתה ראשונה , ואז אני .

אתם לא יודעים איזו הרגשה זה חחחח ...

זה כואב בכוס !1 D:

אז ג'ניה נפלה  פעמיים חחח ! P:

איזה מצחיק היא נפלה גיח גיח ^^

בקיצר היה כיף בטירוף D:

עם אתם בשביתה ואתם לא לומדים בפנימייה ..

בטח משעמם לך ביותר בבית .

בקרווב חנוכה , וגם איתו חופש חנוכה =)))

יאאאאייייייייייי סוף סוף !!!!1 = +

אין לי יותר מה לכתוב ..

אז אני הלכתי לראות טלויזיה S:

 

נכתב על ידי אלכסיס xD , 30/11/2007 22:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלכסיס xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלכסיס xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)