לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אריאל - ספיישל אהבה 3>



Avatarכינוי:  arielgirl

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

דחוףף כולם !


הי גאיס ! D:

דחוףף , תצביעו לי !

בבקשהה !!!

תודה :)

 

כתובת : http://www.rightnow.co.il/vote.php?id=459

 

חסר לכם אם אתם לא מצביעים !

 

 

אריאל : )

נכתב על ידי arielgirl , 28/2/2008 11:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכתב מעדן (:


ההי

אתמול עדן שלח לי עוד מכתב (יאי XD)

הוא כתב לי חג אהבה שמח,אמנם קצת באיחורר .. :S

לא נוראא. ..

 

טובבב , פוסט קצר ..

סורי ,אבל אתם לא משתתפים בכלל באתר ) :

טובב ..

בי גאיס D:

 

 

 

 

נכתב על ידי arielgirl , 27/2/2008 17:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיעמוםםם T.T


איזה שיעמום טוטאלי D":

(זה לא שמח אבל היה לי דחף לעשות את זה =] )

 

הנה משהו מגניש שעשיתי מרוב השיעמום :

 

~אוף זה לא שם לי TT_TT~

 

רק שהעיניים של פטריק אמורות לזוז ..

אבל לא זז כאן ):

 

טוב הספיק לי לחצי דקה הזאת ...

אריאל

נכתב על ידי arielgirl , 22/2/2008 19:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

227
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לarielgirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על arielgirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)