לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה אתם קוראים את זה?! תקראו ישר את מה שכתוב בפוסטים (:



כינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

שאלון (: .


ההוו חזרתיי לשאלונים . [מהבלוג הקודם עוד . ]

 

חח חלק מהדברים פה יפתיעו אותכם ..

 

אז :

 

דבר אחד שלא היינו מנחשים עליך אם לא היית אומר.

יש לי מיגרנות תמידיות :( 

 

שתי תכונות שאתה שונא בעצמך.

אוהבת לריב , ו .. אאממ ... נתקעת בעבר.

 

שלושה הרגלים רעים.

-כשיש לי מצברוח אני צועקת .. המון

-

אאממ .. לא יודעת |:

 

שבעה דברים בחדר שלך :

לפני הכל רציתי להגיד שאני לא בחדר שלי עכשיו (: .

 

1. הדבר האדום הראשון שאתה עט (: .

2. הנעליים שהכי קרובות אלייך? הלי קופר הורוד שחור  ..

3. החולצה האהובה עלייך? אני לא אוהבת כ"כ חולצות אבל שיהיה ..

4. המחברת הראשונה שאת רואה? אין פה .

5. הספר? כנ"ל.

6. החלון פתוח או סגור? פתוח טיפה..

7. הדבר הכחול הכי קרוב אלייך?  הראש שלכם (: . [סתם נו , אאממ .. החולצה שלי ? (: ]

 

שמונה עובדות עלי

1. התחביבים שלך? האמת שאין =X עובדת על זה..

2. סדרת הטלוויזיה האהובה עלייך? בובספוג (: . [תתפלאו , אני ילדה קטנה ]

3. הספר האהוב עליי? חח אין כזה.

4. חנות הבגדים האהובה עליך? EXIT

5. חברת הנעליים האהובה עלייך? אאממ . איפה שאני מוצאת נעליים יפות (: .

6. חברת התיקים האהובה עלייך? |: .. תיקים ..

7. הסרט האהוב עליך? אמממממ.....

8. המשקה האהוב עליך? אייס וניל (: .

 

תשע התרמיות הגדולות

1. שיקרת כדי שיוותרו לך על מבחן? לא..

2. שיקרת כדי להתחמק משיעור? לא .. הברזתי פשוט |:

3. העמדת פני חולה כדי לא ללכת למקום כלשהו? כה

4. תפסו אותך בשקר והתחמקת בעזרת שקר נוסף? כה וזה עבד ! אבל אז אמרתי 'תאמת D:

5. גנבת מחנות? לא (:

6. פרצת למקום כלשהו? עליתםעליי

7. התחמקת מדו"ח משטרתי? אולי .. D :

8. שיקרת כדי שיאשימו אדם אחר במקום? אוליי..

9. הפצת שמועה שקרית כדי לפגוע באדם אחר? ההי! אני לא עד כדי כך רעה. !!

 

שלושה עשר הדברים הרעים שקרו

1. שברת רגל? לא

2. פתחת את הראש? לא - אבל את הסנטר (: .

3. היית מעורבת בתאונת דרכים? לא

4. עברת ניתוח? בטח .. בשכל ! [טחח לא . ]

5. שברת מראה ? כה

6. היית בפיגוע טרור? לא

7. ראית מישהו נהרג? כה ..

8. גילית ששיקרו לך? כ ה

9. בגדו באמונך? כה

10. פגעת במישהו אחר בכוונה תחילה? אההא .. [כה]

11. הלכת מכות? לא D:

12. כמעט טבעת? כהה.. אאממא מאז יש לי פחדד עצבניי ..

13. כרתו לך איבר? חלקים במוח D: [חח לא. ]

 

ארבעה עשר האחרונים :

1. השיחה האחרונה בטלפון? אממ .. אלדן (:.

2. ההודעה האחרונה ששלחת? לנופר

3. ההודעה האחרונה שקיבלת? נופר

4. הנשיקה האחרונה? אאממ ..

5. החיבוק האחרון? עמית

6. הספר האחרון? -

7. הסרט האחרון? הצילצול 3 D:

8. החבר האחרון שראית? בר .. [מקטובי . ]

9. הנסיעה האחרונה באוטו? אממ..

10. המבחן האחרון? אממ..

11. הדבר האחרון שקנית? פיצה D:

12. הפעם האחרונה שטסת במטוס? חח לאילת ..

13. השיר האחרון ששמעת? ביוטטייפולל גירל D : [אין לי כוח לאנגלית עכשיו ]

14. הדבר האחרון שלבשת? או במילים נורמליות - מה אתה לובש .. חח .. אאמ .. טרניג וג'קט [יפהכזה] וחולצה של בירה מאלטי D:

 

האם אי פעם

1. נסית סמים? תתפלאו ..  [חח סתם סתם .. ]

2. עישנת סיגריה? לא

3. הישתכרת? לא

4. השתתפת ביחסי מין עם כמה אנשים במקביל? בטח .. כל יום שישי .. [טחחחחחח לא . ]

6. שכבת עם מישהו בלי לדעת את שמו? לא

7. קילפת את כל הלק מהציפורניים? חח כהה

8. כססת ציפורניים? כה

9. התנשקת עם בן? כה

10. בכית על בן? לצערי .

11. נירדמת מהבוקר עד לצהריים שלמחרת? כה

12. בזבזת יותר מ-1000 שקל על בגדים בפעם אחת? כה ..

13. נרדמת באמצע סרט בקולנוע? אולי.. [עזבוו נו פאדיחה . ]

14. הפסקת ספר באמצע? נו ברור ..

15. התפטרת מהעבודה ? לא עובדת נהנהנההנה

16. בכית מול אדם שאת לא מכירה? כה ..

17. היתנשקת עם בת? לא D :

18. אכלת סושי? ללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאא !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

THE END.

 

מי שקרא הכל מלך (:  .

 

מי שקרא הכל - להגיב .

מי שקרא חלק - להגיב .

מי שלא קרה בכלל - להגיב .

 

מי שלא מגיב - איקס קטן שם למעלה (: .

 

 

יום טוב.

נכתב על ידי , 14/12/2007 21:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אור ^^^^ ב-23/12/2007 20:24
 



- למה תמיד צריך לשים כותרת ואף פעם אין לי ? -


ללכת ברחוב ,

המבט מושפל ..

העניים בוהות בריצפה - והידיים בכיסים .

 

ללכת ברחוב .. בלי רצון לראות אף אחד ..

כשמחשבות שורפות לך את הראש,

ולדעת - שכולם מסתכלים עלייך ..

כי אתה שונה ..

והפעם - לא מיוחד .

 

בונאה אני ילדה מדוכאת :'(

 

אני לא יכולה להסביר את זה במילים ...

 וגם אם כן .. יש ממש קצת אנשים שיכולים להבין אותי .

וגם הם - לא קוראים פה  .

 

החלטתי סופית .. אני שונאת אותם .

אם אני יגיד שמות זה יתחיל ב"למה את שונאת אותי "

אז יש לי תשובה..  :

 

->   כי אתם פאקינגג אנשיםם בלי מוחח  !

יכושללאאממאא שללכם .. רק רע אתם עושים לי ..

 ואני ?! מה כבר עשיתיי..

ואם היתי רוצה לעשות מששו.. תאמינו לי זה היה רע ..   <-

 

יופי - מכל האנשים בעולם , אני נדפקתי עם לב ..

או יותר נכון - כבר חצי לב .

נכתב על ידי , 14/12/2007 13:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tokio hotel devil ב-14/12/2007 20:49
 



קניון - בר גיטא - יציאה . (: .


אין לי פתיחה , תזדיינו .

 

אתמול בבוקר , היה 10 ככה .. אני שני ופאני נסענו לקניון .

הם נסעו לקניון ואני נסעתי לפגוש את בר גיטא היפה שלי (: .

הסתובבנו [אני , שני , פאני , בר , וגיל [חבר שלו. ] ]

 

שני ופאני הלכו מהר ואני בר וגיל הלכנו לאט .

באיזה שהוא שלב הם נעלמו לנו .. אבל בסדר ,

נשארתי עם בר וגיל ..

היה נחמד דווקא (: ,

ואז בר ירד במדרגות לאיזה מנהרה כזאתי שהייתה בסנטר [דיזינגוף סנטר ]

הוא היה שם איזה דקה ואז הלכתי לקחת אותו משם D:

ובמקום לחזור ללמעלה .. ירדנו שוב במדרגות .

והלכנו לחניה D:

-לא , זה לא מה שאתם חושבים  -

ואז עלינו למעלה .. וחיפשנו את גיל ..

מצאנו אותו וניסינו למצוא את שני ופאני.

מצאנו (: , ואני הסתובבתי איתן ובר וגיל הלכו ..

 

אני פאני ושני מצאנו מכונה כזאת שהיא "פה האמת "  ,

שמים את היד במכונה והיא סורקת לך אותה .

אני ופאני עשינו .. ולשני נבלע השקל D:

חח הייתי אומרת לכם מה יצא לי אבל עזבו - פאדיחה ( :

 

 

היה באמת נחמד בת"א .. היו קצת קטעים שעיצבנו אותי .. אבל כזאת אני ..

 

האא ו.. הלכתי את עזריאלי - סנטר , סנטר - עזריאלי בעקבים D :

כן כן , אני מתלהבת .. אבל שניהם ביחד זה בערך הליכה של 45 דקות .. [או משהו כזה.]

ועוד להסתובב בקניונים [יחסית הרבה זמן .. ] ..

זה מלא D :

 

הגעתי הביתה - ציפיתי לנוח ..

אבל אמא שלי חזרה רבע שעה אחרי , אז לא נחתי..

 

התקשרתי לדידי - ורציתי לצאת איתה..

והיא אפילו לא התייכסה אלי ..

אז התקשרתי שוב וליהי ענתה - היא אמרה שדידי תחזור אלי .

עברו שעתיים , שלוש .. ודידי לא חזרה אלי : (

אז התקשרתי שוב (: , ושוב ליהי ענתה .

"דידי שניה מתקשרת עלייך "  ,

רק שניה אחת ..

דידי לא התקשרה ,

יצאתי עם שני דריה ולוטם .

הם חמודות למדיי (: , היה נחמד

ראיתי את דידי - היא אמרה שהיא שחכה להתקשר אליי

 

בסדר ..

 

אחרי זה ביציאה היה יחסית נחמד , היה לבר מקטובי יום הולדת .

וכמובן ששוב - לא התחשק לי לזרוק ביצים .

היא הייתה שיכורה , וזה היה ניראה לי קטע הזוי למדיי .

היא לא התייכסה אלי בכלל , רק לאורין- ה"מלכה שלה"

 

וחוץ מזה היא נימרחה על אלדן ..

בעצם .. מה זה אכפת לי .

הוא לא שלי , אני סתם דופקת לו עכשיו ת'חיים .

זהו .. נמאס לי לגרום לו להיות רק שלי .

ניתן לו ספייס (: , זה מה שהוא ציפה כבר לקבל.

 

אבל .. כשישאלו אותי - "את עדיין אוהבת אותו "

מה אני יגיד .. - לא ?

זה יהיה שקר .

 

אז כניראה כן נולדתי בשביל לשקר .

 

בהמשך היציאה אורי שימח אותי (: , זאת אומרת אורי ודריה ..

 

ואז רציתי לדבר עם אלדן - ועוד ציפיתי לקבל חיבוק .

ותתפלאו - קיבלתי (: .

אבל הציפיה הייתה מוגזמת מידי .

זה היה חיבוק של - '3 שניות ואז תעזבי אותי' .

ואין עוד פירוט D :

 

חזרתי הביתה ..וזהו ..

 

-מצטערת על החפירה .. אבל זה הבלוג שלי , אז מה אכפת לי D : -

 

 

אגב - חברים זה חרטה , לא יודעת מה איתכם .. אבל שלי מספיק זבל .

נכתב על ידי , 11/12/2007 15:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלושה של טום XD ב-12/12/2007 15:53
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust noa (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just noa (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)